.... ja etsin iloisia runoja....
missä ne ovat?
selailin tässä runoja....
7
335
Vastaukset
- Hei!
Iloisia runoja ei kukaan halua lukea, siinä on suuri syy. Kokeile itse jos et usko, suruun tartutaan heti, iloinen on kuin ilon pilaaja.
- 24
ohoh!
uskon sinua, jos niin sanot.
ajattelin vain tuota suomalaisten "mollisuutta" ja sitä, millaisella mielialalla yleensä runoihin tarttuisin.
silloin kun olen surullinen, minulle henkilökohtaisesti ei tekisi hyvää lukea surullisia runoja. päinvastoin! haluaisin pienen oljenkorren, joka saisi minut iloiselle tuulelle ja uusiin positiivisiin ajatuksiin.
täytyisi kai sitten kokeilla itse iloista runoa.... paitsi etten ole koskaan kirjoittanut runoa. se on varmasti vaikeaa. - Hyviä asioita löytyy
Oleyhan lukenut päivälehtiä, nehän oikein mässäilee toisten vahingoilla, väkivallalla ja muilla rikoksilla, sellaiset kiinnostavat. Ehkä siinä on jokin ikäänkuin manipuloitikin takana, ihmisiä viihdytetään sellaisella ja samalla luodaan turvattomuuden ilmapiiriä, ehkä sekin on joidenkin etu. Oikeasti hyviä asioita on kaikista jutuista valtaosa, "kel onni on se onnen kätkeköön"
- MarkO VAAN
Hyvin sanottu
- .
Ihmisillä ei ole aihetta iloita näinä synkinä katastrofia enteilevinä aikoina, ootetaan aikaa parempaa, jos sitten ilo irtoaa.
- Laura Lapamato
Kokeilepas Eeva Kilven kokoelmaa Laulu rakkaudesta ja muita runoja. On siellä mollirunojakin, mutta myös monia tosissaan iloisia runoja. Risto Rasalla on myös vilpittömiä ja piristäviä runoja
- mahdotonyhtalo"
Henkilökohtaisesti pidän Paulo Coelhosta, kirjailijasta. Hänen mietelauseistaan on myös erikseen teoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793