vm04 scenic 2,0 normi ei turbo viheltää lämpimänä tyhjäkäynnillä ja ny jo pienilläkierroksillakin olisko apuja...
viheltää
6
250
Vastaukset
- sama vuosimalli
Veikkaan, että Huohotinventtiili aiheutta kuuvaamasi äänet
- vislailee
miten sen testaat ja missäs se on konehuoneessa ..ps meinaako tuo et kone huohottaa liikkaa kiitos jo etukäteen
- sama v
en tiedä huohottaako liika mut mulla tuli siitä vinkuva ääni merkkiliikkeessä n 200 osineen
- gsäääääääääääääää
joo oli huohotinventtiili 132e helpppo itekki vaihtaa...kitokset tietävälle
- Markohei
Hei! Mulla on ongelmana vihellys joka kuuluu sisällä kun laittaa kierroksia? avasin konepellin niin siellä ei kuulunut vihellystä mutta kun sisällä on niin kuuluu vihellys kierroksien mukaan. Jelppiä kokeneemmat en ole aikaisemmin törmännyt tämmöiseen vikaan olisiko raitisilmasuodatin osallisena?
- ehkä kö
kuuluuko kajareista eli onko mankka sökö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165