Vain six pack

Matti-Mies

Moikka! Mitä haittaa on jos aloitan juomaan jokapäivä six packillisen keski-olutta?Erityisesti jos omakohtaista kokemusta jollain,ottaisin mielellään vastaan vinkkejä.Six packillisestähän on aamulla hirmu virkeä ja raikas normaali olo, koska määrä on pieni ja koko aja siis se normaali jaffan/veden juojan olotila.Iltasin aina myöhällä ottasin tuon six packin ja nukkumaan menisin aina noin kello 22.00.Luulen että monet pitkäaikaistyöttömät ja monet muutkin harrastaa tuollaista harrastusta ainakin joskus ja sit vähentää jossain vaiheessa, kun löytyy taas töitä elämään sisältöä jne.

8

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu ajasta

Riippuu minkä aikaa aidot harrastaa tuota ajallisesti.Pitkäaikaisena käyttönä voi tulla ongelmia tai sitten ei.Nämä on yksilöllisiä asioita.Mutta uskosin,että tollaisesta tissuttelusta ei ole muuta haittaa,kun rahan meno ja maha kasvaa.Tuo kun ei ole todellakaan mitään kännäilyä/örvellystä noilla määrillä.Vaan tulee mieleen keski-eurooppalainen sivistynyt käyttötapa.Juomista ilman humalaa.

• ?

Luuletko, että sixpackista ei humalluta?

• SixPack vastaa alkoholimäärältään lähes puolikasta kossupulloa, ja jokailtaisena annoksena silläkin saa pitkällä aikavälillä hankittua riippuvuuden ja haitat esiin.
      Juoman lajilla ei ole väliä.
      Kalja turvottaa, passivoi, ja eteen voi tulla aika, jolloin kaljalla hankittuun riippuvuuteen SixPack ei enää riitäkään.

• päkki_

Joopajoo ja rattiinkin voi lähteä sixpäkin jälkeen.
      En ymmärrä miksi oluen vaikutusta väheksytään alkoholia siinä tietääkseni on.

• Six pack joka ilta

Itselläni tekisi mieli juoda jokapäivä just six packillinen.Mikään kännäys ei kiinostaisi vaan tuollainen tissuttelu.Mutta en kehtaa,koska epäilen että alkaa jollain tavalla terveys rempata tollaisen harrastuksen takia.Ohan tuo niinkun Venäläistä rulettia.

• Anonyymi

No mulla menee sixpack tässä heti aamutoimien aikana.

• Anonyymi

Itse ymmärsin palstaa lukiessani, että 17 olutta päivässä on kohtuukäyttöä.

• Anonyymi

17 olutta on minun alkoholistin annos. Ei se tietenkään terveellistä ole, ja alkoholi on hyvin ongelmallinen aine.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7089
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2500
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      101
      1942
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1059
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe