Mitä nimityksiä ja lyhenteitä voi käyttää marihuanasta ja kannabiksesta?
Nimityksiä
3
4874
Vastaukset
- eihajuakaan
Etkö meinaa pysyy skidis slangin perässä? Muuten, marihuana ja kannabis on sama asia. No, ku se höpisee frendiensä kanssa näistä, ni sillo se puhuu kannabiksesta:
Myssy, blossi, mari, savut, kukka, budi, lätkä, PL, peltsi, peltori, afga, afgaani, leba, charas, rokko, paukut, biitti, nippi...
Myssy, blossi, savut ja paukut, on yleisnimityksiä.
Mari, kukka, budi on kannabiskukintoon viittaavia.
Lätkä, biitti ja nippi on hasikseen viittaavia.
PL, peltsi, peltori on peruslätkä/-laatta eli katuhasis, eli idän ihme, eli kannabishartsia sekotettuna sahajauhoihin, autonrenkaisiin, moottoriöljyyn ja lehmänpaskaan.
Afga, afgaani on afganistanin mustaa hasista.
Leba on Libanonista tullutta hasista.
Charas on Intiasta - sormihasista. (Herkullista.)
Rokko on marokkolaista vaaleaa hasista. (Mun suosikki.)
Joku muu saa jatkaa. - Tötteröuhma
Tässä on muutamia muita nimityksiä kannabikselle:
pannukakku
selonteko
muovilautanen
tunnusluku
kipukoukku
taskulamppu
sim-kortti
pompula
kahvimuki
kuulokkeet
Pysykää slangin perässä.- surullinenolen
menin kauppaan ja kun esitin henkilökunnalle tuon listan niin hän kokosi minulle ison kasan tilpehööriä, mutta en saanut itse hassista.. harmittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313119EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371081Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773