.. että parikymppiset pikkupillut olisivat naisia?
Kirkuvia pissiksiähän on you tube täynnä, ei paljon kuule kiinnosta. Ehkä ne sopii sun ikäluokkaan mutta tiedät varmaan että sä olet vielä pikku pallinaama elikkä nuorukainen joka ei ole kasvanut mieheksi.
Ne miehet on yleensä just niitä 30 vuotiaita ja ne on kiinnostuneita samanikäisistä naisista, ei varmastikaan parikymppisistä idiooteista joita sinunkokoisesi räkänokat kävelyttää.
Ja ei varmaan joo ennemmin 30v kaunis nainen kiinnosta ei? Oletko sinä joku vitun hinttari vai kävikö kiukku niin päälle kun et saa kunnon pillua mistään?
Lienee turhaa kiistellä tästä asiasta 20v räkänokan kanssa jolla sitä kokemusta naisista ei todellakaan ole.
Sinuna muuten pitäisi ton turvan vähän pienemmällä sillä kukaan itseään arvostava teinijätkä ei edes osallistu tähän pelleilyyn jos yhtään on miestä odottaa sitä aikaa, että joskus aikuiselta naiselta jopa oikeasti saa.
Ja sen sanon että pikkupillujen vikittelyyn ei tarvita kun pullo kossua ja bemari niin jo irtoaa pillua niin että muna on hellänä jos niin ahtaaseen haluaa tunkea.
Parikymppisistä yleensä tietty osa on päätään aukovia rääväsuita joita saa vedellä ihan huolella turpiin kun ei niitä jaksa kuunnella ja kokemus on opettanut että parempi mieli kun vetäisee kerralla ja kovaa.
Onhan se helppoa 20v räkänokan elvistellä täällä netin suojissa mutta kun mut kerran tapaat niin voin vannoa että yhtään vittuilua en tule kuulemaan.
Ole hyvä ja tule nussiamaan siskoani.
Luuleeko tämä pelle tosiaan.....
J33.
1
74
Vastaukset
- J33.
Täytyypä laitella eteenpäin viestiä muillekin pimatsuille mitä sinä heistä täällä puhut että "Mätäpilluja".
Olisit tullut viettämään saunailtaa viime perjantaina mun porukan kanssa niin olisit takuulla saanut päihisi sen verran kovaa että järki lähtis.
Mä olen helvetin pahapäinen kun otan viskiä.... Älä tule, sun terveytes puolesta.
Anabolit ja viina ei sovi yhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2712804Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka202225Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3401963- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1031632Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091337- 661287
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093