Mksi vihaatte ihmisiä?

Vastauksitta.

Hei "ammattilaiset", voisitteko kertoa miksi vihaatte ihmisiä? Onko se hyväpalkkaista työtä, saattaa porukkaa perusturvan ulkopuolelle?

Onko omat virkanne niin erottaneet jo kuilun itsenne ja muiden väliin että "teette vain työtänne" vaikka se tuhoaa ihmiselämiä nykymuodossaan?

Teillä ei täälläkään ole nimeä, ja nuokin "edustajat" ovat jotain tietokonenaamoja joita tuolla oikealla pyörii.

Ihmisvihamielisyys on selvää. Koska olemme köyhiä ja ongelmissa meidät pitää siivota pois tai alistaa. Meillä ei saa olla luonnetta, ei ongelmia, ei tunteita, ei mitään sellaista.

Mistä lähtien tietokoneiltanne löytyvät databitit ovat olleet teille tärkeämpiä kuin ne ihmiset joita kohtaatte? "Tällä löytyy databitti joka sanoo ettet sinä ole minkään arvoinen."

Mitäs asiantuntijat tähän sanoo? Me tiedämme tällä puolella että asia on totta. Meitä rangaistaan siitä ettemme pääse töihin ja haluamme ok elämän. Meitä rangaistaan siitä että meillä on ahdistusta ja olemme syrjäytyneitä samalla kun katselemme toisten yltäkylläisyyttä. Meitä rangaistaan siitä että olemme osattomia. Tämä kaikki on totta.

Mitä sanoo ammattilainen? Paljonko saatte muuten palkkaa siitä että höpötätte täällä? Oletteko tehneet jotain oikeasti rahanne eteen? Vai tarvitaanko teitä selittelemään sitä miksi systeemi on niin vitun monimutkainen, ihan vaan siksi että systeemi pystytään ptään monimutkaisena?

Noh. Vastatkaa tähän nössöt. Minä väitän ettei teillä ole mitään vaadittavaa ammattitaitoa ihmisten suhteen. Te olette "ammattilaisina" vain kliinisiä taskulaskimen, poliitikon tai tietokoneen oheislaitteita ja niin kauan kuin "toimitte oikein" saatte omat verirahanne.

Mun ystäväni veti itsensä pari viikkoo siitten hirteen koska ei jaksanut enää leikkä leikkejänne. Sama jamppa oli 5 vuotta sitten elämäniloinen ja toiveikas nuori joka halus osallistua maailmaan. Nyt se jäi rahattomaksi ja lopetti itsensä koska ei kokenut että maailma ottaa häntä vastaan.

Jos tuo on tarkoituksenne niin onnitteluni; onnistuitte.

5

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virkailijan uhri

      ittekkin liikun jo aikas lähellä sitä narunjatkoo,on vissii sit hyvä mieli kaikilla paitsi lapsilla!
      mulle vittuilee nimittäin kela,olen työkyvytön enkä saa mistään rahaa,vaikakkin minulla on todella paljon vaivoja,jotka eivät riitä kelanvirkailijalle,olenhan heidän rinnallaan miespuolinen ja "huonosti kouluttettu".
      olen lukenut paljon erinlaisia päätöksiä joissa moni jolla on samanlainen niskavamma kuin minulla ovat eläkkeellä tai sairaspäivärahalla tai kuntoutustuella ja minulla tämän vaivan lisäksi on aivovammasta johtuva jälkitila ja siitä johtuvat monenlaiset oireet ja puutteet mut en saa siis mitään rahaa! tunnen itseni turhaksi pelinappulaksi!

    • Tahtoo mielipiteen.

      Hei kai te tajuatte että on helppoa työllistää joku hikipinko tai arvioida jalatonta, mutta jos työllistätte vain hikipinkoja ja jalattomia niin silloin ette ole ammattilaisia vaan teidät voisi korvata peruspällillä.

      Teidän työnne on saada työpaikkoja ihmisille jotka niitä eivät omin päin pysty jostain syystä hankkimaan vaikka ovatkin työkykyisiä - ja teidän tehtävänne on pystyä kohtaamaan esim. yksilön mielen ongelmat.

      Kaverini ei ollut koskaan itse kykeneväinen arvioimaan tilaansa, silti kelassa ja työkkärissä häneen uskottiin kun hän sanoi "olen työkykyinen". Tosiasiassa hän ei ollut ja sen olisi pystynyt kuka tahansa psykologi joka yhtään mitään osaa huomaamaan.

      Kaverini teki itsemurhan teidän avustuksellanne, antautumalla teille ja luottamalla teihin.

      Miten ammattilainen puolustautuu? Jos asiat ovat jokaisen itsensä kädessä ei teitä urpoja tarvita alkuunkaan koska te olette vain tiellä kun kyse on oikeasti jostain itsekkäästä henkiinjäämiskamppailusta. Jos te taas olette se asiantuntijataho joka pystyy auttamaan niin MIKSETTE TEE NIIN?

      Missä on omatuntonne, "ammattilaiset"?

      Minun silmissäni te olette aina amatöörejä jotka rakentavat asiakkaiden todellisten tarpeiden ja elämän eteen jotain barrikadia kauniista esitteistä ja ihminen ei saa mitään konkreettista apua teiltä loppukädessä, vain pallotuksen "seuraavalle ammattilaiselle".

      Mutta onko teillä mitään sanottavaa tähän, tehän tiedätte totuuden? Vai eikö tälläisiin viestihin opetettu vastaamaan kun teitä kurssitettiin PR-työhönne? HÄH?

      Vaadin että teette työtänne tämänkin aiheen tiimoilta. Joten nyt suu auki.

    • Portugal On My Mind

      Systeemissä täytyy olla jotain mätää kun virkailijat eivät vastaa kansalaisten henkilökohtaisin kysymyksiin. Valheellliset systeemit eivät elä pitkään mutta tämä systeemi elää niin pitkään kunnes ihmiset kyllästyvät kuten Portugalissa, että tehkööt virkailijat mitä tekevätkään. Kansalaiset hoitavat omat asiansa ja miten haluavat toisten kansalaisten kanssa.

      • Fwelkwmlkwfmklwfe

        Onkohan tämän palstan kuvauksessa ainoat puheenaiheet mistä saa puhua?

        "Paljonko karenssia"
        "Miten lasketaan 500 päivää"
        jne jne jne

        Eli kaikki se informaatio minkä saa kunhan vain ottaa nivaskan esitteitä ja ymmärtää luettua.

        Jep. Tee työtä jolla on merkitystä. Tai sitten ei.


    • Saku Vaara

      Mennään metsään, pilkotaan porukalla puuta ja rakennetaan kapinallisten päämaja. Osalla meistä on aliupseerikoulutus tms., he kouluttavat muun porukan siellä ja ympäristössä osaaviksi sissisodankävijöiksi. Ryhmän alati laajetessa n.5-10v.:n sisällä, alamme tosissaan suunnitella vallankumousta.

      Toiset vaihtoehdot nyky-yhteiskunnassa rajaantuvat itsemurhaan tai muuttoon.

      Ihan vakavasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe