ripsien pidennykset varkaus??

tynkäripsi

mistä kannattaa hankkia ripsien pidennykset täällä? Ja minkähän hintaisia ne mahtaa olla, kellään kokemuksia??

17

3704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SIIS VOI JÄRKKY!!!

Kannattaa kysyä Tukiaiselta...

• räpsytin

Lumi: 85€
      Tekevät myös ainakin Kaunokaisessa ja Hiuk-set kampaamossa. Soittele ja vertaile.

• Sinisilmä;=)

voihan perse, että on kallis. Ei ikinä tollasiin paikkoihin.
      Kuopiossa hinnat ovat 20-50 euroa.
      ONKO TEILLÄ VARKAUDESSA HINNOISSA JOKU
      KONKURSSI LISÄ.

• Hys hys...

Ole huutamatta.

• Miesnäkökulma

Elekee naiset pidentäkö tai ylipäänsäkään viritelkö mitään moisia. Tollaset näyttää ihan oksettavilta (vrt. Tukiaisen hääkuvat), koska aito ja koskematon luonnonkauneus on naisessa parasta. Olipa sitten minkä mittaiset ripset hyvänsä!

• Pers-Pave

Kyllä on turhamaisuus huipussaan! Että oikein virutetut ripset. Samoin yäk.
        Ykskin naikkonen ajoi autoa yhdellä kädellä ohjaillen ja toisella suti ilmeisesti
        lahonestoa tai puuteria naamaansa ja eikun reippaasti päin punaisia lii-
        kennevaloja Taipaleentiellä tänä aamuna. Mitähän lienee tuumanneet kyy-
        dissään olleet pienet lapset?

• mulla on!!

Jos kuopiossa saa ripset halvalla niin eikun vaan. Mitä sitä oman kaupungin palveluja turhaan kannattamaan!!

Ja hei,ripsipidennykset ei ole sama asia kun tuksun tekoripset!

• Miesnäkökulma

Se on vaan heikon itsetunnon merkki jos ei kykene esiintymään omana luonnollisena itsenään, sellaisena miksi luonto on itse kunkin luonut. Kaikki tuollainen virittely on valhetta, ihminen elää valheessa ja yrittää olla joku toinen kuin on. Aitoa kauneutta ei vaan keinotekoisesti saa, totuus paljastuu alta kuitenkin aina ja sitä myötä valhe paljastuu.

• kuopioon kaikki

Vaatteet, urheiluvälineet, kauneuspalvelut ja rakennustarvikkeet kannattaa
      käydä ostamassa kuopiosta, koska siellä on paljon parempi tarjonta ja
      hinnat paljon huokeammat kuin varkaudessa.

• tynkäripsi

Dear pers-pave ja muutkin kakslahkeiset. Taidan olla sitten todella turhamainen ja "tuksu" kun haluan tiettyjen hoitojen takia haituva ripsien tilalle uudet . Enkä todellakaan halua mitään 5cm pitkiä torrakoita vaan aidon näköiset . Enkä myöskään niitä ole laitattamassa kenenkään muun takia kuin itseni.

Kiitos kuitenkin asiallisesti vastanneelle "räpsyttimelle" :D

• ripsityöläinen

Hei!
      hinnat lienee 75-90 e ja toisilla eka huolto kuuluu hintaan, jatkossa huollot 25-60e
      Se kannattaa muistaa että ripsipidennyksiä varten pitää olla omia ripsiä, pidennys kiinitetään aina omaan ripseen. :)

• Ti-Su

Kyllä ylimääräisille ripsille paikkoja löytyy, mutta se hinta
      onkin sitten 300 euroa. Hinta tietysti tippuu, mitä enemmän
      jaksaa takkia pyöräytellä.

• manipoi

Lueskelin tuota Varkauden keskuteluosiota. En ihmettele yhtään että kaikki normaalijärkisen immeiset haluaa pois sieltä. Jäljelle jää vaan, no en viiti edes ääneen sanoa.
      Ei taida olla asiat kunnossa entisessä tehdaskaupungissa?

• uppoava laiva

Kaupungista (lue uppoavasta laivasta) lähtevät kaikki, jotka vaan suinkin kykenevät ja ovat onnistuneet saamaan asuntonsa myytyä.

Tämmöistä se on, mutta minkäs teet. Aikaansa kutakin.

• riikka-76

Mistäs tämän Saaran saa kiinni? Mua kiinnostais...

• SAAAARa12

Lumi! Suosittelen lämpimästi.. Ensimmäinen kerta on n.70-80€,mutta huollot ovat jo puolet halvempia!

• e-anne

lumi kauppakadulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe