Toivottavasti et ikinä kohtele ketään toista samalla tavalla kuin minua.
Tästä syystä kerron sulle pahasta olostani. Minulla on sydän murskana, mutta toivottavast osaat jatkossa kohdella ihmisiä hellemmin ja inhimillisemmin.
Nyt tiedät mikä sattuu eniten maailmassa.
Vaikeneminen.
Ehkäpä
8
225
Vastaukset
- erilaisia kaikki
"Nyt tiedät mikä sattuu eniten maailmassa. "
on vain sinun näkemuksesi asiasta, joku muu voi nähdä ja kokea asian toisin.... - tiedän tunteen
Kyllä puhumattomuus on pahinta mitä tiedän ainakin silloin jos asiat jää selvittämättä.
- ikävää on joo
Olen kyllä samaa mieltä nykyisin, että vaikeneminen on ehkä yksi ikävimpiä temppuja mitä toiselle voi tehdä.
- Ihminen muuttuu
useimmiten vasta sitten kun oma olo käy liian vaikeaksi. Mutta totta kirjoitat, mulla on elämän mittainen kokemus tuosta vaikenemisesta, joka alkaa vanhemmista ja jatkuu ja jatkuu... Itse olen ollut liiankin avoin omista asioistani ja onhan siitä sitten saanut kärsiä. Sellaista elämä on.
- Muuntuu myös
Olet löytänyt "ytimen". Hyvä, nyt sitte vaan tsemppiä sulle.
- s....
vanha nainen - joutaisi roviolle temppuineen, että tulikin kerrottua mitään. Olisi pitänyt olla ihan hiljaa
- syyllinen syytön
sinä saat syyttää kaikesta ihan itseäsi ja omia temppujasi, laita se tuli vaan oman häntäsi alle ennekuin olet muita roviolle laittamasa.
- miulta
Voisin sanoa aivan samoin eräälle henkilölle! Toivottavasti hän on ottanut opikseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025