Miten etenemme?

n->m

Mä en uskalla laittaa sulle viestiä jollen saa sulta vahvoja tunnisteita tai mielellään anonyymin sähköpostiosoitteen. Jos laitat tänne jotain vahvoja tunnisteita niin voin ottaa yhteyttä.

Minä kyllä juttelisin mielelläni asioisa irl. Tuntuu siltä, että tämä touhu on jo mennyt aika pahaksi sotkuksi ja pahenee koko ajan. Eikö olisi aika pysäyttää?

En tiedä oikein mitä tässä pitäisi tehdä.
Palstoilla pyöriminen ei varmaan ole kenenkään etu.

Ymmärrän sinua. Ymmärräthän myös minua, että tämä ei ole helppo tilanne.
n->m

15

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen jalka haudas

Eti sä kuule joku samanikäinen/samanmielinen jonka kanssa johonkin pystyt/haluat äläkä hukkaa aikaasi.

• ap.

Kertoisitko kenelle vastasit niin poistun palstoilta jos tuo oli minulle.

• m>n

Viestistä voisi päätellä, että jutteleminen irl on ihan mahdollista. Eikö se sitten ole paras etenemistapa. Olisit laittanut säkin jotain tunnisteita, niin voisi se oikea tehdä jotain.

• anonyymisti
      • plää@åpläää

Hah hah, täällä on taas tätä huumoriporuukkaa :)

• anonyymisti
        plää@åpläää kirjoitti:

Hah hah, täällä on taas tätä huumoriporuukkaa :)

Onhan tuo ehkä hauska osoite, mutta oikea osoite kuitenkin :)

• plää@åpläää
        anonyymisti kirjoitti:

Onhan tuo ehkä hauska osoite, mutta oikea osoite kuitenkin :)

Joo ja tunnisteita kiitos, :D Riittää kun tänne kirjoittaa anomyymisti.. kerro nyt kelle menee.... :) Oon aikas utelias nyt...

• anonyymisti
        plää@åpläää kirjoitti:

Joo ja tunnisteita kiitos, :D Riittää kun tänne kirjoittaa anomyymisti.. kerro nyt kelle menee.... :) Oon aikas utelias nyt...

Menee sellaiselle naiselle jolla ei ole puhelinnumeroani enää, mutta nyt on sähköpostiosoite.

• plää@äpläää
        anonyymisti kirjoitti:

Menee sellaiselle naiselle jolla ei ole puhelinnumeroani enää, mutta nyt on sähköpostiosoite.

Okka, toivotaan että saatte näin yhteyden :D Onnea ja menestystä valitsemallesi tielle :)

• ei yllätä

Olet hukannut sposti osoiteen?

• 65655

En halua nähdä sua enää ikinä / never.
      Get lost..

• Ap.

Kerro ketä et halua nähdä niin hän jättää sut rauhaan? Jos on minulle niin jätän kyllä rauhaan jos niin toivot. Eli kuka olet ja kenelle?

• 12+49
        Ap. kirjoitti:

Kerro ketä et halua nähdä niin hän jättää sut rauhaan? Jos on minulle niin jätän kyllä rauhaan jos niin toivot. Eli kuka olet ja kenelle?

Kerro enemmän itse niin ei muut täällä arvaile. Nimien ensimmäinen kirjain?

• selevä juttu

mää tiiän etttä tää on mulle joten unohtakaa keskustelunne. : /

• Et tiiä

Heh, miten tiiät, että sulle, tommosesta viestistä! Ho hoi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      110
      2719
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      16
      1718
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1606
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      10
      1557
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe