Mä ehkä vähän olen oppinut ymmärtämään sinua. Sä säikähdät aina kun mä tuun lähelle, sitä se varmaan on. Miten mä voisin lähestyä sua ilman että sä säikähdät ja menet lukkoon. Niinkuin viimeksi. Mä pelästyin myös, mutta eri syistä. Tiedät että mä tykkään susta. Ja mä luulen että säkin tykkäät minusta.
Kerro nyt mitä pitäisi tehdä. Auta mua. Mä ymmärrän sua. Hyväksyn sut ihan sellaisena kuin olet, mutta kerro nyt mitä mun pitäisi tehdä.
Laitoin sulle paikan valmiiksi. Tiedät kyllä. Sua varten mä täällä olen. Kyllä sä sen tiedät.
n->m
Yritän ymmärtää
4
181
Vastaukset
- Jos edes jotain
suuntaa annat?
- n->m
Menee pks. Tämä oli ihan ystävällisesti tarkoitettu viesti. Kun en oikeasti tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Jos otan yhteyttä hän säikähtää ja menee piiloon. Eli ei se anna oikeaa kuvaa mistään. Olen laittanut hänelle oman paikan, hän tietää kyllä mistä on kyse. Mä vaan yritän ymmärtää häntä. Tarvitsen siihen apua. Häneltä. Kun en osaa.
- lisää vihjeitä
Minkä nimistä miestä etsit ja mistä päin pks-seutua?
Tää on iso seutu, eli noista tunnisteista huolimattakin voi olla vaikeeta löytää sitä oikeeta ihmistä jos hän edes täällä käy?
- n->m
Hän löytää tunnisteita toiselta palstalta. Sieltä löytyy satavarmat tunnisteet. Hän (se oikea) löytää tunnisteet joiden perusteella voi tunnistaa minut ja itsensä.
Kesä tulee joten olisi kiva saada vähän asioita edistettyä ennen lomakausia..
Tapahtumapaikka oli Helsinki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904