jääkiekkoa?
Kuka katsoi
17
113
Vastaukset
- 3-0
minä katsoin...
- minä katsoin
minä
- hyvin meni
tuli katsottua
- VL-mies.
Niin minäkin...
- kyseenalaist?
Syntiä, tylimereen menevää syntiä.
Näin on opetettu H. Saaren suusta. ja O.Voittonen jatkaa.
Ja "oppi on muuttumaton"
Uskooko kukaan? - VL-nais
no tottakai!
- ilmaveivi
http://www.youtube.com/watch?v=YZ-TdLQ_qK8
Kelpaa tätä maalia katsoa ja nautiskella. Eipä ole tällaista ilmaveiviä tuttut ennen nähdyksi. Hyvä Suomi! - Ei kiinnosta
En katsonut.
- 1+12=?
Henkilökohtaisesti en tunne ketään, mutta varmaan joku löytyy, joka ei millään keksi parempaa tekemistä kuin jääkiekon katselun.
- ei mikään lesta
Liittyykö kysymyksesi jotenkin palstan aiheeseen?
- Katsoin ja nautin.
Kyllä kuuluu.
Edellinen vastaus -Henkilökohtaisesti en tunne ketään, mutta varmaan joku löytyy, joka ei millään keksi parempaa tekemistä kuin jääkiekon katselun.
Tähän liittyy se, että useilla VL:illä se on valehtelu ja bedofilia-
- hyvä kysymys:
Liittyi tietysti palstan aiheeseen sikäli, kun haluaa tietää katsooko VL:ät televisiota ja jääkiekkoa sieltä. Varmaan, jos on paljon lapsia, ei ehdi katsoa jääkiekkoa.
- 13+17=?
Uskotko vakaasti, että alkuperäiseen kysymykseen annetut vastaukset valottavat asiaa?
- Pekka-serkku katsoi
Hän on kehitysvammainen, muttei sentään vl.
- veivaaja
kyllä vl voi mm-kisat katsoa mutta ei kärppien ooeluja
- Everlast-
Tekopyhyys paistaa rumasti ns. Kärppäpeli-synnissä. Vuosikymmeniä on vl-ihmisiä varoiteltu tuosta kamalan synnillisestä paikasta. Päivämies-lehdessäkin on ollut useita artikkeleita asiaa koskien. Samoin seurapuheissa vilahtelee varoituksen sanoja tuon tuostakin. Onpa joku uskaltautunut joskus jopa paikanpäällekin "tutustumiskäynnille". Viesti tällaiselta rohkealta uskalikolta on ollut tylyä: hallissa kuunnellaan pauhaavaa syntistä rock-musiikkia, katsomosta huudellaan kauheita alatyylisiä kommentteja ja pahimmillaan jopa voimasanojakin. Kotijoukkueen tehdessä maalin kiekkoväki hurmioituu kuin kiittäjämummot suviseurojen radiolähetyksissä.
Eihän ole sopivaa jäädä kiinni tämäntyylisestä maailmallisesta paikasta toiselle uskovaiselle matkamiehelle. - Fiksumpaa ajankulua
No, en tiedä. Minä en ainakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731