Mitä tehdä?

Apuva helpme!

Siis oon 14.v poika lapista painan 80kg ja oon 172cm pitkä. leuokoja menee 9 ja punnerruksia puolessa minuutissa 40 ja vatsoja noin 38 ja venyn todella hyvin massaa on aika paljon miten saisin sen pois? harrastan kammppailulajeja ja lenkkeilyä kuntosalilla käyn 1-2kertaa vk syön aikas paljon nykyää salaattia enrgia juomia vetelen 2-4kertaa viikossa ja karkkia vapaa-aikana- ne yritän jättää pois mutta kuin kaveit syö on kai munkin en kestä kaattoo vierestä. penkistä menee 70kg testasin vähää aikaa sitte ei kiusata mut haluun vaan nää pois eli voikos joku jeesii että mitä mie teen?

4

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gatukka

Älä missään tapauksessa ala kunnolla laihduttamaan. Itse tein virheen kun laihdutin 105 kilosta 62 kiloon vuodessa ilman punttia ja kaikki lihaksethan siinä lähti. Nyt raadan niska limassa saadakseni ne takasin ja jouduin alottaan aivan lähtökuopasta paljon heikompana kun olin lihavana, joten älä missään tapauksessa tee samaa virhettä edes laihduttamalla muutaman kilon. Painoa ei ole liikaa, mutta jos löysää on paljon niin sitten vaan laskemaan rasva prosenttia. Syö hyvin ja proteiinipitoisesti n. 2g/painokilo ja ala harrastamaan paljon aerobista liikuntaa. Älä tiputa kaloreita liian alas vaan syö noin 2000-2300 kaloria ja aerobisella liikunnalla ja puntilla sitten kulutat miinuskaloreille. 200-500 kaloria päivässä meet miinukselle liikunnalla, niin saa läskit kyytiä ja lihaksetkin säilyvät. Tsemii!

• apuvahelpme

okei kiitti neuvosta

• dfsfdsfs

Katso ruokasi laatua tarkemmin. Mitään suuria miinuskaloreita ei kannata hankkia varsinkaan tuon ikäisenä. Käytä netin ilmaisia kalorilaskureita ja kirjoita sinne syömäsi ruuat ylös. Todennäköisesti laihdut jos jätät karkit vähemmälle ja laitat vähä vähemmän riisiä/perunaa/pastaa lautasellesi ja korvaat sen salaatilla.

• apuvahelpme

ookoo mut onks tuo huono vai hyvä? et oonko liian lihava ja huonossa kunnossa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      325
      6225
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3686
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe