Miksi?
Miksi BMW-merkkisissä autoissa on aina vikaa?
9
256
Vastaukset
- monta syytä
amisviikset, tånakeijut, akat ja hinurit ratissa, baijerin pieni tehdas--->ei laatua, jutkupapat, ylipäätään osaamattomat kuskit, liian pitkät huoltovälit etc etc etc....
- bmwprimium
Vikaa?? ei mun BMW:eessäv ole ainaskaan mitään vikaa. Onko sinun sitten?
- hevosella pääsee
Kaikissa merkeissä omat vikansa, mitä sitä autoja kohtaan kateutta harrastamaan. Säälittäviä nämä turhat pikkupentujen aiheet.
- vinkki 1
Olisiko niin että korjaat sitä väärään aikaan vuorokaudesta. Korjaa seuraavaksi päivänvalossa jos se auttais kun näkee mitä tekee...
- laatukontrolli
Laadunvalvonta kuulemma heikentynyt Baijerin tehtaalla entisestään, kun samalta linjalta lähtee entistä enemmän autoja ulos.
Kärsijänä tietenkin maksava asiakas. - olet hölmö
no onhan siinä kun ostaa saksasta yli 800.000 km ajetun paskan viidelläsadalla. se ei ole enää uusi. mun bemareissa ei ole ollut muuta vikaa kuin kuluvaa osaa.
- Bayern4Life
Omissa ei ole myöskään ollut kuin kuluvat osat kerran kuljettajanpuoleinen lukko meni rikki. (vanhassa e46 vm-99) Ovea ei saanut enää auki... oli vittumaista kulkea aina pelkääjän paikalta ulos ja sisään... :D
- Onkonk
"oli vittumaista kulkea aina pelkääjän paikalta ulos ja sisään... :D" ei ollut sitten rahaa korjata lukkoa? Harva viitsisi AINA kulkea pelkääjän paikalta autoon sisään ja ulos.
- Bayern4Life
Niitä osia suomessa ei ollut varastossa, ennenkuin sain ajan, jouduin pomppimaan siitä pari viikkoa. Sitä lähinnä tarkoitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632