Miten katkaisen lasikuitulatan? Sitähän myydän esim 2m pätkissä. Pitäisi saada 930x30x3 mm. Yritin joskus sahalla mutta sehän vaan hajosi....
Voisiko joku neuvoa?
Kiitos!
Latan katkaisu
19
683
Vastaukset
- B 31
Jaa jaa... siis saha ei hajonnut vaan latta!!!!
- 26
haluttuun katkaisukohtaan maalarinteippiä. Sen jälkeen rautasahalla sahailua, tuo teippaus estää ettei reunat rispaannu.
- mnfsdfhdgfwer
entäs rautasaha?
- rautasahuri
Rautasahalla voi koittaa.
- lattapää lainehilla
VR:llä on sellainen ratakiskon katkaisulaite tuolla Kuhmon hallilla. Siellä voi käydä ilmaiseksi katkomassa lattoja. Toimi ainakin viime vuonna kun täältä Turusta käytiin porukalla latankatkaisureissulla.
- Myös katkaisemaan.
Kiitos hyvästä vinkistä. Sillä VR:n leikkurilla varmasti katkeaa. Mitenkä se on auki näin kesäaikaa?
- 13
Tuli mieleen että voisko varovasti koittaa rautasahalla?
- HHGSHGGLTJGLIT
13 kirjoitti:
Tuli mieleen että voisko varovasti koittaa rautasahalla?
Tää meni ihan sahajutuks!
- 26
Kovasti on tullut kaikenlaisia ehdotuksia, mutta minä yrittäisin rautasahalla. Hienohampaisella terällä varovasti.
- 19
Kyllä, rautasahalla minäkin, ehkä.
- 12
Eikö moinen hoidu helpoiten rälläkäkän katkaisulaikalla.
- Saheli
Venekaupassa sahasi ilman teippaamista rautasahalla, meni ihan nätisti poikki. Hioin vielä hiekkapaperilla kaikki kulmat pyöreiksi.
- Hyvin varovasti
Minä ainakin koittasin rautasahalla.
Ehkä kääntäisin hampaat nurinpäin. (Ainakin uudessa terässä-) - merilihamestari
Mäkin suosittelen rautasahaa. siis semmoista sahaa millä yleensä kait sahataan rautaa mutta voi sillä sahata muutakin.
- 24
On muuten pirullisia nämä lasikuitu hiukkaset. Kannattaa käsitellä kumihansikkain näitä lattoja. Ja älkää hiplatko niiden lattojen pintoja turhan päitten.
- lasikuitulatanhakija
mistä tuota mainitsemaasi lasikuitulattaa voi ostaa
- Yllätys, yllätys
Vastaus: Venetarvikeliikkeestä.
- lasikuitulatanhakija
tarvitsisin isoja määriä, joten valmistaja kiinnostaisi, tietäisikö joku?
- Matti Lappalainen
Olen katkaissut latan rautasahalla ja kokeilin myös rälläkällä eli kulmahiontakoneella teräkselle tarkoitetulla katkaisulaikalla. Molemmilla onnistuu. Suosittelen rautasahaa. www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531