Moikka! Mitä haittaa on jos aloitan juomaan jokapäivä six packillisen keski-olutta?Erityisesti jos omakohtaista kokemusta jollain,ottaisin mielellään vastaan vinkkejä.Six packillisestähän on aamulla hirmu virkeä ja raikas normaali olo, koska määrä on pieni ja koko aja siis se normaali jaffan/veden juojan olotila.Iltasin aina myöhällä ottasin tuon six packin ja nukkumaan menisin aina noin kello 22.00.Luulen että monet pitkäaikaistyöttömät ja monet muutkin harrastaa tuollaista harrastusta ainakin joskus ja sit vähentää jossain vaiheessa, kun löytyy taas töitä elämään sisältöä jne.
Vain six pack
8
600
Vastaukset
- Riippuu ajasta
Riippuu minkä aikaa aidot harrastaa tuota ajallisesti.Pitkäaikaisena käyttönä voi tulla ongelmia tai sitten ei.Nämä on yksilöllisiä asioita.Mutta uskosin,että tollaisesta tissuttelusta ei ole muuta haittaa,kun rahan meno ja maha kasvaa.Tuo kun ei ole todellakaan mitään kännäilyä/örvellystä noilla määrillä.Vaan tulee mieleen keski-eurooppalainen sivistynyt käyttötapa.Juomista ilman humalaa.
- ?
Luuletko, että sixpackista ei humalluta?
SixPack vastaa alkoholimäärältään lähes puolikasta kossupulloa, ja jokailtaisena annoksena silläkin saa pitkällä aikavälillä hankittua riippuvuuden ja haitat esiin.
Juoman lajilla ei ole väliä.
Kalja turvottaa, passivoi, ja eteen voi tulla aika, jolloin kaljalla hankittuun riippuvuuteen SixPack ei enää riitäkään.- päkki_
Joopajoo ja rattiinkin voi lähteä sixpäkin jälkeen.
En ymmärrä miksi oluen vaikutusta väheksytään alkoholia siinä tietääkseni on. - Six pack joka ilta
Itselläni tekisi mieli juoda jokapäivä just six packillinen.Mikään kännäys ei kiinostaisi vaan tuollainen tissuttelu.Mutta en kehtaa,koska epäilen että alkaa jollain tavalla terveys rempata tollaisen harrastuksen takia.Ohan tuo niinkun Venäläistä rulettia.
- Anonyymi
No mulla menee sixpack tässä heti aamutoimien aikana.
- Anonyymi
Itse ymmärsin palstaa lukiessani, että 17 olutta päivässä on kohtuukäyttöä.
- Anonyymi
17 olutta on minun alkoholistin annos. Ei se tietenkään terveellistä ole, ja alkoholi on hyvin ongelmallinen aine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483