Olen pitkään kaivannut peliä joka kopioisi villiä luontoa ja jossa saisi tehdä eläimellisiä juttuja kuten saalistaa, uida, juosta..
Tai jos tiedät jonkun hauskan eläinaiheisen pelin joka voisi olla samantyyppinen, realistinen tai hauska ja monipuolinen, niin kerro
Eläinaiheista peliä?
6
107
Vastaukset
- wufffffffffff
mainittakoon vielä että se liikkumisen hauskuus on tärkeintä, spyrot mm ovat olleet hauskoja kun on saanut lentää. pidän yksinkertaisista tehtävistä (ja monimutkaisistakin jos ovat mieleisiä ratkoa), liika yksinkertaisúus ei ole hyvä.
- Eläinpelejä
Playstation kakkoselle on Dog's life niminen peli jossa pelataan koirana. Sit löytää kans Catz jossa pelataan kissana, samalla nimellä on kai lemmikkisimulaattorikin mut tässä pelissä sä oot ite kissa ja seikkailet pitkin maita ja mantuja, tosin muistaakseni pelin takakotelossa sanotaan että siinä pääsee hoitamaan jne kissoja.
Ecco the dolphin pelissä pelataan delfiinillä.
- 1+10
Wolfquest = olet susi ja metsästät yms siitä on tullu kaks osaa ja eka pitää ens läpästä että pääsee etenemään toiseen(muistaakseni), toisessa osassa saa pentuja jne. Ilmainen netistä ladattava peli kyseessä.
Endless forest = peli jossa olet peurankaltainen otus ja voit samoilla metsässä. Pitää kans ladata netistä mut ilmainen.
Feralheart = tääkin on netistä ladattava ilmainen peli, voit tehdä koira tai kissaeläimen ja seikkailal yms. - wufffffff
kiitti kamalasti! vielä ehdotuksia otetaan vastaan
toi on tosi hyvä et saa ilmaseks ladattua! :) - KiraWolfGirl
AAAHHH wolfquest on niin ihana peli:DDDDkannattaa kokeilla!n____n
- Katsi IW
Endless forest,
Mun kuva ei taho liikkua siinä endless forestissa, en tiiä miks se sillee tekee mut apua oon tänää ladannusen klo, 15:34 Ja pääsin rekisteröitymään, ym. Mutta nyt ku olen se pieni peura en voi liikkuu muutenku että katon sitä yhtä ja samaa kohtaa oon saanu sen aluks liikkumaa ihan vapaasti mut nyt ei toimi ei. oon koittanu vaik mitä mut ei!!
Kiitus jos autatte minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756