saada rakastaa vain yksin´......mut mä rakastan....
taidan
15
191
Vastaukset
- niin surullista
siltä minustakin tuntuu että oon yksin näiden tunteiden kanssa. . :(
- tiedetään
niin kun itseäsi vain rakastat ,se siitä sitten
- suu suppoon
Ja yhtä "pikkusta."
- -ed
suu suppoon kirjoitti:
Ja yhtä "pikkusta."
en usko että riittää yksi ,pitää olla monta ,riittävästi vallinanvaraa hänellä
- yksi vain
-ed kirjoitti:
Älä te omia johtopäätöksiä tuntemattomasta ihmisestä : /
- -ed
yksi vain kirjoitti:
Älä te omia johtopäätöksiä tuntemattomasta ihmisestä : /
Ei hän ole tuntematon ,hän on sellainen
-ed kirjoitti:
Ei hän ole tuntematon ,hän on sellainen
jaa kuka?
mä en ainakaan ole vaikka sinä niin luulet ja moni muu, mutta siinähän luulette sitten.
tuo on oikeasti loukkaavaa kun itse tiedän kuinka paha olo mulla on ollut pari vuotta kohta ikävöidessäni yhtä ainoaa ihmistä. - nainen!
-ed kirjoitti:
mutta ei se tarkoita että niistä kaikista kiinnostuisi, jotka haluaa jotain susta. ainakin minä ihastun harvoin. yksi (kunnollinen)riittäisi mulle, mutta tuosta toisesta en kyllä tiedä.arvoitus mulle.
- sama juttu
ei välitä hittojakaan musta
- Liity joukkoon
tummaan..
- love :)
Mistäs sen tiedät..ootko kysyny?
- ap.
näin on antanu ymmärtää ettei halua mitään...;/
- Älskar :)
Tiedän "syvimmät"tunteesi.
- Hymytti
Mäkin rakastan yksin, rakastan paljon ja hiljaisesti. En kerro siitä muualla kuin täällä, koska tämä voi olla kenelle tahansa. Silti rakkaudellani on oikea kohde, ihana sellainen. Rakastan ihanaa sellaistani, mutta hänen ei tarvitse tietää siitä, riittää että hän on olemassa.
- nagato
Zähän voit dracastaa athinaa ya athina dracastaa zinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261