vaikka ei haluaisi etsiä joku muu ihmissuhde? sitäkö haluat?
En tiedä, mihet ne onnistuu siinä helposti..
Pitäisikö se
3
<50
Vastaukset
- kohtalo.toveri (n)
Mä olen samassa jamassa sun kanssasi, jos olet s-nainen.
Itsekin miettinyt ihan samaa. Kai se on vain hyväksyttävä tosiasia ettei häntä kiinnostanut ja keskityttävä sellaiseen mieheen jolle kelpaan.
Ei kannata jäädä loppuelämäksi haaveilemaan sellaiseta miehestä jolle ei kelpaa. Näin mä omasta elämästäni ajattelen. Kiinnostuneita miehiä kyllä olisi, mutta vielä en ole pystynyt menemään treffeille. Itkuista ollut viime aikoina.
Kavereita tapailen joskus. Eli lähde sinäkin nyt vaikka alkuun kavereitten kanssa jonnekin niin pääset vähän parempiin fiiliksiin.
Kyllä mekin jollekin kelvataan, usko sen. - s....
juu, täytyy yrittää. Minkäs sille mahtaa että ei kelpaa...vai olikohan tässä nyt edes kyse kelpaamisesta, taitaa olla ihan muut jutut - arvoitukseksi jääpi tämä.
Kivaaa päivää - kohtalo.toveri (n)
No mä ainakin tulkitsen asian niin etten kelvannut. En tiedä mistä oli kyse.
Vaikea tietää kun toinen ei kerrro koko totuutta kumminkaan.
Mutta, maailma on täynnä ihmisiä. Kyllä kai muakin joku voisi rakastaa, joskus.
Pakko se on uskoa hyvää jotta jaksaa elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042