olet sitten unohtanut. Olen kirjoittanut liikaa tänne sinulle, ei ole mitään jännitystä enää matkassa.
Nytkö
18
232
Vastaukset
- ei voi mitään
Kyllä, näin se on.
- siinä se oli (ap)
Näinhän se on. Tänään sellaset pirskeet tiedossa, sieltä kaappaan jonkun matkaan. Alkaa helpottaa pikku hiljaa.
- sähän oot
siinä se oli (ap) kirjoitti:
Näinhän se on. Tänään sellaset pirskeet tiedossa, sieltä kaappaan jonkun matkaan. Alkaa helpottaa pikku hiljaa.
selvääkin selvempi ihmisellä leikkijä.
- (ap)
sähän oot kirjoitti:
selvääkin selvempi ihmisellä leikkijä.
Mene matkoihis siitä, tiedä mitään. Kenelle luulet vastaavasi.
- eikä siinä vielä..
Jos jännitystä kaipaat niin tee jatkokertomus uusine käänteineen. Voi olla ettei hän ole unohtanut vaan odottaa maltamattomana Harri Mutterin uutta tuoretta painosta sinulta.
- Totuus taitaa olla..
ennemminkin se et täällä on nykyään 99,8 % palstahäiriköiden viestejä. Eli se siitä.
- + -0
Sot, sot taisi tulla arviointivirhe, luku on 100% - miinus minä..
En ole unohtanut, mutta yritän pitää suomi24-lakkoa. Ei ihan onnistu, mutten enään kirjoita itseään toistavia pitkiä rakkaudentunnustuksia. Enkä roiku täällä koko ajan :-D Suunta hyvä!
Sanoisin: tästä lähin oikea elämä ratkaisee, täällä on kaikki jo sanottu moneen kertaan.- 24 jumittunut
Varohan vieroitusoireita! ; )
- hiplaaja
Katsos vaan poikaa onko sulla hiiri taskussa niinkuin tupakoitsijalla nikotiinilaastarit :)
- kljkjhl
Ei tunnisteettomilla viesteillä tee mitään, vaikka olisivat kuinka kauniita. Hän ei ole vaan tunnistanut sua tai itseään täältä.
- Suuremmoinen elämä
Pahaks on päässyt jos ei omaa viestiään tunnista...... : D
- huurupää
Suuremmoinen elämä kirjoitti:
Kirjoitinko mä tuon vai kuka,,en se mä ollut,,tutulta se kyl näyttää.
- kljkjhl
Suuremmoinen elämä kirjoitti:
No heh heh :)
- s....
ne on kyllä kauhiat.. levottomat mutta irti pääsee jos haluaa...
- netjet
Juu, levottomuutta, ärtyisyyttä, vapinaa,,,irti ei pääse kuin viemällä vehkeen pois,,,pullot pois alkkiksen kotoa ja läppäri samaten,...mikään ei auta riippuvuuteen muu kuin totaali vieroitus.
- jollekkin vaan
odotas kun nähdään kunnolla,kyllä sitä on vielä..........
- oooooooo
Näinhän se on! Jännitys on tosiaan mennyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296247Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483706Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502893"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 721292
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914