Aihe

Nimityksiä

halukas tietää

Mitä nimityksiä ja lyhenteitä voi käyttää marihuanasta ja kannabiksesta?

3

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihajuakaan

Etkö meinaa pysyy skidis slangin perässä? Muuten, marihuana ja kannabis on sama asia. No, ku se höpisee frendiensä kanssa näistä, ni sillo se puhuu kannabiksesta:

Myssy, blossi, mari, savut, kukka, budi, lätkä, PL, peltsi, peltori, afga, afgaani, leba, charas, rokko, paukut, biitti, nippi...

Myssy, blossi, savut ja paukut, on yleisnimityksiä.
      Mari, kukka, budi on kannabiskukintoon viittaavia.
      Lätkä, biitti ja nippi on hasikseen viittaavia.
      PL, peltsi, peltori on peruslätkä/-laatta eli katuhasis, eli idän ihme, eli kannabishartsia sekotettuna sahajauhoihin, autonrenkaisiin, moottoriöljyyn ja lehmänpaskaan.
      Afga, afgaani on afganistanin mustaa hasista.
      Leba on Libanonista tullutta hasista.
      Charas on Intiasta - sormihasista. (Herkullista.)
      Rokko on marokkolaista vaaleaa hasista. (Mun suosikki.)

Joku muu saa jatkaa.

• Tötteröuhma

Tässä on muutamia muita nimityksiä kannabikselle:

pannukakku
      selonteko
      muovilautanen
      tunnusluku
      kipukoukku
      taskulamppu
      sim-kortti
      pompula
      kahvimuki
      kuulokkeet

Pysykää slangin perässä.

• surullinenolen

menin kauppaan ja kun esitin henkilökunnalle tuon listan niin hän kokosi minulle ison kasan tilpehööriä, mutta en saanut itse hassista.. harmittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      14248
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      5246