ripsien pidennykset varkaus??

tynkäripsi

mistä kannattaa hankkia ripsien pidennykset täällä? Ja minkähän hintaisia ne mahtaa olla, kellään kokemuksia??

17

3918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SIIS VOI JÄRKKY!!!

      Kannattaa kysyä Tukiaiselta...

    • räpsytin

      Lumi: 85€
      Tekevät myös ainakin Kaunokaisessa ja Hiuk-set kampaamossa. Soittele ja vertaile.

    • Sinisilmä;=)

      voihan perse, että on kallis. Ei ikinä tollasiin paikkoihin.
      Kuopiossa hinnat ovat 20-50 euroa.
      ONKO TEILLÄ VARKAUDESSA HINNOISSA JOKU
      KONKURSSI LISÄ.

      • Hys hys...

        Ole huutamatta.


    • Miesnäkökulma

      Elekee naiset pidentäkö tai ylipäänsäkään viritelkö mitään moisia. Tollaset näyttää ihan oksettavilta (vrt. Tukiaisen hääkuvat), koska aito ja koskematon luonnonkauneus on naisessa parasta. Olipa sitten minkä mittaiset ripset hyvänsä!

      • Pers-Pave

        Kyllä on turhamaisuus huipussaan! Että oikein virutetut ripset. Samoin yäk.
        Ykskin naikkonen ajoi autoa yhdellä kädellä ohjaillen ja toisella suti ilmeisesti
        lahonestoa tai puuteria naamaansa ja eikun reippaasti päin punaisia lii-
        kennevaloja Taipaleentiellä tänä aamuna. Mitähän lienee tuumanneet kyy-
        dissään olleet pienet lapset?


    • mulla on!!

      Jos kuopiossa saa ripset halvalla niin eikun vaan. Mitä sitä oman kaupungin palveluja turhaan kannattamaan!!

      Ja hei,ripsipidennykset ei ole sama asia kun tuksun tekoripset!

      • Miesnäkökulma

        Se on vaan heikon itsetunnon merkki jos ei kykene esiintymään omana luonnollisena itsenään, sellaisena miksi luonto on itse kunkin luonut. Kaikki tuollainen virittely on valhetta, ihminen elää valheessa ja yrittää olla joku toinen kuin on. Aitoa kauneutta ei vaan keinotekoisesti saa, totuus paljastuu alta kuitenkin aina ja sitä myötä valhe paljastuu.


    • kuopioon kaikki

      Vaatteet, urheiluvälineet, kauneuspalvelut ja rakennustarvikkeet kannattaa
      käydä ostamassa kuopiosta, koska siellä on paljon parempi tarjonta ja
      hinnat paljon huokeammat kuin varkaudessa.

    • tynkäripsi

      Dear pers-pave ja muutkin kakslahkeiset. Taidan olla sitten todella turhamainen ja "tuksu" kun haluan tiettyjen hoitojen takia haituva ripsien tilalle uudet . Enkä todellakaan halua mitään 5cm pitkiä torrakoita vaan aidon näköiset . Enkä myöskään niitä ole laitattamassa kenenkään muun takia kuin itseni.


      Kiitos kuitenkin asiallisesti vastanneelle "räpsyttimelle" :D

    • ripsityöläinen

      Hei!
      hinnat lienee 75-90 e ja toisilla eka huolto kuuluu hintaan, jatkossa huollot 25-60e
      Se kannattaa muistaa että ripsipidennyksiä varten pitää olla omia ripsiä, pidennys kiinitetään aina omaan ripseen. :)

    • Ti-Su

      Kyllä ylimääräisille ripsille paikkoja löytyy, mutta se hinta
      onkin sitten 300 euroa. Hinta tietysti tippuu, mitä enemmän
      jaksaa takkia pyöräytellä.

    • manipoi

      Lueskelin tuota Varkauden keskuteluosiota. En ihmettele yhtään että kaikki normaalijärkisen immeiset haluaa pois sieltä. Jäljelle jää vaan, no en viiti edes ääneen sanoa.
      Ei taida olla asiat kunnossa entisessä tehdaskaupungissa?

      • uppoava laiva

        Kaupungista (lue uppoavasta laivasta) lähtevät kaikki, jotka vaan suinkin kykenevät ja ovat onnistuneet saamaan asuntonsa myytyä.

        Tämmöistä se on, mutta minkäs teet. Aikaansa kutakin.


    • Mistäs tämän Saaran saa kiinni? Mua kiinnostais...

    • SAAAARa12

      Lumi! Suosittelen lämpimästi.. Ensimmäinen kerta on n.70-80€,mutta huollot ovat jo puolet halvempia!

    • e-anne

      lumi kauppakadulla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe