Pieleen meni veikkaus

Veikkasin että Paradise-osku olisi viidestoista, vähän oli liian positiivinen arvaus.Illan pelin tulosta en ala arvailemaan,tietysti toivon että päihitetään ruotsalaiset.

Millaisessa säässä muu maa on herännyt? Täällä on yön tihkusateen jäljiltä maa märkänä ja mittari näyttää surkeita lukemia, 7,3.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virtuaalikoneistaja

      Täällä on kahdeksan astetta, ei kovin kesäiset lämpötilat.

      En ole kuullut tuota Suomen kappaletta, enkä veikannutkaan, hevosia taas eilen veikkasin pieleen, paitsi troikkalähdössä :)

      • Minä veikkasin tota viisua vain ilman rahapanosta mutta kenoa tein pitkästä aikaa muutaman rivin ja mynkään meni sekin.

        Illan pelissä voi käydä ihan miten hyvänsä,jostain syystä ruotsilla on aina tuuria pelitaidon lisäksi riippumatta joukkueen kokoonpanosta.


      • Virtuaalikoneistaja
        Haukullinen kirjoitti:

        Minä veikkasin tota viisua vain ilman rahapanosta mutta kenoa tein pitkästä aikaa muutaman rivin ja mynkään meni sekin.

        Illan pelissä voi käydä ihan miten hyvänsä,jostain syystä ruotsilla on aina tuuria pelitaidon lisäksi riippumatta joukkueen kokoonpanosta.

        Jospa tänään tuurit olisi Suomen puolella.

        Tänään täytyisi mennä kukkia laittamaan penkkiin, tein penkin ennen kuin lähdin Nurmekseen ja nyt olisi vuorossa kukkien istutus, laitan siihen liljoja, saksankurjenmiekkaa ja sellaista perhosten houkuttelijaa kuin Gladiolus Redwing Butterfly, toivottavasti perhoset tykkää


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        Jospa tänään tuurit olisi Suomen puolella.

        Tänään täytyisi mennä kukkia laittamaan penkkiin, tein penkin ennen kuin lähdin Nurmekseen ja nyt olisi vuorossa kukkien istutus, laitan siihen liljoja, saksankurjenmiekkaa ja sellaista perhosten houkuttelijaa kuin Gladiolus Redwing Butterfly, toivottavasti perhoset tykkää

        Syrikkäpensaat olisi hyviä perhosten houkuttelijoita, kukkivat loppukesästä ja tuoksu on hyvä ihmistenkin nenään.
        Ovat vain sen verran herkkiä että näillä korkeuksilla eivät selviä hyvin.

        Minä sain eilen muutaman kukan jotka ei kyllä perhosia houkuttele enkä sisälle niitä kelpuuta, raatokukkia.On "vähän" muhkea haju, ei tuoksu!


      • Virtuaalikoneistaja
        Haukullinen kirjoitti:

        Syrikkäpensaat olisi hyviä perhosten houkuttelijoita, kukkivat loppukesästä ja tuoksu on hyvä ihmistenkin nenään.
        Ovat vain sen verran herkkiä että näillä korkeuksilla eivät selviä hyvin.

        Minä sain eilen muutaman kukan jotka ei kyllä perhosia houkuttele enkä sisälle niitä kelpuuta, raatokukkia.On "vähän" muhkea haju, ei tuoksu!

        Viime syksynä ystäväni osti syrikan, näyttää kuitenkin ettei se ole valeistutuksessaan selvinnyt talven yli, toivotaan kuitenkin että on reissuni aikana ruvennut näyttämään elonmerkkejä, runkoruusutkin näyttivät lähtiessäni etteivät ole elossa, mutta kuulema nyt on muutama "piippa" ilmestynyt.


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        Viime syksynä ystäväni osti syrikan, näyttää kuitenkin ettei se ole valeistutuksessaan selvinnyt talven yli, toivotaan kuitenkin että on reissuni aikana ruvennut näyttämään elonmerkkejä, runkoruusutkin näyttivät lähtiessäni etteivät ole elossa, mutta kuulema nyt on muutama "piippa" ilmestynyt.

        Minä en jätä runkoruusuja talveksi ulos, aika todennäköisesti ne paleltuisivat varttamiskohdan yläpuolelta.

        Meillä on meneillään yhden talon perennojen pelastaminen kaivinkoneiden alta ja joka kerta kun sinne pihaan menee on jotain uutta noussut.Eilen kun kävin näytti siltä että maasta tunkee esiin särkynyttä sydäntä joten lapiolla on taas töitä. Tein lavankauluksista pari väliaikaispenkkiä mihin saa turvaan kaiken odottamaan että löytyy pysyvä kasvupaikka.


      • Virtuaalikoneistaja
        Haukullinen kirjoitti:

        Minä en jätä runkoruusuja talveksi ulos, aika todennäköisesti ne paleltuisivat varttamiskohdan yläpuolelta.

        Meillä on meneillään yhden talon perennojen pelastaminen kaivinkoneiden alta ja joka kerta kun sinne pihaan menee on jotain uutta noussut.Eilen kun kävin näytti siltä että maasta tunkee esiin särkynyttä sydäntä joten lapiolla on taas töitä. Tein lavankauluksista pari väliaikaispenkkiä mihin saa turvaan kaiken odottamaan että löytyy pysyvä kasvupaikka.

        Runkoruusut talvehtivat kellarissa, mutta siitä huolimatta näytti etteivät herää henkiin, nyt näyttää kyllä että selvisivät.

        Onko vanhakin perennapenkki joita pelastatte?


      • Virtuaalikoneistaja kirjoitti:

        Runkoruusut talvehtivat kellarissa, mutta siitä huolimatta näytti etteivät herää henkiin, nyt näyttää kyllä että selvisivät.

        Onko vanhakin perennapenkki joita pelastatte?

        Se talo on rakennettu 30-luvulla ja siellä asui viimeiset 35 vuotta varsinainen viherpeukalo joten ympäri tonttia ilmestyy maasta kaikenlaista. Me jo siirrettiin suurimmat jutut eli 8 vuoden ikäinen omppupuu ja vuonna 55 istutettu syyshortensia joka oli melkoinen pikkupuu, toinen samanlainen odottaa vielä ylös kaivamista mutta meidän pitää ensin katsoa sille sopiva pysyvä kasvupaikka.
        Mummo joka siitä muutti toissakevänä kerrostaloon sanoo että ei tiedä miten käsiään pitäisi kun ei pääse enää kuopsuttelemaan.


      • Virtuaalikoneistaja
        Haukullinen kirjoitti:

        Se talo on rakennettu 30-luvulla ja siellä asui viimeiset 35 vuotta varsinainen viherpeukalo joten ympäri tonttia ilmestyy maasta kaikenlaista. Me jo siirrettiin suurimmat jutut eli 8 vuoden ikäinen omppupuu ja vuonna 55 istutettu syyshortensia joka oli melkoinen pikkupuu, toinen samanlainen odottaa vielä ylös kaivamista mutta meidän pitää ensin katsoa sille sopiva pysyvä kasvupaikka.
        Mummo joka siitä muutti toissakevänä kerrostaloon sanoo että ei tiedä miten käsiään pitäisi kun ei pääse enää kuopsuttelemaan.

        No, on siinä ikää syyshortensialla.

        Eilen lueskelin jostakin noista ruusuista mitä on löydetty ja kai vieläkin löydetään, muistaakseni torniojokilaakson ruusu oli niitä, ne ovat kaikenlaisia vanhoja ja ristetyksiä, hukkasin harmikseni sivun mutta pitää etsiä uudelleen kun ehtii.


    • nolo juttu

      Olihan se pojalta hyvä ja rohkean söötti esitys, mutta kun se ei maailmalla riitä.

      Taisi olla säälipisteitä nekin jotka sai.

    • Myy-Pikkuinen

      Viisuja en katsonut kuin ihan alkua ja toivotaan että suomalaiset ei anna historian toistaa itseään jääkiekossa. Ruotsi on aina vähän kovapala nieltäväksi... =))))

      • sverige rules

        Me jyrräätään teidä tänää!!!No, niinhän sekin on ollu vuuusia.Du gamla, du fria... soi tännään ja komeesti,


    • issu56

      En veikannut mitään, sillä aina kun puhutaan ja kehutaan etukäteen liikaa, niin kaukana kärjestä lopuksi ollaan.

      Aamulla kun noustiin, niin oli vaivaiset 6,9 ja yön aikana oli satanut vettä suht reippaasti ja muutenkin koko tämä päivä on ollut tihkusateinen...ihan kuin Lontoossa asuttaisiin, sillä tuo alas tulea tihku on niin tiheetä, että muistuttaa paljosti sakeaa sumua.
      Nyt näyttää mittari 9,3...sain kuitenkin päivän istutukset likimain tehtyä muutamaa ruusua lukuunottamatta...ja toppatakki päällä heh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe