Voiko osaava asentaja vaihtaa pelkän ulomman nivelen? varaosatiskillä kokonaisen sisä ja ulko osan hintya on 445€
Vetonivelen vaihto Space star 1,6
2
199
Vastaukset
- röipis
Uskoisin että voi, jos vaan jostakin saa. Ostettiin vuosi sitten tommonen auto ja liike vaihtoi siihen molemmille puolille ulommat nivelet. Myyjä oli ajanut autolla ennen minua ja laittanut osat hankintaan. Ite totesin saman tarpeen, kun osasin epäillä koska edellinen omistaja oli puhelimessa vinkannut, että noita voi joutua joskus korjaamaan. Tuskin maksoivat heille ihan noin paljon/kpl, kun auto oli reilun viiden tonnin hinnoissa. Autoliike oli myös jotenkin naimisissa maahantuojan kanssa, että ehkä saivat orkkisosia sopuhintaan. Tuolla auolla oli silloin ajettu reilut 140tkm.
Tuossahan on paljon samoja osia kuin Carismassa ja vanhemmassa Volvo S40/V40:ssä, muttei vetoniveliä näkynyt Motonetin listalla mitsulle. Volvolle taas oli n. 65e/kpl. Tskin sitten sopii mitsuun. - Anonyymi
vanha ketju mut. ite oon vaihtanu nissan almeraan mitsun vetonivelen kun ei ollu omaa.myyjä sano että ovat samoja sopi ok.ajettu sen jälkeen yli 100.000 ja myyty auto.on paljon osia japsiautois jotka sopii keskenään mut hinta vähä eri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446