Vaikea tilanne

naiselta miehelle

Sinäkin tykkäät haaveilla ja unelmoida rakkaudesta...täällä netissä. Toivot yhteydenottaoni. Aina kun lähestyn, säikähdät ja menet pois.
Mitä minun pitäisi tehdä sinun kanssasi? Kerro!!

Olen pyytänyt sinua laittamaan tänne tunnisteellisen viestin jos toivot minun jättävän sinut rauhaan. Poistun täältä ja elämästäsi heti kun niin toivot.

Minä en osaa. Auta!?! Olin pois palstoilta ja nyt tulin takaisin.

n->m

8

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallo hukassa

viikon olin pois itsekin täältä .kunhan tulin vilkaisemaan näitä. sama kun itse'nsä kiusaisi en jaksa haaveilla et sinä apua tarvitse sulla on numero ja känny .poistun taas

• Ap.

Hän pelästyy aina jos vähänkään yritän lähestyä.
      En tiedä mitä mun pitäisi tehdä.
      En osaa.

• Kokenut"

Jos häh pelästyy, niin tiedät kyllä keinoja, miten rauhoittaa tilanne.
        Jos se ihan lähtee karkuun, niin huuda perään "Hei älä meeee...."
        Puhu aluksi itsestäsi ja tunteistasi äläkä odota vastauksia toiselta heti.
        Hitaasti ja rauhallisesti.

• Kokenut"
        Kokenut" kirjoitti:

Jos häh pelästyy, niin tiedät kyllä keinoja, miten rauhoittaa tilanne.
        Jos se ihan lähtee karkuun, niin huuda perään "Hei älä meeee...."
        Puhu aluksi itsestäsi ja tunteistasi äläkä odota vastauksia toiselta heti.
        Hitaasti ja rauhallisesti.

..ja vielä et, jos se sinun ap lähestymisesi on tapahtunut täällä, niin se on aika hataralla pohjalla, täällä "pelästyminen" osoittaa vaan sitä, et pelkää paljastuvansa.

• JustSaying

Lähteekö hän karkuun tosielämässä vai palstoilla?
      Itse mielelläni "unelmoin" täällä palstoilla mutta en vakavasti ota yhtäkään viestiä.
      En ainakaan ennen kuin mitään ei jää epäilyksen varaan.

Jos tarkoitit että lähtee karkuun täällä palstoilla niin ota ihmeessä yhteyttä tosielämässä!

• .

Olit pois palstoilta ja nyt tulit takaisin. Vitsi mikä vitsi. Yhden päivän olit pois. Jos edes kokonaista sitäkään.

• ??

Mistäs sä sen voit tietää kun et tiedä kuka ap on ? Miksi noin ivallinen ja piikikäs ?

• miami to ibiza

Onko teillä siis mitään tapahtunut tosielämässä? Vai pelkästään palstajutuistako on kyse? Miksi et itse laita viestiä hänelle jos puhelinnumero löytyy? Tai jos ei löydy niin miksi et laita aukottomasti tunnisteellista viestiä tänne palstoille. Ei ole niin vaikeaa kuin mitä annat ymmärtää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe