Vidu, minä muutan Norrjjaan. Ei kehttoo kahttoo nuita klanipäitä juoppopaskahousuja sen jäläkkeen. Jiäkiekkon pelluu ei ou urhheilluu. Se on ala-asteikästen pikkutyttöin laji.
Yleisurhheilu on urheilua ja painnonnosto, sekä nyrkkeily ja hiihto.
Kaikki muu on lälläripoikien kamaa.Piste. Niin, autolla jos pysttyy ajammaan kilippoo, niinku minä oun tehnä, niin sitten sennii katon urhheiluks.
Jos Suomi voittaa jiäkk...
Ha
3
113
Vastaukset
- Maailmanmestari.
No Ha... mites siellä Norjassa mennöö?Onko kaikki hyvin?...
- njuu
ylleisurheilu on homojen hommaa. painonnosto ja nyrkkeily anabolisten stereiohen kanssa leikkimistä. ja hiihosta kehtaa mitään ees sanoa.. auto urheilu taas ei oo urheilua ensinkkään. joten pysyttele vuan homppeleihen muassa ja oo hilijoo ja jiä sinne
- Kannokko .
Näin sanoo Egyptinkorven mopomies .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862