Mitä nimityksiä ja lyhenteitä voi käyttää marihuanasta ja kannabiksesta?
Nimityksiä
3
4851
Vastaukset
- eihajuakaan
Etkö meinaa pysyy skidis slangin perässä? Muuten, marihuana ja kannabis on sama asia. No, ku se höpisee frendiensä kanssa näistä, ni sillo se puhuu kannabiksesta:
Myssy, blossi, mari, savut, kukka, budi, lätkä, PL, peltsi, peltori, afga, afgaani, leba, charas, rokko, paukut, biitti, nippi...
Myssy, blossi, savut ja paukut, on yleisnimityksiä.
Mari, kukka, budi on kannabiskukintoon viittaavia.
Lätkä, biitti ja nippi on hasikseen viittaavia.
PL, peltsi, peltori on peruslätkä/-laatta eli katuhasis, eli idän ihme, eli kannabishartsia sekotettuna sahajauhoihin, autonrenkaisiin, moottoriöljyyn ja lehmänpaskaan.
Afga, afgaani on afganistanin mustaa hasista.
Leba on Libanonista tullutta hasista.
Charas on Intiasta - sormihasista. (Herkullista.)
Rokko on marokkolaista vaaleaa hasista. (Mun suosikki.)
Joku muu saa jatkaa. - Tötteröuhma
Tässä on muutamia muita nimityksiä kannabikselle:
pannukakku
selonteko
muovilautanen
tunnusluku
kipukoukku
taskulamppu
sim-kortti
pompula
kahvimuki
kuulokkeet
Pysykää slangin perässä.- surullinenolen
menin kauppaan ja kun esitin henkilökunnalle tuon listan niin hän kokosi minulle ison kasan tilpehööriä, mutta en saanut itse hassista.. harmittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1917649Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092827Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782792"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102291Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382122- 131872
- 181448
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281402- 201256
- 221224