Elikkäs multa on tullut nytten about puoli vuotta sellasta runsasta, kellertävää/keltasta ja imelälle(EI kalan haju) haiskahtavaa vuotoa alapäästä. Ei siis kutita, kirvele tai satu ollenkaan vaan juurikin tuo imelä haju ja vuodon kellertävyys haittaa.. En ole ollut yhdynnässä, joten sukupuolitaudistakaan ei ole kyse. Mietin että voisikohan johtua alapään väärästä ph-tasapainosta? Kellään ollut samaa vaivaa? Nyt nimittäin kaivattais apua ja neuvoja millä lähtee pois! :(
Pahanhajuinen valkovuoto!
3
852
Vastaukset
- Lääkäriin siitä.
Mene lääkärille. Hän tutkii mistä on kysymys ja antaa oikean reseptin.
Koululääkäri / terveyskeskuslääkäri voi hoitaa.
Eri tulehdukset antavat erilaisen hajun, koostumuksen ja värin. Maallikon on niitä vaikea toisistaan erottaa. - Nimetönmimmi
Hei,
Minulla kutakuinkin samanlaista; imelä haju ja vuoto tuntuu toisinaan olevan hieman kellertävää, mutta ei aina.
Kävin gynellä, eikä kaveri oikein mitään osannut sanoa.
Sanoin itse, että saattaa olla jokin tulehdus tai jotakin, niin sitten sain antibiootit ja femifloria jatkohoitoon.
Lisäksi tehtiin virtsakoe ja klamydiakin tarkistettiin.
Mitään ei kuitenkaan löytynyt.
Kaikki tabletit syöty ja oireet tallella..
Mitähän sitä seuraavaksi keksisi? (: - fjklhdfsjfh
minulla on ollut vastaavaa jo yli 20 vuotta eikä gynet sitä pidä outona. Koskaan minilla ei ole ollut sukupuolitautia, kerran antibioottikuurin aikana tuli hiivatulehdus ja kerran teini-iässä oli emätintulehdus.
Tuo kellertävä ja imelähkönhajuinen valkovuoto voi olla ominaisuus, eli välttämättä se ei ole oire mistään.
Papa kannattaa käydä ottamassa, jos edellisestä kerrasta on aikaa. Ja erityisesti jos vuotoa ei ollut vielä edellisessä papa-kokeessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780