Jos neulon tasona aina oikein neulosta esim. 10 silmukalla, niin milloin olen neulonut yhden kerroksen? Silloin, kun olen neulonut 10 silmukkaa ja olen kääntämässä työtä vai silloin, kun olen neulonut 10 silmukkaa ja käännän työn ja olen neulonut äskeiset silmukat takaisin alkupisteeseen?
Entä, jos neulon sileää neulosta eli ensimmäiset 10 silmukkaa oikein ja sitten käännän työn ja neulon äskeiset silmukat nurin. Milloin 1 kerros on tullut täyteen?
Neulonta: Mikä on 1 kerros?
Hankala alku
2
10572
Vastaukset
- neuloja559
Eka kerros tulee täyteen kun olet kutonut ne 10 silmukkaa.
Toinen kerros alkaa kun käännät työn.- Metsämiehen vaimo
Jep, eli juuri näin! Kun olet neulonut jo takaisin alkupisteeseen asti, silloin olet neulonut jo kaksi kerrosta!
Eli luot 10 silmukkaa puikolle ja neulot ne 1. kerran = 1. kerros valmis
Neulot ne 10 silmukkaa uudestaan, olet lähtöpisteessä = yht. 2 kerrosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027