I'm a maneater?

ashamedbutcanthelpme

tiedän että tää kuulostaa hullulta.. mutta en osaa sitoutua suhteisiin.. Olen lukiolainen naispuolinen henkilö, ilmeisesti ihan viehättävän ja "ulkopuolisesti" kiltin ja viattoman oloinen.. Elämäni aikana olen "säätänyt" vakavammin noin neljän henkilön kanssa.. Jokaisen olen jättänyt, koska en halua sitoutua ihan "viime hetkillä" ennen seurustelua.. Jostain syystä rakastan harrastaa irtoseksiä ja yhden yön suhteita enemmän kuin sitä "nurkassa istumista kullan kanssa".. tiedän, että joku on tosi väärin tässä näin, mutta en vain pysty "ankkuroitumaan", vaan olen ikuinen seikkailu-luonne, joka rakastaa "metsästystä".. yeah, the bad boys, are always catching my eye for one night, but why?!

9

335

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Justplayingwithyou

Siis kai toi on vaa tollane luonteenpiirre. Mä oon nimittäin seurustellu varmaan yli 10 kertaa kahden vuoden sisällä. Aluks kaikki on iha ok, mut sitte kun on seurustellut sellaset 2 viikkoo, ua alkaa ahdistaa ja haluun jo, et "uudet tuulet puhaltais" ja rupeen ettii uutta. Yhden yön jutut tai muutaan viikon säätö on mulle just ok, kaikki vakavapi alkaa ahdistaa.

• naizet oi naisety
    • Huthuhhut

Lutkat on lutkia

• asadsadsadddsadsa

Toivon sulle paljon seksitauteja, ei-toivottuja lapsia ja kaikkea huonoa... mutta muuten hyvää loppuelämää.

• Poikakakskytvee

No mikäs siinä, jos tosiaan tykkäät tuollaisesta villistä menosta, ja tiedät, että se on sitä, mitä elämältäsi haluat. Siinä tapauksessa ei ole syytä tuntemuksille, että "joku on tosi väärin tässä näin".

Ei sitten kannata ruveta "säätämään vakavammin" kenenkään kanssa, jos et voi sitoutua, ja kuitenkin jätät miehen jossain vaiheessa. Se vain aiheuttaa ylimääräistä tuskaa molemmille osapuolille.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että mitä kauemmin tuollaista elämää jatkat, niin sitä vaikeammaksi se vakavan suhteen luominen käy. Voihan olla, että jossain vaiheessa elämääsi alatkin kaivata vakituista miestä ja omaa perhettä.

Perheen perustaminen voi olla vaikeaa, jos on tottunut harrastamaan irtosuhteita ja vaihtamaan miestä useammin kuin sukkia. Sellainen toiminta sitä paitsi herättää vain epäluottamusta miehissä, jotka etsivät vakavaa suhdetta, joten miehen löytäminenkin voi koitua ongelmaksi.

Itse en voisi koskaan kuvitella seurustelevani sinunlaisesi naisen kanssa.

• canthelpmyself

Haluan toki joskus asettua aloilleen, mutta tällä hetkellä en voisi sietää sohvaan jumiutumista. : ) Tiedän, että teen väärin, kun alan "säätämään" miesten kanssa tietäen, että hajotan vain uuden sydämen, mutta en osaa sanoa ihailijoilleni ei.. -__-

Asun tällä hetkellä hyvin pienessä kaupungissa, jossa piirit ovat minimaaliset, eli toisinsanoen, kaikki tuntevat toisensa, exänsä ja ovat naineet kaverin exän veljen kanssa vähintään.. Jostain syystä, olen päässäni "suunnitellut", että lähtiessäni jatko-opintoihin, alan keskittyä vakavammin miesten kanssa "värkkäämiseen", sillä en halua jäädä jumiin tähän kuolemaantuomittuun kaupunkiin jonkun sohvaperunan vaimoksi..

Usein olen myös miettinyt, olenko jotenkin "jätkämäisempi" kuin pojat, joiden kanssa olen säätänyt.. Säätäessäni heidän kanssaan, pojat unohtavat oman elämänsä kokonaan, mikä raivostuttaa minua hyvin paljon, sillä en voi sietää näitä "ihan sama, tehdään mitä haluat" ihmisiä. . Sama homma on ollut myös suutelemisen ja seksin suhteen, sillä aina olen itse joutunut tekemään aloitteen.. Pojat ovat aina ehdottamassa tätä sohvissa lojuntaa ja "muruilua", jota minä taas en ikinä harrasta (ainakaan tässä iässä vielä).. Itse olen enemmän toiminnan nainen..

• kumppanis

oot varma pano mulle!

• Puukkohörhö

vitun lutka ammu ittes saatana

• Fkidsic

Et ole mikään maneater. Maneater on sellainen joka rikkoo miehen sydämen siirryttyään seuraavaan mieheen. Sinä tuskin kenenkään sydäntä tuolla itsekkyydelläsi rikot eli olet puhdas finnish whore =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      169
      12723
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4750
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3689
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1945
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      365
      1634
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe