Vain six pack

Matti-Mies

Moikka! Mitä haittaa on jos aloitan juomaan jokapäivä six packillisen keski-olutta?Erityisesti jos omakohtaista kokemusta jollain,ottaisin mielellään vastaan vinkkejä.Six packillisestähän on aamulla hirmu virkeä ja raikas normaali olo, koska määrä on pieni ja koko aja siis se normaali jaffan/veden juojan olotila.Iltasin aina myöhällä ottasin tuon six packin ja nukkumaan menisin aina noin kello 22.00.Luulen että monet pitkäaikaistyöttömät ja monet muutkin harrastaa tuollaista harrastusta ainakin joskus ja sit vähentää jossain vaiheessa, kun löytyy taas töitä elämään sisältöä jne.

8

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu ajasta

Riippuu minkä aikaa aidot harrastaa tuota ajallisesti.Pitkäaikaisena käyttönä voi tulla ongelmia tai sitten ei.Nämä on yksilöllisiä asioita.Mutta uskosin,että tollaisesta tissuttelusta ei ole muuta haittaa,kun rahan meno ja maha kasvaa.Tuo kun ei ole todellakaan mitään kännäilyä/örvellystä noilla määrillä.Vaan tulee mieleen keski-eurooppalainen sivistynyt käyttötapa.Juomista ilman humalaa.

• ?

Luuletko, että sixpackista ei humalluta?

• SixPack vastaa alkoholimäärältään lähes puolikasta kossupulloa, ja jokailtaisena annoksena silläkin saa pitkällä aikavälillä hankittua riippuvuuden ja haitat esiin.
      Juoman lajilla ei ole väliä.
      Kalja turvottaa, passivoi, ja eteen voi tulla aika, jolloin kaljalla hankittuun riippuvuuteen SixPack ei enää riitäkään.

• päkki_

Joopajoo ja rattiinkin voi lähteä sixpäkin jälkeen.
      En ymmärrä miksi oluen vaikutusta väheksytään alkoholia siinä tietääkseni on.

• Six pack joka ilta

Itselläni tekisi mieli juoda jokapäivä just six packillinen.Mikään kännäys ei kiinostaisi vaan tuollainen tissuttelu.Mutta en kehtaa,koska epäilen että alkaa jollain tavalla terveys rempata tollaisen harrastuksen takia.Ohan tuo niinkun Venäläistä rulettia.

• Anonyymi

No mulla menee sixpack tässä heti aamutoimien aikana.

• Anonyymi

Itse ymmärsin palstaa lukiessani, että 17 olutta päivässä on kohtuukäyttöä.

• Anonyymi

17 olutta on minun alkoholistin annos. Ei se tietenkään terveellistä ole, ja alkoholi on hyvin ongelmallinen aine.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      104
      6684
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      370
      6264
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3123
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2604
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2256
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1673
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1395
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1350
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe