Puhalsin viimeisimmästä tupakastani savut ulos suustani klo 14.57.48 su 15.5.2011
Tarkoitus oli oikeastaan alkaa lakkoon siihen asti kunnes Suomi häviää ilta-ottelunsa Ruotsille koska ei sen masentavuuden kanssa olisi pärjännyt toisin kuin nyt. Jotenkin olen nyt yli 2 vrk räpiköinyt eteenpäin. Pääidea on etten enää osta tupakkaa enkä ota tarjottua tupakkaa vastaan. Toistaiseksi pitänyt.
Myhäilen aika tyytyväisenä nyt vaikka olotila on sellainen tasaisen tappava. Kuitenkin tämmä olotila loppuu joskus ja sitä joskus tilannetta nyt kyttäilen milloin on sen aika.
Ilman tupakkaa nyt 2vrk 0h 18min 16sek
Taisteluni
2
58
Vastaukset
- Lopullinen ratkaisu
Ilman tupakkaa nyt 5vrk 5h 28min. Tämä vieroittuminen edistyy hitaasti mutta varmasti. Olotila on keskittymiskyvytön ja rauhaton. Tekisi mieli polttaa tupakka. Seuraavana snake eyes klo 21 töllöstä. Toivottavasti leffassa ei näy käryäviä tupakoita.
Olen yllättynyt, etten ole vielä sortunut tupakkaan. Sekunti kerrallaan tuskasta pois...
Odotin vieroitusoireiden olevan kesympiä tässä vaiheessa mutta kyllä tämä on epämiellyttävää. - Lopullinen ratkaisu
Poltin tupakan 5vrk 8h 4min 20 sekunnin kohdalla. Ostin askin sinistä belmontia.
Jatkosuunnitelmissa on tehdä uusi ennätys ilman tupakkaa...joskus...toivottavasti pian. Helpotus ja pettymys samassa paketissa.
Kiitos ja hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126088Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661160
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142947Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874