Hemmetin naapuri

perhanan perhana

Naapurin kanssa juteltiin alkuvuodesta, että ei missään nimessä kannata ostaa uutta autoa millään huippuvarustelulla, vaan ns. karvalakkimallina, koska vaihdon hetkellä ei niistä varusteista saa rahojaan takaisin.

Minä vaihdoin helmikuussa 1700km ajettuun HB Octaviaan, 1,2TSi classic varustelulla. Naapuri sitä ihaillut monesti ja tuumannut itsekin päätyvänsä vastaavaan. Nyt se ketale kumminkin osti uuden VW Passatin, eikä ole ihan karvalakkimallia.
Tuon kun olisin osannut ennustaa, niin olisin kyllä ottanut superbin.

15

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas naapuri

      Se tietää sinun maksukykysi paremmin kuin sinä itse.

    • Itsenäinen päättäjä

      Veikö kateus yöunesi?

    • Kalju tosimies

      Vaihda Ocu RS:ään. Pystyt kyykyttämään naapuria mennentullen.

      • Tsekkitukka

        Kasvata hiukset senkin aappina, ja osta mopo!!!!!!!!!!


      • ASDasddd

        No eipä Octavian RS-mallin tehoilla paljo muita autoja kyykytetä!
        Skodan nuhamylly TSI tuottaa "huimat" 200 hv ja kiihtyvyys vaivaiset 7.3 sekuntia! Naurettavaa kutsua tuota tehokkaaksi autoksi.

        Ja muka sporttinen Skoda... Hah hah.. Naurettavaa kun jotkut alle keski-ikäset yrittää tulla kilvoittelemaan tollasilla paskamyllyillä... Aina ovat kakkoseksi jääneet Skodat. Luulevat vähän liikaa omasta Skeidasta.


    • Ei onnistu!

      Naurettavan tökerö provo!
      Sulla ei todellakaan ole minkäänlaista Skodaa, koska Skodaa ei osteta naapurin ohjeiden mukaan. Skodan valinta on edelleen merkki rohkeudesta ja itsenäisestä ajattelusta.
      Jos olisit sanonut ostaneesi Toyotan, uskoisin naapurin vaikutukseen.

    • Asiaa väliin, kiitos

      Joko TAAS yksi naapuriprovo!

    • jgyfjkogfh

      Aloitus on ihan TÄYDELLINEN! tänne Suomi24 foorumille.
      Pistäkäät paremmaksi jos pystytte, itse en ainakaan pysty.

    • dsfhhfdfh

      Meillä taas naapurin Audin haki ulosottomies.

    • neitimäisiä

      Skoda"miehillä" on herkkähipiä.

    • Sanoisin että

      valitsit piippalakkimallin.

    • päteminen tärkeää

      Kannattaa jatkossa kaveerata jonkun toisen naapurin kanssa.

    • myös classic

      1,2:nen on kaikkein järkevin moottorivaihtoehto, eikä niillä turhilla varusteillakaan tee mitään.

      • mtäh..

        Siis moottoripyörään 1,2 ,nyt on kyse autoista..


    • mitä hyötyä olisi??

      mitäs se superbin hankkiminen olisi sinua hyödyttänyt?? skodahan se on sekin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe