Mitä nimityksiä ja lyhenteitä voi käyttää marihuanasta ja kannabiksesta?
Vastaukset 3
- eihajuakaan
Etkö meinaa pysyy skidis slangin perässä? Muuten, marihuana ja kannabis on sama asia. No, ku se höpisee frendiensä kanssa näistä, ni sillo se puhuu kannabiksesta:
Myssy, blossi, mari, savut, kukka, budi, lätkä, PL, peltsi, peltori, afga, afgaani, leba, charas, rokko, paukut, biitti, nippi...
Myssy, blossi, savut ja paukut, on yleisnimityksiä.
Mari, kukka, budi on kannabiskukintoon viittaavia.
Lätkä, biitti ja nippi on hasikseen viittaavia.
PL, peltsi, peltori on peruslätkä/-laatta eli katuhasis, eli idän ihme, eli kannabishartsia sekotettuna sahajauhoihin, autonrenkaisiin, moottoriöljyyn ja lehmänpaskaan.
Afga, afgaani on afganistanin mustaa hasista.
Leba on Libanonista tullutta hasista.
Charas on Intiasta - sormihasista. (Herkullista.)
Rokko on marokkolaista vaaleaa hasista. (Mun suosikki.)
Joku muu saa jatkaa. - Tötteröuhma
Tässä on muutamia muita nimityksiä kannabikselle:
pannukakku
selonteko
muovilautanen
tunnusluku
kipukoukku
taskulamppu
sim-kortti
pompula
kahvimuki
kuulokkeet
Pysykää slangin perässä.- surullinenolen
menin kauppaan ja kun esitin henkilökunnalle tuon listan niin hän kokosi minulle ison kasan tilpehööriä, mutta en saanut itse hassista.. harmittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS641968Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52746Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke42679- 43631
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 47524