Eläinaiheista peliä?

wufffffff

Olen pitkään kaivannut peliä joka kopioisi villiä luontoa ja jossa saisi tehdä eläimellisiä juttuja kuten saalistaa, uida, juosta..
Tai jos tiedät jonkun hauskan eläinaiheisen pelin joka voisi olla samantyyppinen, realistinen tai hauska ja monipuolinen, niin kerro

6

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wufffffffffff

mainittakoon vielä että se liikkumisen hauskuus on tärkeintä, spyrot mm ovat olleet hauskoja kun on saanut lentää. pidän yksinkertaisista tehtävistä (ja monimutkaisistakin jos ovat mieleisiä ratkoa), liika yksinkertaisúus ei ole hyvä.

• Eläinpelejä

Playstation kakkoselle on Dog's life niminen peli jossa pelataan koirana. Sit löytää kans Catz jossa pelataan kissana, samalla nimellä on kai lemmikkisimulaattorikin mut tässä pelissä sä oot ite kissa ja seikkailet pitkin maita ja mantuja, tosin muistaakseni pelin takakotelossa sanotaan että siinä pääsee hoitamaan jne kissoja.
        Ecco the dolphin pelissä pelataan delfiinillä.

• 1+10

Wolfquest = olet susi ja metsästät yms siitä on tullu kaks osaa ja eka pitää ens läpästä että pääsee etenemään toiseen(muistaakseni), toisessa osassa saa pentuja jne. Ilmainen netistä ladattava peli kyseessä.
      Endless forest = peli jossa olet peurankaltainen otus ja voit samoilla metsässä. Pitää kans ladata netistä mut ilmainen.
      Feralheart = tääkin on netistä ladattava ilmainen peli, voit tehdä koira tai kissaeläimen ja seikkailal yms.

• wufffffff

kiitti kamalasti! vielä ehdotuksia otetaan vastaan
      toi on tosi hyvä et saa ilmaseks ladattua! :)

• KiraWolfGirl

AAAHHH wolfquest on niin ihana peli:DDDDkannattaa kokeilla!n____n

• Katsi IW

Endless forest,
      Mun kuva ei taho liikkua siinä endless forestissa, en tiiä miks se sillee tekee mut apua oon tänää ladannusen klo, 15:34 Ja pääsin rekisteröitymään, ym. Mutta nyt ku olen se pieni peura en voi liikkuu muutenku että katon sitä yhtä ja samaa kohtaa oon saanu sen aluks liikkumaa ihan vapaasti mut nyt ei toimi ei. oon koittanu vaik mitä mut ei!!

Kiitus jos autatte minua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe