jääkiekkoa?
Kuka katsoi
17
111
Vastaukset
- 3-0
minä katsoin...
- minä katsoin
minä
- hyvin meni
tuli katsottua
- VL-mies.
Niin minäkin...
- kyseenalaist?
Syntiä, tylimereen menevää syntiä.
Näin on opetettu H. Saaren suusta. ja O.Voittonen jatkaa.
Ja "oppi on muuttumaton"
Uskooko kukaan? - VL-nais
no tottakai!
- ilmaveivi
http://www.youtube.com/watch?v=YZ-TdLQ_qK8
Kelpaa tätä maalia katsoa ja nautiskella. Eipä ole tällaista ilmaveiviä tuttut ennen nähdyksi. Hyvä Suomi! - Ei kiinnosta
En katsonut.
- 1+12=?
Henkilökohtaisesti en tunne ketään, mutta varmaan joku löytyy, joka ei millään keksi parempaa tekemistä kuin jääkiekon katselun.
- ei mikään lesta
Liittyykö kysymyksesi jotenkin palstan aiheeseen?
- Katsoin ja nautin.
Kyllä kuuluu.
Edellinen vastaus -Henkilökohtaisesti en tunne ketään, mutta varmaan joku löytyy, joka ei millään keksi parempaa tekemistä kuin jääkiekon katselun.
Tähän liittyy se, että useilla VL:illä se on valehtelu ja bedofilia-
- hyvä kysymys:
Liittyi tietysti palstan aiheeseen sikäli, kun haluaa tietää katsooko VL:ät televisiota ja jääkiekkoa sieltä. Varmaan, jos on paljon lapsia, ei ehdi katsoa jääkiekkoa.
- 13+17=?
Uskotko vakaasti, että alkuperäiseen kysymykseen annetut vastaukset valottavat asiaa?
- Pekka-serkku katsoi
Hän on kehitysvammainen, muttei sentään vl.
- veivaaja
kyllä vl voi mm-kisat katsoa mutta ei kärppien ooeluja
- Everlast-
Tekopyhyys paistaa rumasti ns. Kärppäpeli-synnissä. Vuosikymmeniä on vl-ihmisiä varoiteltu tuosta kamalan synnillisestä paikasta. Päivämies-lehdessäkin on ollut useita artikkeleita asiaa koskien. Samoin seurapuheissa vilahtelee varoituksen sanoja tuon tuostakin. Onpa joku uskaltautunut joskus jopa paikanpäällekin "tutustumiskäynnille". Viesti tällaiselta rohkealta uskalikolta on ollut tylyä: hallissa kuunnellaan pauhaavaa syntistä rock-musiikkia, katsomosta huudellaan kauheita alatyylisiä kommentteja ja pahimmillaan jopa voimasanojakin. Kotijoukkueen tehdessä maalin kiekkoväki hurmioituu kuin kiittäjämummot suviseurojen radiolähetyksissä.
Eihän ole sopivaa jäädä kiinni tämäntyylisestä maailmallisesta paikasta toiselle uskovaiselle matkamiehelle. - Fiksumpaa ajankulua
No, en tiedä. Minä en ainakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070