Onko joensuussa enää ns.huorakorttelia?
90luvulla pimpsaa sai aika halvalla lylykoskentieltä? nyt kun palaan kotiseudulle niin tekis mieli käydä maksullisissa naisissa? jos laatu on sitä mitä ennen vanhaan, entä oisko kaupungissa mahiksia mies horolle? olen uudelleen koulutuksessa ja mies horon ammattitutkinto tuntuisi mielekkäältä, entä voiko tutkinon suorittaa ammattikoulussa näyttötutkintona?
ilotalo?
9
2603
Vastaukset
- Jaa,
että sieltäkö sitä Paiholasta päästävät viimeinkin palaamaan kotiseudulle?
Ainakin viestin sisällöstä päätellen on sijoituspaikkasi ollut siellä hyvinkin kauan aikaa, eikä ole pieninpiäkään takeita ettetkö joutuisi hetikohta uudestaan vastaavanlaisen laitoksen asukkaaksi.
Vai että Lylykoskentieltä..se onkin erittäin tunnettua asuinaluetta, joten varmaankin olet saanut autopurkaamosta hanuria.- tuleva horo.
ei palailin ihan ulkomailta,, asuin 10v tukkholmassa, suuressa maailmassa, ja nyt kuulutan maksullisten naisten perään
- Varmasti uskotaan
tuleva horo. kirjoitti:
ei palailin ihan ulkomailta,, asuin 10v tukkholmassa, suuressa maailmassa, ja nyt kuulutan maksullisten naisten perään
tarinasi. Kunhan nyt ensin pääset joskus käymään sieltä Öllölästä edes ruotsinlaivalla Tukholmassa, niin siinä on sinun elämäsi suurin hetki.
Siihen asti voitkin kirjoitella vaikkapa afrikkalaisten nimiin tälle palstalle, kuten jo teitkin toisesa viestissä. - tuleva horo,
Varmasti uskotaan kirjoitti:
tarinasi. Kunhan nyt ensin pääset joskus käymään sieltä Öllölästä edes ruotsinlaivalla Tukholmassa, niin siinä on sinun elämäsi suurin hetki.
Siihen asti voitkin kirjoitella vaikkapa afrikkalaisten nimiin tälle palstalle, kuten jo teitkin toisesa viestissä.hei mietihän sanojasi sian *uksija
- fg
hei, tulin just!
- Näin on
Känniset keskustelevat keskenään täällä ja ovat toisiaan "fiksumpia".
- Paluumuuttaja,,,,,,,
Minulla saa seksiä. Olen komia mies. Muutin tänne vasta paluumuuttajana.
Mutta vain miehille. Naiset kierrän kaukaa.
Asuin Nakkilassa ja nakki tuli tutuksi. Jotta ottaako yhteyttä. - Toni.
Paluumuuttaja,,,,,,, kirjoitti:
Minulla saa seksiä. Olen komia mies. Muutin tänne vasta paluumuuttajana.
Mutta vain miehille. Naiset kierrän kaukaa.
Asuin Nakkilassa ja nakki tuli tutuksi. Jotta ottaako yhteyttä.on teillä jutut.känniläisten juttuja. olette varmaan eksyneet
väärälle palstalle. Hy
- sussa5656
Mitä kertoo se että miehen pitää ostaa, tai jos ei pidä niin ostaa seksiä.. Mitä kertoisi naisesta joka ostaisi seksiä?
Huh huh, joko säkkiruma luppasilmä, tai sitten vajakki alakerrasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4026944Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki494034Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa131712Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava541601Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t981514Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611398Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --41355- 991158
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221106- 631072