Welhon linkit eivät toimi?

Linkkien Käyttäjä

Welho uudisti kotisivujaan pari viikkoa sitten, sen jälkeen linkkisivujen kakossivu ei ole toiminut lainkaan ja ykkössivukin pätkii ajoittain.

Tarkoitan siis täällä näitä linkkejä: http://www.welho.fi/fi/linkit

Kun vaihtaa linkkisivua sillä punaisella kaksoisnuolella, niin välillä tulee DNA:n sivu.

Onko vika meidän kahdessa koneessa vai Welhon järjestelmässä?

En ole löytänyt mitään Welhon tiedotetta tästä asiasta.

10

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastausta vailla

      Ei todellakaan toimi! Olen jo pari kertaa lähettänyt Welholle palautetta, mutta en ole saanut minkäänlaista vastausta.

      • Linkkien Käyttäjä

        Eivät toimi vieläkään - kauan kestää korjaus!


      • rååpert
        Linkkien Käyttäjä kirjoitti:

        Eivät toimi vieläkään - kauan kestää korjaus!

        Kyllä ne nyt toimivat.


      • Linkkien Käyttäjä
        rååpert kirjoitti:

        Kyllä ne nyt toimivat.

        Eivät ne vieläkään toimi täällä Espoon Olarissa, tilanne on aivan sama kuin 14.5.11.


      • rååpert
        Linkkien Käyttäjä kirjoitti:

        Eivät ne vieläkään toimi täällä Espoon Olarissa, tilanne on aivan sama kuin 14.5.11.

        Hmm....huomasit kai että kun klikkaat jotain niistä punaisella olevista linkeistä, siihen alapuolelle aukeaa varsinainen linkki (-lista) ??


      • Linkkien Käyttäjä
        rååpert kirjoitti:

        Hmm....huomasit kai että kun klikkaat jotain niistä punaisella olevista linkeistä, siihen alapuolelle aukeaa varsinainen linkki (-lista) ??

        Kyllä, kyllä huomattu on, mutta kun ne eivät aukea vieläkään...niistä punaisista nimittäin ei tapahdu mitään...


      • 6cku
        Linkkien Käyttäjä kirjoitti:

        Kyllä, kyllä huomattu on, mutta kun ne eivät aukea vieläkään...niistä punaisista nimittäin ei tapahdu mitään...

        Välillä toimii, välillä ei....
        Eli kuten kaikki Welholla sen jälkeen kun dna tuli kuvioihin.


    • Ihan persiistä ...

      Mitä Welhon palveluissa oikeesti toimii? Niiden nettisivut on niin epäloogiset, että tarvitaan kryoptologi onnistuakseen saamaan selville ohjeistukset erilaisiin asioihin. Yritin aktivoida kampanja TV korttia, meni niin surkuhupaisaksi koko touhu, etten enää jaksanut edes vaivautua. Palvelutilaukset netissä päätyy virheilmoitukseen "palvelu toistaiseksi poissa käytöstä" tai vastaavaa.

      Lisäksi ohjeiden linkit eivät mene minnekään tai palautuvat jonnekin etusivulle, josta taas uudestaan asiakasta viedään kuin pässiä narussa moneen kertaan samaa polkua pitkin helvettiin.

      Olen aivan uskomattoman pettynyt Welhon palvelukokonaisuuteen vain ja ainoastaan niitä toistaiseksi tilanneena uudisasiakkaana. Nimittäin ainoa joka on toistaiseksi toiminut on laajakaista, sekin palvelulupausta keskimäärin 1/3 nopeudella.

      • lseim

        Juuri tänään kuulin "yleensä luotettavalta taholta" että Welho-Dna
        on menettänyt asiakkaita oikein reilusti viimeisen 6kk aikana.

        Esim. SATO (yli 20 000 kämppää) vaihtoi kaikki telkkari- ja laajakaistapalvelut Soneraan.

        Itse olen päättänyt vaihtaa lokakuussa kun sopimus welhon kanssa loppuu.

        Dna, anti-Midas. Kaikki mihin Dna koskee muuttuu paskaksi.


    • Linkkien Käyttäjä

      Yllätys, yllätys, nyt nuo linkit meilläkin taas toimivat!

      Eikä Welholta mennyt kuin vajaat vaivaiset pari kuukautta korjaustoimiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe