Miksi.....miksi?

todella pettyny

Miksi jotkut etsii seuraa ja sopii treffejä, jos ei ole aikomusta ilmestyä paikalle?

6

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyylipuhdasta

Olen kokenut saman. Pahinta on epävarmuus ja mielessä myllertävät tuhannet selitykset. Totuus voi olla mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

Netin pinnallisuus ei takaa sitoutumista. Pelkäänpä, että jotkut syvältä kaapista kurkottavat ajattelevat säästävänsä itseään, jos jättävät näyttäytymättä. Tai mustasukkainen puoliso on netissä vakoillut puolisoaan, ja todettuaan, ettet ole hän, jättänyt leikin kesken. Tai myöhästyit ja toinen miettii itsekseen ihan samaa kuin sinä. Erehdyitte paikasta. Tai yksinkertaisesti, nuoren miehen into laskee sillä sekunnilla, kun saavuttaa kliimaksin. Ehkä finni ilmestyi väärällä hetkellä ja sehän on ihan kamalaa. Ehkä treffisi sortui kehumaan itseään liikaa ja ei vain halunnut jäädä kiinni valheesta. Ehkä pahamainen raiskaaja vain säästi sinut. ...

Anonyymeissä treffeissä on riskinsä. Syrjäkylillä asuville ne voivat olla henkireikä, mutta kolme pientä sääntöä: Kysy puhelinnumero, tutustu ensin (puhu puhelimessa) ja tapaa ihmisten ilmoilla.

Uskon kyllä, että fiksuinta seuraa löydät kaveriesi kautta.

• todella pettyny

Kyse oli ihan "tositarkotuksella" treffeistä julkisella paikalla.

• Tyylipuhdasta
        todella pettyny kirjoitti:

Kyse oli ihan "tositarkotuksella" treffeistä julkisella paikalla.

En epäile motiivejasi. Jos et treffiäsi tunne paremmin, hänen motiiveja ei voi kuin arvata. On sanottu, että sinun pitäisi treffata 20 henkilöä ennenkuin edes tiedät, kuka on se oikea. Jos tämä kaveri oli numeo yksi ja ääliö, vielä on 19 treffiä onneen.

• ..

joku jättää tulematta.. syystä tai toisesta... toinen tulee... UNOHA JA JATKA SITÄ ELÄMÄÄÄS!!

• 1+0=1

Mulle ei ole kertaakaan tehty ohareita. Ehkä sen vuoksi, että en todellakaan lähde helposti treffeille, vaan haluan ensin tutustua toiseen netin & puhelimen välityksellä niin hyvin kuin se nyt noiden välityksellä on mahdollista. Sitten kun olen täysin varma ja luottavainen, että haluan toisen nähdä, olen valmis treffeille.

Jos joku haluaa minut nähdä, täytyy hänen tehdä hieman töitä sen eteen. Ja jos on jo tovin aikaa panostanut siihen että haluaa toiseen tutustua, ei treffihetken tullen enää pysty tekemään ohareita.

Ole vastustamaton, you know ;)

• -delfin3-

Homojen lempipuuhaa on tehdä treffejä, vaikkei ole aikomustakaan tulla paikalle! Eräs kaveri kertoi,miten mä jää sivummalta seuraamaan näyttääkö kaveri mageelta vai ei...tyhmää, mutta totta. samoin on käynyt myös minulle ja monelle muullekkin. Kyllä se oikea tulee kun on tullakseen...odotas vain!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe