HEI apua! Me harrastettin seksiä mun poikaystävän kanssa maanantaina. Sen jälkee mulla on välillä tuntunu hassulta alapäässä ja alavatsassa... Voiko millään muulla tapaa tietää onko paksuna kuin raskaustesti? Me käytimme kortsua koko homman ajan...enkä usko että kortsussa olisi ollut reikä... ;___;
abortti?
paniikissa__
2
57
Vastaukset
- no älä sit
harrastele vielä moniin vuosiin aikuisten leikkejä jos tollanen (turha) paniikki tulee.. Ja ei voi tietää mitenkään muuten kun testillä.. eikä nekään välttämättä näytä oikein. "Oireet" on mitä todennäkösimmin pelkkää mielikuvitusta ja johtuu jostain ihan muusta.
- yleistietämystä?
Agree. Toi kannattaa alottaa vasta sitten ku tietää siitä edes jotakin niin ei koko ajan tarviis olla paniikissakaan o:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958