tietääkö ketään semmosta ompelijaa joka tekee isommalle ihiselle hienon röijyn siis 40 ja eteenpäin?
röijyn tekijöitä?
13
1011
Vastaukset
- Ramona........
Etsi "kuukkelilla". Miksi te ette tee itse?
- Annelig,h,
Miksi et laita miestäsi sitä tekemään ?
- Helga.....
Miksi et laita äitiäsi sitä tekemään?
- tekijää
helga voi sinä näppärä tyytölaps kohta paan sut ompelemaan eikö...ogei
- Helga.....
Arvasit väärin, yritä arvata uudelleen..
- hyihyihyihyi
Ai se Helge
- tekijää
kyllä mustalaisuus on kuollu
- hähää
valvoja poista koko tämä viestin kulku ja joka on soiitanu suutaan niin soitti itelleen ja sakilleen
- Isotino
Kuka ompelia tekee istuvan röijyn isolle jeenolle.semmosennettei näytä iha teltalta vaan on kaavoje mukaa leikattu ja istuu eikä purista.oon 134kg ja 164 centtii joten aika leveä mutta jos joku osaa tehä solakaman kaavoista kattoen että suurentaa joka suuntaa niin että näyttää hyvältä.ja nauhat hihoihi mutta muute iha arkiröijy
- Rainerivaan
löysitkö sie hyvän ompelian,,,tarttis kesäks ilmavan röijyn ja ensimäisen hameenki aatelin laittaa.ei taho kukaa osata ommela isonpia röijyjä niin että niilä kehtaisi kylille lähtee
- Dupaistasametit
Mistä ootta hame jaröijykankaat hakenut? Mie tilasin Rositan mukana Dupaista hienot sametitcja pitsit paljon huokeammin sieltä saa. Nyt ompelijaa kyselly syksyä varten. Ottakaa Rositaanyhteys roohkeasti kangasasioissa.
Maarus- Anonyymi
Vellipyyn kaupasta serkku miulle lähetti röijjyt ja strinki pöksyt. Ruottissa onpi hyvät onpelijat.
Oriveen rikhartti vaan
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916