Onko Itä-uudellamaalla muita ongelmakoirakouluttajia kuin Nuuskula?? (Sinne en koiraani enää vie). Koitin googlettaakin, mut ei oikein napannut..
Mistä koirakouluttajaa?
missäs???
4
223
Vastaukset
- Kuka tietää?
Monninkylässä on kuulema joku tyyppi joka kouluttaa rotweilereita venäjän mafian suojelukoiriksi.
- Tiedän
kans ton tyypin mut en tunne.
Kaveri tuntee voin kysyy yhteystiedot tekee myös mondioringiä joka on tehokkain taistelukoirakoulutus maailmas. - Mondio-ring
ei ole mikään koiratappelu vaan vähän niinkuin agility.
Höpöhöpö sanon minä. - Siis
se tyyppi on nimeltään Kepi ja yhteystiedot saa varmasti seolta jos käy kysäsee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741