ottaa erilaiset keinot käyttöön jos haluat vielä lisää mua kiusata, nää vedätykset ei kuule mee enää läpi ;)
Kannattaa
21
233
Vastaukset
- Samat sanat
;)
- Ja mitkä keinot?
Ai mitkä vedätykset?
- sorryn ny vaan
Täällä kirjoittelet ihan selvästi ja muualla ei mitään, aika vedätetty olo siitä tulee kieltämättä.
- nyrkitkö?
sinä se vedätät onneton, tai yrität. joo nyt kannattaa jo tulla isommilla aseilla.
- Itsevedättäjä
Pahin vedättäjä on jokaisen omassa päässä! : D
- älä edes uhkaile!
en, minä en vedätä ja hän kyllä tietää sen.
- patologinen oot
sä vedätät kaikkea mikä liikkuu, niin ku narskut tekee. uskoo itse omiin hölinöihinsä! en voi koskaan luottaa sinuun huppis!
- väärin menee
enkä minä sinuun.
- Hymytti
Mitäs keinoja sit kokeillaan ? Ehdotuksia ?
Siirrytäänkö suoraan kontaktiin, silmistä silmiin ?
;)- suora kontakti paras
Vaikkapa niin tai jotain muuta kuin tätä ;)
- Kuka ny ja ketä?
Jos mulle, ni tuu lukemaa mun sähköpostit...
Voin mä ne sulle näyttää. - voit sä näyttää
miksi mä niitä haluaisin lukea?
- IRONMAN0288
Mä lopetan sun jaakaamisen ja ikävöimisen. Oot naimisissa joten koita kestää sitä ukkoas vaan. Jos on ero tulossa niin tee se tyylillä. Mua ei kato nappaa olla kolmas pyörä tai pelinappula. Olen vain onnen sotilas en muuta. Se mikä ei petä se ei myöskään jätä. Siksi olen sinkku koska kehenkään ei voi luottaa paitsi verivalan tehneeseen veljeen. Kuka tahansa voi sitoutua sormuksin ja helyin, mutta puukko, rauta ja purema ne erottavat jyvät akanoista.
- GeneralFranko
http://www.youtube.com/watch?v=mR_YMRJo1uA&feature=related taidat etsiä jotain hänen tyylistään? Hullu oli niin kuin sinäkin luuhun asti.
- vääriä arvailuja
no en oo kyllä naimisissa, en oo koskaan ollutkaan.
- Tarkoitat siis et
hän täällä lässyttää ja sit irl ei ole huomaavinaan ?
- sulle vinkki
varma läpimeno :)
- vinkki vinkistä
ai myönnät leikkineesi, vai mitä tarkoitat?
- Läpi menee.
S***
Etsi oma mies. Aina muiden omia ottamassa.- hänen sinä
"muiden omia"
?
No sitä otetaan mitä annetaan ;)
- väärin...
Eipä kuulosta tutulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989