....niin kauan kesti ennenkuin Suomen MM-kulta muuttui "vitun upeesta" "ihan saatanan rasittavaksi"... 24 tuntia...
24 tuntia....
10
156
Vastaukset
Siihen meni kyllä 10 minuttia.
- Noloa touhua...
Eikö suomalaiset osaa voittaa arvokkaasti?
Itse katsoin jokaisen suomi-pelin ja olin aivan saatanan ylpeä, niin tajuttoman mahtava finaali, ihan kuin jostakin leffasta mutta nyt.... ei helvetti...
Hävettää seurata mediasta millaista kuvaa meistä suomalaisista saa, idiootit riehuu kadulla ilman paitaa, kiljuu ja lällättelee, missä on sellainen aito, urheilijamainen ja arvokas voitto?
Minun mielestäni ainoastaan yksi henkilö suomen kisajoukkueesta, yksi pelaaja on osannut ottaa tämän koko jääkiekon arvokkasti ja se on juuri se sama henkilö, jolta voitaisiin olettaa kauheaa ylpeilyä ja rehvastelua.
Jarkko Immonen, kaveri joka voitti piste-ja maalipörssin ja silti pystyi suhtautumaan maailmanmestaruuteen kylmänviileästi. Vaatimaton ja aito, täysin päinvastainen kuin "Ihmepoika Granlund" tai "Kippari-Koivu", kaveri käytännössä pelasti koko suomen Ruotsi-pelin ja silti oli sitä mieltä, että maailmanmestaruus kuulostaa vaan "ihan hyvältä" ja hävittäjät vierellä oli "aika hieno näky".
Näkee selvästi että kaveria myös häiritsee tällainen tajuton hehkutus.- Immonen...
..on homo.
- ok?
Ja liitty rakkauteen?
- ____________________
Meilläpäin joku hullu alkoi laukomaan raketteja.
- hashasheas
Mä aloin lennättää omaa taisteluhelikopteria
- ....................
JA musta tuli tasavallan presidentti.
- POIKA SAUNOO
Kyllä se Immonenki piti sitä yhtä isona juttuna ku muutki jne. mut se ei vaan sanonut sitä medialle-.- kyllä ne pelaajat saa olla ylpeitä ja hehkuttaakkin ja vetää vaikka lärvit.. mitä sitte? Ei hemmetti mitä porukkaa täällä:D
- Ei hemmetti telles..
Se on sitten eri asia, että onko se oikeasti viisasta nousta lavalle "juhlimaan" räkäkännissä. Aika helkkarin monet pikkuskidit pitää noita jäkäreitä idoleinaan ja esikuvinaan, mun mielestä kun sellaiseen asemaan pääsee, on silloin jo velvollisuuksiakin niitä ihailijoitaan kohtaan.
Ylpeä saa olla, mutta tuollainen kakaramainen lesoilu ja uhoaminen on väärin ja säälittävää, tuntuu että edes Jalonen ei osaa ottaa tuollaista voittoa kypsästi.
Vaikka ne ruotsalaiset olis kuinka ärsyttäviä ja kuinka pääsette ekstaasiin siitä että ne voitetaan, ei se silti ole kovin edustavaa että käyttyäydytään kuin porukallinen 8v junnuja kun ollaan voitettu toiset lätkässä.
- POIKA SAUNOO
Noh ite en nää tossa juhlimisessa mitää väärää, Okei heti ottelun jälkeen Aaltonen oli nuuska huules haastattelussa mutta otti fiksusti pois.. Okei Salmela veti lärvit ja esiinty täpit huulessa, mutta en tajuu tota et juhlittii ku 8v kakarat..
Ite olisin juhlinut samanlailla. Noh taidatte olla tiukkapipoja Kummola kumppaneineen.. Oon edellee sitä mieltä et ei kettu mitä porukkaa täällä ;)
PS. Koivun ja Granlundin esiintymisessä ei ollu mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1442455- 1482172
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541957Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171830"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1761144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa175840