Hei!
Sain jonku aikaa sitten 100 l akvaarion, jossa asukkeina ovat:
miljoonakaloja n. 10
kardinaalitetroja 8
täplämonnisia pari
mustamolli
partamonni
Ajattelin hankkia tuonne jotain lisäksi jonkun parven ja tetraparvea vähän isommaksi kun arkoina pysyttelevät kasvien takana piilossa. Lämpötila n. 26c, pehmeä vesi. Mitä kaloja suosittelisitte joukkoon?
Mitä kaloja joukkoon?
1
132
Vastaukset 1
- ;))
Milliksista ja molleista pitäisi päästä eroon. Molemmille pehmeä vesi on haitaksi, molli on sitäpaitsi liian pienessä.
Täplämonniset arvostaisivat viileämpää vettä, suosittelisin vaihtamaan vaikka helmimonnisiin tai kupareihin. Tai johonkin kivaan nuoliaiseen (esim piikkisilmä) tai ottoihin eli nuolimonneihin.
En välttämättä laitaisi toista parvea, tulee sekavannäköinen. Tai sitten esim marmoritapparakaloja parvi pintaa. Itse laittaisin hunajarihmahaaremin tai taiston. Tai jonkun kivan kääpiöahvenen (töyhtökääpiö) tai makkarakalan. Tetroja voit kyllä hyvillä mielillä ottaa lisää. Niin ja jokaisen akvaarion pakollinen putsari, sukarapuarmeija :D Tai sitten vain muutama leväsuka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l264842- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 50454
- 30434
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 38426
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona29417- 37397