.... ja etsin iloisia runoja....
missä ne ovat?
selailin tässä runoja....
7
347
Vastaukset
- Hei!
Iloisia runoja ei kukaan halua lukea, siinä on suuri syy. Kokeile itse jos et usko, suruun tartutaan heti, iloinen on kuin ilon pilaaja.
- 24
ohoh!
uskon sinua, jos niin sanot.
ajattelin vain tuota suomalaisten "mollisuutta" ja sitä, millaisella mielialalla yleensä runoihin tarttuisin.
silloin kun olen surullinen, minulle henkilökohtaisesti ei tekisi hyvää lukea surullisia runoja. päinvastoin! haluaisin pienen oljenkorren, joka saisi minut iloiselle tuulelle ja uusiin positiivisiin ajatuksiin.
täytyisi kai sitten kokeilla itse iloista runoa.... paitsi etten ole koskaan kirjoittanut runoa. se on varmasti vaikeaa. - Hyviä asioita löytyy
Oleyhan lukenut päivälehtiä, nehän oikein mässäilee toisten vahingoilla, väkivallalla ja muilla rikoksilla, sellaiset kiinnostavat. Ehkä siinä on jokin ikäänkuin manipuloitikin takana, ihmisiä viihdytetään sellaisella ja samalla luodaan turvattomuuden ilmapiiriä, ehkä sekin on joidenkin etu. Oikeasti hyviä asioita on kaikista jutuista valtaosa, "kel onni on se onnen kätkeköön"
- MarkO VAAN
Hyvin sanottu
- .
Ihmisillä ei ole aihetta iloita näinä synkinä katastrofia enteilevinä aikoina, ootetaan aikaa parempaa, jos sitten ilo irtoaa.
- Laura Lapamato
Kokeilepas Eeva Kilven kokoelmaa Laulu rakkaudesta ja muita runoja. On siellä mollirunojakin, mutta myös monia tosissaan iloisia runoja. Risto Rasalla on myös vilpittömiä ja piristäviä runoja
- mahdotonyhtalo"
Henkilökohtaisesti pidän Paulo Coelhosta, kirjailijasta. Hänen mietelauseistaan on myös erikseen teoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760