Eli mitä sakkoja/jne tulee jos mopo kulkee noin 70??
70km/h vauhtia, mitä tulee?
8
87
Vastaukset
- J78.
No kyllä lompakko kevenee, se on satavarma juttu jos paskalakki laittaa pillit soimaan. Sitten voitkin laulaa " rikas mies jos oisin... "
- asdf235sdf
No eihän siitä tuu mittää jos ajat karkuun.... hehe
- dfgbdcvx
Sakot - N.100€
Verot - 300-400€
Kilvet pois --> Katsastus - n.20€
Mahdollisesti korotetut vakuutusmaksut - ?€
Kortti pois pariksi kuukaudeksi- hjgfh
Tääki vrm riippuu siitä missä ajat sen 70, eli jos jossain 40 rajotusalueel ajaa nii vrm tollaset tulee.
- dfgh54
hjgfh kirjoitti:
Tääki vrm riippuu siitä missä ajat sen 70, eli jos jossain 40 rajotusalueel ajaa nii vrm tollaset tulee.
Ei riipu. Missä tahansa ajat. Paitsi jos ajat vielä ylinopeutta, niin tietenkin tulee vielä lisää sakkoa.
- Virittely ei kannata
Korotettu vakuutusmaksu on se suurin menoerä, luokkaa 1000-1500€ ja vakuutusmaksu voi olla jopa yhdeksänkertainen:
http://www.liikenneturva.fi/www/fi/turvatieto/saantopakki/mopoilu.php
lisäksi tulee monenlaista muutakin harmia, koska seuraavan ajokortin saanti siirtyy vähintään vuodella. On myös oppilaitoksia, joissa opiskelun päättyy/ tyssää tälläisiin törppöilyihin.
- höhö
tai sitten pääsee varoituksella, niikuin yksi tuttu:D
Isän pää punaseksi ja mutsin leipäluukku läpättää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057