Myyntijuna meni jo.
"Finanssialan Keskusliiton mukaan vain seitsemän prosenttia suomalaisista aikoo ottaa lainaa seuraavan 12 kuukauden aikana, kun vuosi sitten luku oli 11 prosenttia. Uutta asuntolainaa nostaisi vain neljä prosenttia. "
http://www.taloussanomat.fi/raha/2011/05/16/asuntolainanottajat-varautuivat-korkotason-nousuun/20116915/139
Lainan ottajat käy vähiin
10
182
Vastaukset
- Alkaa mennä aika
vaikeaksi perustella hintojen nousua enää yhtään millään. Kaikki mittarit osoittavat alamäkeen.
- professori
"Kaikki mittarit osoittavat alamäkeen."
Tarkennuksena: Ei reaalimaailmassa esiintyvät mittarit, vaan tuhnujen mielissä pyörivät mittarit. - No tota
professori kirjoitti:
"Kaikki mittarit osoittavat alamäkeen."
Tarkennuksena: Ei reaalimaailmassa esiintyvät mittarit, vaan tuhnujen mielissä pyörivät mittarit.uusien kämppien hinnat lähti jo laskuun, että en tiedä missä maailmassa kuvittelet itse eläväsi. Varmaan pahasti harhaisessa Solvikinkatu 2 -maailmassa.
- vanha selitys?
No tota kirjoitti:
uusien kämppien hinnat lähti jo laskuun, että en tiedä missä maailmassa kuvittelet itse eläväsi. Varmaan pahasti harhaisessa Solvikinkatu 2 -maailmassa.
Mutta ei näy tilastoissa?
stat.fi " Edellisen vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna uusien asuntojen hinnat nousivat koko maassa 4,5 prosenttia. " - Tuollainen
vanha selitys? kirjoitti:
Mutta ei näy tilastoissa?
stat.fi " Edellisen vuoden vastaavaan ajankohtaan verrattuna uusien asuntojen hinnat nousivat koko maassa 4,5 prosenttia. ""vuoteen 1945 verrattuna hinnat nousivat!" -denial on toki kaikkein varmin merkki hintojen laskusta.
- Aha, no mihinkäs
Tuollainen kirjoitti:
"vuoteen 1945 verrattuna hinnat nousivat!" -denial on toki kaikkein varmin merkki hintojen laskusta.
niitä lukuja sitten tuhnujen mielestä pitäisi verrata, jos ei edellisen vuoden vastaaviin?
No, antaa rakkien räksyttää taas vuodesta toiseen - ja samaan aikaan asuntojen hinnat nousevat ansiotulotasokehityksen mukana.
- outo tulkinta
Viime vuosina noin 70.000 asuntoa on vuosittain vaihtanut omistajaa, ihan kaikki ei tietenkään lainarahalla, mutta suurin osa varmasti.
7% suomalaisista on 370.000 ja jos lasketaan vain työikäiset, niin sekin on noin 140.000.
Käytännössä vuosittain asuntolanaa on viimevuosina ottanut noin 1,3% suomalaisista. - ennustajan pallo
Tulkitaan sitten miten vain niin kaikki asunnot, joista olen ollut hiukan kiinnostunut, ovat menneet melko nopeasti.
Jopa vanhoja taloja, joihin täytyy tehdä täydellinen remontti, on mennyt ja mielestäni hiukan ylihintaan. Ei siis todellakaan tontin hinta kohtuullinen summa...jos laittaisi 50 000€ lisää rahaa niin saisi melko uudenkin talon.
Näissä ei missään ole myöskään mitään hehtaaritonttia vaan kaikki sijaitsee pääkaupunkiseudulla ja tontit noin 800-1500m2. - Järki Hoi Hoi
Mun puolesta saa asunnot kallistua, en osta enää näillä hinnoilla!
- ostajan markkinat
Etuovessa 37300 POKS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760