sä yrittänyt soittaa mulle eilen ja tänään vai kukahan se on ollu, kun ei mulla oo aavistustakaan.
Ootko
????
10
332
Vastaukset
- !!!!
En soittele turhaan. Kun lähestyn sinua laitan tekstarin ja siihen laitan että on minulta.
- yritinyritin
Oon mä yrittänyt soittaa mun kullalle kuullakseni sen äänen.
- VAVAVAV
Keneltähän mahdat kysyä, mut olen soitellut eilen ja tänään, mutta aina on vastattu. EIkä numero ole näkyvissä. Jos on ollu tärkeää, niin varmaan soittaa uudelleen.
- Mies vai nainen?
Onko hänen nimessä 4 kirjainta?
- on
mies ja neljä kirjainta kyllä.
- pieni vinkki
laita tekstari enste kun mää en uskalla vastata kun en tiiä kuka on hän joka soittaa.
- 18
Ei, tämä S24-palsta ei sentään soittele :D
- Miksi?
?
- mistä minä tiedän
mitä miksi ? ;)
- vain minäkö
tiedän ?..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691