Mitä nimityksiä ja lyhenteitä voi käyttää marihuanasta ja kannabiksesta?
Nimityksiä
3
4928
Vastaukset
- eihajuakaan
Etkö meinaa pysyy skidis slangin perässä? Muuten, marihuana ja kannabis on sama asia. No, ku se höpisee frendiensä kanssa näistä, ni sillo se puhuu kannabiksesta:
Myssy, blossi, mari, savut, kukka, budi, lätkä, PL, peltsi, peltori, afga, afgaani, leba, charas, rokko, paukut, biitti, nippi...
Myssy, blossi, savut ja paukut, on yleisnimityksiä.
Mari, kukka, budi on kannabiskukintoon viittaavia.
Lätkä, biitti ja nippi on hasikseen viittaavia.
PL, peltsi, peltori on peruslätkä/-laatta eli katuhasis, eli idän ihme, eli kannabishartsia sekotettuna sahajauhoihin, autonrenkaisiin, moottoriöljyyn ja lehmänpaskaan.
Afga, afgaani on afganistanin mustaa hasista.
Leba on Libanonista tullutta hasista.
Charas on Intiasta - sormihasista. (Herkullista.)
Rokko on marokkolaista vaaleaa hasista. (Mun suosikki.)
Joku muu saa jatkaa. - Tötteröuhma
Tässä on muutamia muita nimityksiä kannabikselle:
pannukakku
selonteko
muovilautanen
tunnusluku
kipukoukku
taskulamppu
sim-kortti
pompula
kahvimuki
kuulokkeet
Pysykää slangin perässä.- surullinenolen
menin kauppaan ja kun esitin henkilökunnalle tuon listan niin hän kokosi minulle ison kasan tilpehööriä, mutta en saanut itse hassista.. harmittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540