Rikas poikaystävä

tyttö <3 poikaystävä

Mulla on tosi ihana olla ja rakastaa mun poikkista koska mun poikkis on rikas. Mun poikkis tulee rikkaasta perheestä ja rikkaasta suvusta. Mun poikkis hankkii varmaan myös itelleen hyvän ammatin ja saa jonkin hyvän työpaikan.

Arvatkaas vaan, et kuinka ihanaa se on, kun poika ostelee mulle aina kaikkia hienoja ja kalliita koruja ja järkkää mulle kivoja yllätyksiä. Poikaystävä ostelee mulle myös aina kaikkii hienoja vaatteita. Oon huomannu, et kaikki muut tytöt on mulle kateellisia, kun mulla on ihana, komee ja rikas poikaystävä. Poikaystävä valitsi mut, koska mä oon kauniimpi kuin muut tytöt.

On tosi ihanaa aatella, et mä ja mun poikkis ollaan koko elämä yhes. Mun ei tarvi koskaan tehdä mitään duunii, koska me voidaan elellä mun poikaystävän rahoil. Lisäksi kun mun poikaystävä on rikas niin se kuuluu ylempään sosiaaliluokkaan ja mä pääsen kans ylempään sosiaaliluokkaan kun mulla on rikas poikaystävä.

Tää mun poikaystävä on aivan ihana. En ikinä ottais jotain tavisjunttia mun poikaystäväksi, koska ne ei voisi ikinä tarjota mulle mitään niin ihanaa, kun mitä tää mun poikaystävä ja mun tuleva aviomies on mulle tarjonnut

8

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goldenlips

Toivon sydämeni pohjasta ettet ole tosissasi. Jos minä saisin tietää että poikaystäni rakastaisi / olisi kanssasi vain rahani takia, antaisin kyllä semmoisen turpasaunan ettei hän kehtaisi peilin eteen mennä. Jos silti rakastat poikaystävääsi hänen luonteensa ja persoonallisuuden takia, niin ok sitten. Mutta jos rakastat hänen rahojaan, toivon poikaystäväsi sydämen puolesta että hän saa tietää siitä.

• Yeps-

Taidat olla vähän yksinkertainen ja typerä. Sääliksi käy poikaystävääsi. Toisaalta tämä on todennäköisesti trolli.

• hilutassu

Provo :D

On ihquu että rakastat rahaa. Poikaystäväsikin tietää sen ja vaihtaa sut toiseen horoon kun löytää paremmannäköisen böönan joka myöskin rakastaa massii.

Tervemenoa "parempaan elämään".

• Kaikkien tyttöjen

kannataa valita ensimmäiseksi aviomieheksi rikas. Sen rakkaan ehtii kyllä hommata sitten kun on avioerossa saanut paljon rahaa...

• ei välttämättä

Eipä tule rahaa senttiäkään, jos on avioehtosopimus. :D

• Avioehto tietenkin
        ei välttämättä kirjoitti:

Eipä tule rahaa senttiäkään, jos on avioehtosopimus. :D

sulkee pois avioliiton...

• coopp

bad troll

• Huono oli :(

Taas joku järjetön provo, mistä hourulasta tää on tällä kertaa. :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe