kevarit???

eut

Mitä käytetyt kevarit maksaa?????

13

3809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

1-5000 euroa...

• Weedi

Jos nyt "hyvin" toimivan haluaa (ei nistä käytetyistä tosin tiedä) niin saa maksaa n. 2000-3000€.

• kaikki tietävä

No olen kyllä huomannut että kaikki jotka maksaa n.2000-3000€,on niissä sen verran korjailtavaa että saman verran tai enemmänkin joutuu lopulta maksamaan että sää pyörän kuntoon.Itse ostan:
        http://www.honda.brandt.fi/mp/mallisto.php?k_id=8&m_id=24
        hinta on 4290€, eikä mielestäni kallis kun ajattelee että useat uudet maksavat yli 6000€...Mutta juu kyllä 3000€:llakin jonkinlaisen saa :)

• 117C

Se riippuu ehkä vähän siitäki paljoko on valmis sijottamaan.. kyllähän niitä löytyy alle 2000 eurolla mutta jos haluaa sijottaa hyviin niin löytyy jotain 3000-6000 euroo..

Isoveli osti sellasen 3000 maksavan kevarin niin se oli kyllä hyvä kunonen ja kesti kaks kesää, kunnes sen myi eteenpäin.

• Neekerinmetsästäjä

nå ei ne ny perkele 3000 maksa, kyl saa hyvänkuntose cebarin (honda cbr 125) tonnil tai vähemmäl, se o honda nii kyl se kestää

• HondiaJaMuitaVermeitä

• itse-rölli

Jos haluaa hyvä kuntosen 2t kevarin ei 3000 riitä

• soichiroxis

Muista varoa laiskoja alle 11kw malleja. Rieju ja Virago125, Dragstar125 ja Kymcon kaikki mallit on hirveitä ja vaarallisia, kun eivät mene kuin 80 km/t maksimissaan.
      Aprilian RS125 2-t on nopea ja helpoimmin säädettävissä. Aika halvalla niitäkin saa, kova se on syömään bensaa, mutta teho ei synny tyhjästä.

• sormipoisnenästä

Katso nettimotosta.

• Nettimotostalöytää

Itse ostin käytetyn vakio Aprilia rs 125 kyykkykevarin, hyvässä kunnossa 700€. Kannattee selailla nettimotoa, sieltä löytää hyvin. Myös hakuagentti nettimotoon kannattaa tehä

• Jutustelija1

Joo tuohon rahaan saa helposti hyvän, ja kurittomana ottaa huippua mukavat 150 jolla jättää A1 vehkeet laulukuoroon.

• Vermeitä

• mulonisomuna

liikaa. loppuun hangatut raadot pitäis antaa ilmatteeks poikkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4721
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1535
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1430
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      67
      1323
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1289
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1256
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1170
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      991
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      894
    Aihe