Miksiköhän

oi miksi

Miksiköhän sä haaskasit aikaasi kirjoittamalla täällä mun kanssa vaikka kuinkan paljon jos et kuitenkaan oikeasti halua mitään kanssakäymistä.
Et voinut erehtyä henkilöstä, niin vahvoja tunnisteita käytettiin ja tosi monta viestiä vaihdettiin.

Miksi, oi miksi? En ymmärrä mitään. Ketäköhän sä sitten oikeasit kaipasit?
Kaikki kauniit sanat mitä sulle täällä kirjoitin ovat totta. Olisin halunnut että unelmista tulee totta. Luulin että sinäkin tahdot samaa.
En sitten kelvannut sulle..........

9

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi hyvää päivää

Jos tämä lukeutuu niihin vahvoja tunnisteita käyttämiisi viesteihin, niin siinähän ihmettelet sitten.

• kyllä mä tahtoisin

Ja mistä oot saanut päähäs ettenkö haluaisi ihan tuota samaa? Tai hän, kenelle sitten kirjoitatkin.

• tahdon..

sovitaan sitten, kyllä mä haluisin oppia tuntemaan sut

tahtoisin, siis tahdon..

• Ap.

Hän lopetti minulle kirjoittamisen, ei käytä enää vahvoja tunnisteita, jos ylipäätään mitään kirjoittaa. Eli en tiedä enää mistään mitään.

• tuntematon N

Laitahan itse joku tunniste? Hakuammuntaa tämä touhu sanon minä.

• ööööööööäääääääää

Ehkä hän ei saanut sulta vahvoja tunnisteita. Eihän aloituksestas edes selviä oletko itse mies vain nainen??!

• Voileipäseksi

Kohtalotoverille:
      En tiiä, kenelle kirjoitit, muttä mäkin oon täällä kirjoitellut aivan liikaa ja turhaan kuluttanut aikaani. Joskus on ollut ihan varma kenelle, mutta joka kerta on luulot menneet. Turhaa, turhaa, pitäs päästä irti, ei täässä ole mitään järkeä.

Toisaalta asiat on ihan kunnossa, minulla on hänet, mutta en tiedä miksi siitä huolimatta vieläkin haen täältä jotain lisää. Ehkä haluan joku kaunis päivä käydä täällä yhdessä naureskelemassa, mitä olen/olemme kirjoitellut. Tästä ei olla puhuttu.

• ehkeitähänkuulu..

Aikoja sitten oli kyllä vahvoja tunnisteita siihen malliin,että silmille hyppi.
      Viestejä ei ole juurikaan mun tietääkseni täällä vaihdettu,miten voisi,kun ei tiedä kenen kehitelmiä ne olivat. Vahingossa löysin jotain selaillessani sivuja.En tiedä mikä tarkoitus noilla jutuilla räikeine tunnisteineen oli?
      Ilkeys todennäköisesti.
      Sekavia juttuja tunnistettavista tyypeistä,överiksi vedettyjä ja etoviakin.
      Täältä löytyy paljon hyvääkin,mut aina niitäkin,jotka polkee lättäjaloillaan kaiken hyvän suohon.

• w

Koska sinä haukuit minua. Sinä pilailit minun kustanuksellani.

Sinä muuten ymmärrät ja tiedät koko ajan mitä teet ja mistä narusta vetelet.

SInä olet minulle joku ihme sattuma josta pitää pyrkiä aktiivisesti eroon ja keskittyä siihen mitä oikea elämä tarjoaa. Ja se tapahtuu näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe