Mihin numeroon murusi puhelinnumero loppuu? Mä voin aloittaa, se loppuu numeroon 3!
Galluppia
41
466
Vastaukset
- loppuu..
vitoseen..
- Mulla loppuu
vitoseen. Mikä on mun tokavika numero?
- samma nummer
Mulla loppuu kirjoitti:
Usko jo !
- loppuu..
Mulla loppuu kirjoitti:
nelonen. ja mullakin loppuu vitoseen
- loppuupi
nollaan
- näin on
nollaan loppuuu.
- Olenko se minä?
Mulla loppuu p.nro nollaan; joten et kainet minusta olis kyse kenties?
Kerro toiseksi viimeisin nro:ni lisäksi, niin kateltais, että miten tää nyt on? - Onks tää
Olenko se minä? kirjoitti:
Mulla loppuu p.nro nollaan; joten et kainet minusta olis kyse kenties?
Kerro toiseksi viimeisin nro:ni lisäksi, niin kateltais, että miten tää nyt on?yläfemma?
- 9
ysiin
- 2
seiskaan
- 7
kakkoseen
- kasi se on
en tiedä, mun numero loppuu kasiin :))
- Kerralla kaikki
kaikki laskien yhteen hänellä 42, omani loppuu toiseen noista.
- 01
Ykköseen.
- kuka sulla mielessä
Jos siinä oli kaks viimestä, niin voitko kertoa vielä kolmanneks viimesen ehkä? :)
- passar ?
kuka sulla mielessä kirjoitti:
Jos siinä oli kaks viimestä, niin voitko kertoa vielä kolmanneks viimesen ehkä? :)
Miten ois niiden erotus? Sinähän se "kummittelet" mielessäni.???
- kuka sulla mielessä
passar ? kirjoitti:
Miten ois niiden erotus? Sinähän se "kummittelet" mielessäni.???
Käy se niinkin. Kerrotko?
- vastaa,pliis
Käy se niinkin. Kerrotko?
Sinä tietysti ja minä sinun mielessä,kun kerran vastasit tohon ykkös... Meillä vaan on kyky löytää toisemme.koska ajatuksemme ovat niin voimakkaita puolin jos toisin. Et sinä katoa minun ajatuksista varm.iän kuuna päivänä. Oletko jo leppynyt viim..?.mulla tuli siitä ainaki niin "paha olo", kun mä lop.lopuksi oon aina ollu sun puolella.
- kuka sulla mielessä
vastaa,pliis kirjoitti:
Sinä tietysti ja minä sinun mielessä,kun kerran vastasit tohon ykkös... Meillä vaan on kyky löytää toisemme.koska ajatuksemme ovat niin voimakkaita puolin jos toisin. Et sinä katoa minun ajatuksista varm.iän kuuna päivänä. Oletko jo leppynyt viim..?.mulla tuli siitä ainaki niin "paha olo", kun mä lop.lopuksi oon aina ollu sun puolella.
Mistä pitäis leppyä? Olet aikoinaan suututtanut mut kerran jos toisenkin, mutta ei nyt viime aikoina oo ollut mitään sellasta. :) en taida olla se, jota kaipaat, koska en ole sulle vihainen.
- Sinä mielessä
Mistä pitäis leppyä? Olet aikoinaan suututtanut mut kerran jos toisenkin, mutta ei nyt viime aikoina oo ollut mitään sellasta. :) en taida olla se, jota kaipaat, koska en ole sulle vihainen.
Sinä olit mielessä vaikka ethän sä mikään mun muru ole. Vain jotain "tuntematonta samalla aaltopituudella "No , jos mä herkkänä otin sen liian raskaasti silloin.
- on ikävää sekin
Tää ei auta kun mä en muista mihin hänen numero loppuu : /
- En tiedä :(
Salainen numero,soittaisin nyt jos tietäisin numeron.
- En tiedä :(
Ja perkele! mä vielä kaivan sen numeron jostain,eihän tästä tule muuten yhtään mitään :(
- Aina vain
samaan kuin syntymävuotensa.
- J
Niin loppuukin.
- Aina vaan
J kirjoitti:
Niin loppuukin.
mutta kirjaimesi on minulle väärä.
- kerro nyt
J kirjoitti:
Niin loppuukin.
J, mikä numero?
- osuuko lisää?
Aina vaan kirjoitti:
mutta kirjaimesi on minulle väärä.
Mikä on oikea kirjain?
- Aina vaan
osuuko lisää? kirjoitti:
Mikä on oikea kirjain?
Oikea kirjain löytyy minunkin nimestäni, muttei etunimestä - ja vain yhden kerran.
- Joku toinen j
kerro nyt kirjoitti:
J, mikä numero?
Mulla on puh.numeron kaksi viimeistä numeroa samat, kuin mun oma syntymävuosi. Numerot ovat myös samat, kuin kaipaamani miehen syntymäpäivä... Nooh, tuskin olet sinä, ja varmaan olet nainen itsekin, mutta epätoivoisen on pakko kokeilla kaikenlaista.
- 080808086
08 ja 08-alueella myös asustelen ;)
- omani onkin jo
syntymävuoteen yksi lisää ; )
Samma här.
- samma nummer? :)
Niin viim.vuoteen ja toiseks viim.pois?
- viisiviisi
Viisipä se
- 01
Haeppa Kisun kappale...kun paljon antaa...kuuntelin sen tuossa välillä itse. Olkoon se sinulle hyvän yön kappale ja suukko poskellesi. Olet vain jotenkin minulle "korvaamaton",en tiedä miksi,sorry.
- yksi viitonen
01 kirjoitti:
Haeppa Kisun kappale...kun paljon antaa...kuuntelin sen tuossa välillä itse. Olkoon se sinulle hyvän yön kappale ja suukko poskellesi. Olet vain jotenkin minulle "korvaamaton",en tiedä miksi,sorry.
Kaunis oli, tuttu kappale nuoruudesta. Kiitos.
- :D
Ei ole muruja, mutta oman nron muistan ja alkaa ja loppuu 0.0.....81
Muut nrot pitäs tarkistaa kännystä. - gee.....
hip hei......ysiin loppuu
- mitä siitä
1 tai 3
- 3+5
4 ja 5
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328