Mitä nimityksiä ja lyhenteitä voi käyttää marihuanasta ja kannabiksesta?
Nimityksiä
3
4897
Vastaukset
- eihajuakaan
Etkö meinaa pysyy skidis slangin perässä? Muuten, marihuana ja kannabis on sama asia. No, ku se höpisee frendiensä kanssa näistä, ni sillo se puhuu kannabiksesta:
Myssy, blossi, mari, savut, kukka, budi, lätkä, PL, peltsi, peltori, afga, afgaani, leba, charas, rokko, paukut, biitti, nippi...
Myssy, blossi, savut ja paukut, on yleisnimityksiä.
Mari, kukka, budi on kannabiskukintoon viittaavia.
Lätkä, biitti ja nippi on hasikseen viittaavia.
PL, peltsi, peltori on peruslätkä/-laatta eli katuhasis, eli idän ihme, eli kannabishartsia sekotettuna sahajauhoihin, autonrenkaisiin, moottoriöljyyn ja lehmänpaskaan.
Afga, afgaani on afganistanin mustaa hasista.
Leba on Libanonista tullutta hasista.
Charas on Intiasta - sormihasista. (Herkullista.)
Rokko on marokkolaista vaaleaa hasista. (Mun suosikki.)
Joku muu saa jatkaa. - Tötteröuhma
Tässä on muutamia muita nimityksiä kannabikselle:
pannukakku
selonteko
muovilautanen
tunnusluku
kipukoukku
taskulamppu
sim-kortti
pompula
kahvimuki
kuulokkeet
Pysykää slangin perässä.- surullinenolen
menin kauppaan ja kun esitin henkilökunnalle tuon listan niin hän kokosi minulle ison kasan tilpehööriä, mutta en saanut itse hassista.. harmittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333134Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441560Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709