Miten etenemme?

n->m

Mä en uskalla laittaa sulle viestiä jollen saa sulta vahvoja tunnisteita tai mielellään anonyymin sähköpostiosoitteen. Jos laitat tänne jotain vahvoja tunnisteita niin voin ottaa yhteyttä.

Minä kyllä juttelisin mielelläni asioisa irl. Tuntuu siltä, että tämä touhu on jo mennyt aika pahaksi sotkuksi ja pahenee koko ajan. Eikö olisi aika pysäyttää?

En tiedä oikein mitä tässä pitäisi tehdä.
Palstoilla pyöriminen ei varmaan ole kenenkään etu.

Ymmärrän sinua. Ymmärräthän myös minua, että tämä ei ole helppo tilanne.
n->m

15

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen jalka haudas

Eti sä kuule joku samanikäinen/samanmielinen jonka kanssa johonkin pystyt/haluat äläkä hukkaa aikaasi.

• ap.

Kertoisitko kenelle vastasit niin poistun palstoilta jos tuo oli minulle.

• m>n

Viestistä voisi päätellä, että jutteleminen irl on ihan mahdollista. Eikö se sitten ole paras etenemistapa. Olisit laittanut säkin jotain tunnisteita, niin voisi se oikea tehdä jotain.

• anonyymisti
      • plää@åpläää

Hah hah, täällä on taas tätä huumoriporuukkaa :)

• anonyymisti
        plää@åpläää kirjoitti:

Hah hah, täällä on taas tätä huumoriporuukkaa :)

Onhan tuo ehkä hauska osoite, mutta oikea osoite kuitenkin :)

• plää@åpläää
        anonyymisti kirjoitti:

Onhan tuo ehkä hauska osoite, mutta oikea osoite kuitenkin :)

Joo ja tunnisteita kiitos, :D Riittää kun tänne kirjoittaa anomyymisti.. kerro nyt kelle menee.... :) Oon aikas utelias nyt...

• anonyymisti
        plää@åpläää kirjoitti:

Joo ja tunnisteita kiitos, :D Riittää kun tänne kirjoittaa anomyymisti.. kerro nyt kelle menee.... :) Oon aikas utelias nyt...

Menee sellaiselle naiselle jolla ei ole puhelinnumeroani enää, mutta nyt on sähköpostiosoite.

• plää@äpläää
        anonyymisti kirjoitti:

Menee sellaiselle naiselle jolla ei ole puhelinnumeroani enää, mutta nyt on sähköpostiosoite.

Okka, toivotaan että saatte näin yhteyden :D Onnea ja menestystä valitsemallesi tielle :)

• ei yllätä

Olet hukannut sposti osoiteen?

• 65655

En halua nähdä sua enää ikinä / never.
      Get lost..

• Ap.

Kerro ketä et halua nähdä niin hän jättää sut rauhaan? Jos on minulle niin jätän kyllä rauhaan jos niin toivot. Eli kuka olet ja kenelle?

• 12+49
        Ap. kirjoitti:

Kerro ketä et halua nähdä niin hän jättää sut rauhaan? Jos on minulle niin jätän kyllä rauhaan jos niin toivot. Eli kuka olet ja kenelle?

Kerro enemmän itse niin ei muut täällä arvaile. Nimien ensimmäinen kirjain?

• selevä juttu

mää tiiän etttä tää on mulle joten unohtakaa keskustelunne. : /

• Et tiiä

Heh, miten tiiät, että sulle, tommosesta viestistä! Ho hoi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe