Miksi?
Miksi BMW-merkkisissä autoissa on aina vikaa?
9
250
Vastaukset
- monta syytä
amisviikset, tånakeijut, akat ja hinurit ratissa, baijerin pieni tehdas--->ei laatua, jutkupapat, ylipäätään osaamattomat kuskit, liian pitkät huoltovälit etc etc etc....
- bmwprimium
Vikaa?? ei mun BMW:eessäv ole ainaskaan mitään vikaa. Onko sinun sitten?
- hevosella pääsee
Kaikissa merkeissä omat vikansa, mitä sitä autoja kohtaan kateutta harrastamaan. Säälittäviä nämä turhat pikkupentujen aiheet.
- vinkki 1
Olisiko niin että korjaat sitä väärään aikaan vuorokaudesta. Korjaa seuraavaksi päivänvalossa jos se auttais kun näkee mitä tekee...
- laatukontrolli
Laadunvalvonta kuulemma heikentynyt Baijerin tehtaalla entisestään, kun samalta linjalta lähtee entistä enemmän autoja ulos.
Kärsijänä tietenkin maksava asiakas. - olet hölmö
no onhan siinä kun ostaa saksasta yli 800.000 km ajetun paskan viidelläsadalla. se ei ole enää uusi. mun bemareissa ei ole ollut muuta vikaa kuin kuluvaa osaa.
- Bayern4Life
Omissa ei ole myöskään ollut kuin kuluvat osat kerran kuljettajanpuoleinen lukko meni rikki. (vanhassa e46 vm-99) Ovea ei saanut enää auki... oli vittumaista kulkea aina pelkääjän paikalta ulos ja sisään... :D
- Onkonk
"oli vittumaista kulkea aina pelkääjän paikalta ulos ja sisään... :D" ei ollut sitten rahaa korjata lukkoa? Harva viitsisi AINA kulkea pelkääjän paikalta autoon sisään ja ulos.
- Bayern4Life
Niitä osia suomessa ei ollut varastossa, ennenkuin sain ajan, jouduin pomppimaan siitä pari viikkoa. Sitä lähinnä tarkoitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057