Sinäkin tykkäät haaveilla ja unelmoida rakkaudesta...täällä netissä. Toivot yhteydenottaoni. Aina kun lähestyn, säikähdät ja menet pois.
Mitä minun pitäisi tehdä sinun kanssasi? Kerro!!
Olen pyytänyt sinua laittamaan tänne tunnisteellisen viestin jos toivot minun jättävän sinut rauhaan. Poistun täältä ja elämästäsi heti kun niin toivot.
Minä en osaa. Auta!?! Olin pois palstoilta ja nyt tulin takaisin.
n->m
Vaikea tilanne
8
279
Vastaukset
- pallo hukassa
viikon olin pois itsekin täältä .kunhan tulin vilkaisemaan näitä. sama kun itse'nsä kiusaisi en jaksa haaveilla et sinä apua tarvitse sulla on numero ja känny .poistun taas
- Ap.
Hän pelästyy aina jos vähänkään yritän lähestyä.
En tiedä mitä mun pitäisi tehdä.
En osaa.- Kokenut"
Jos häh pelästyy, niin tiedät kyllä keinoja, miten rauhoittaa tilanne.
Jos se ihan lähtee karkuun, niin huuda perään "Hei älä meeee...."
Puhu aluksi itsestäsi ja tunteistasi äläkä odota vastauksia toiselta heti.
Hitaasti ja rauhallisesti. - Kokenut"
Kokenut" kirjoitti:
Jos häh pelästyy, niin tiedät kyllä keinoja, miten rauhoittaa tilanne.
Jos se ihan lähtee karkuun, niin huuda perään "Hei älä meeee...."
Puhu aluksi itsestäsi ja tunteistasi äläkä odota vastauksia toiselta heti.
Hitaasti ja rauhallisesti...ja vielä et, jos se sinun ap lähestymisesi on tapahtunut täällä, niin se on aika hataralla pohjalla, täällä "pelästyminen" osoittaa vaan sitä, et pelkää paljastuvansa.
- JustSaying
Lähteekö hän karkuun tosielämässä vai palstoilla?
Itse mielelläni "unelmoin" täällä palstoilla mutta en vakavasti ota yhtäkään viestiä.
En ainakaan ennen kuin mitään ei jää epäilyksen varaan.
Jos tarkoitit että lähtee karkuun täällä palstoilla niin ota ihmeessä yhteyttä tosielämässä! - .
Olit pois palstoilta ja nyt tulit takaisin. Vitsi mikä vitsi. Yhden päivän olit pois. Jos edes kokonaista sitäkään.
- ??
Mistäs sä sen voit tietää kun et tiedä kuka ap on ? Miksi noin ivallinen ja piikikäs ?
- miami to ibiza
Onko teillä siis mitään tapahtunut tosielämässä? Vai pelkästään palstajutuistako on kyse? Miksi et itse laita viestiä hänelle jos puhelinnumero löytyy? Tai jos ei löydy niin miksi et laita aukottomasti tunnisteellista viestiä tänne palstoille. Ei ole niin vaikeaa kuin mitä annat ymmärtää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4027004Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534093Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa302429Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava611634Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t991567SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän41563Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --61447Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631425- 1021199
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue231127