Onko joku käynyt Oulun akvaario sopissa..

akvaario soppi!

...ja jos on,kysyn et
- onko siellä paljon hamstereita,joista vois ostaa jonku tosi söpön???
-kemissä ei ainakaan oo paljoo,onko oulussa parempii???
Vastatkaa kaikki ketkä on ees käyny oulun akvaario sopissa!!! x)

12

900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrä?

Akvaariosoppi on nimensä mukanen (yllätys yllätys), eli siellä EI ole hamstereita myynnissä! Elleivät sitte suostu tilaamaan. Eiks siellä päin oo muita eläinkauppoja ku joku akvaariosoppi? Entäs ne hamsukasvattajat joita sulle suositeltiin? Etkö haluukaan hamsuas suoraan asiantuntevalta ihmiseltä?

• Ymmärrän

...Mutta kemissä on nyttenki akvaario sopissa gerbiilejä,1 chinchilla(miten nyt ikinä kirjoitetaankaan)lintuja,ja kääpiöhamsuja! Mut ei oo syyrialaisia. Ja en mä pääse Ouluun asti hamsuu hakemaan......
        Ei ole. x( ainoastaan kemissä on lemmikkien tavarakauppa mutta kuten kuuluu,siellä on pelkkiä tavaroita. :(
        Kylähän mä sen haluaisin asian tuntevalta ihmiseltä mut ku täällä ei niitä ole! *huokaus*
        ja oulu on n. tunnin matkan päässä täältä eikä mun vanhemmat varmaankaan suostu mua sinne viemään siksi et saisin sieltä hamsun.... puuh...

• Alsu
        Ymmärrän kirjoitti:

...Mutta kemissä on nyttenki akvaario sopissa gerbiilejä,1 chinchilla(miten nyt ikinä kirjoitetaankaan)lintuja,ja kääpiöhamsuja! Mut ei oo syyrialaisia. Ja en mä pääse Ouluun asti hamsuu hakemaan......
        Ei ole. x( ainoastaan kemissä on lemmikkien tavarakauppa mutta kuten kuuluu,siellä on pelkkiä tavaroita. :(
        Kylähän mä sen haluaisin asian tuntevalta ihmiseltä mut ku täällä ei niitä ole! *huokaus*
        ja oulu on n. tunnin matkan päässä täältä eikä mun vanhemmat varmaankaan suostu mua sinne viemään siksi et saisin sieltä hamsun.... puuh...

Hei jos sä haluut terveen hamsun niin älä ikinä osta akvaario sopista oon käyny siellä ja ne elukat on ihan pienissä tiloissa ja niin ja kerranki siinä hamsterin ruokakupin päällä makas kuollu hamsteri... En kyllä ikinä suosittele sitä kauppaa

• Tiinu

Yhdyn samaan Etkö ymmärrä?:n kirjoittajan kanssa. Eikö se ole jo sanomattakin selvää, ETTÄ AKVAARIOKAUPOISSA EI MYYDÄ HAMSTEREITA VAAN KALOJA!!
      Tässä kirjoittamani kopsu tuolta edellisestä keskusteluntungästäsi:"http://www.hamsteriyhdistys.net ja sitten klikkaa sieltä kasvattajalista. Siellä on kolme kasvattajaa Oulusta. Soittele tai sähköpostittele heille ja kysy hamstereita."

• ei onnistu!

...Mutta viestit eivät mene perille!
        Siihen tulee joku ihme homma kun yritin kirjottaa sähköpostia....

• ootteko käyny?

itse olen käyny monet kerrat akvaarioshopissa ja kyllä siellä on hamsuja!!!!! tosin nyt niitä on ollut aika vähän.Oulussa on kyllä kolmaskin liike (akvaarioshoppeja on kaksi) lilzoo jossa on yleensä hamstereita!!!

• ootteko käyny?
        ootteko käyny? kirjoitti:

itse olen käyny monet kerrat akvaarioshopissa ja kyllä siellä on hamsuja!!!!! tosin nyt niitä on ollut aika vähän.Oulussa on kyllä kolmaskin liike (akvaarioshoppeja on kaksi) lilzoo jossa on yleensä hamstereita!!!

anteeksi toi ylimääräinen H akvaariosopissa!

• Tiinu
        ei onnistu! kirjoitti:

...Mutta viestit eivät mene perille!
        Siihen tulee joku ihme homma kun yritin kirjottaa sähköpostia....

Soita sitten. Sen on aina varmin ja helpoin tapa saada ihmisiä kiinni. Laita vaikka äiti tai isä soittamaan jos itse et uskalla.

Mikä se "ihme homma" muuten on?

• Tulee....
        Tiinu kirjoitti:

Soita sitten. Sen on aina varmin ja helpoin tapa saada ihmisiä kiinni. Laita vaikka äiti tai isä soittamaan jos itse et uskalla.

..semmonen joku selitys... en enää muista mitä siin luki mut ei se lähettäny sitä.

• yks vaa

Kyllä myyään akvaarioliikkeissä hamsuja...!! ite oon ainaki ostanu ...

• Alsu
        Tiinu kirjoitti:

Kyllä akvaario sopissa myydään jyrsijöitä olen itse käynyt katsomassa ja siellä on rottia,hamstereita,hiiriä,kaneja ja marsuja..

• kyllä

kyllä oulun akvaarioshopista löytyy hamsuja!!! ja muitakin jyrsiöitä. ei siellä myyä pelkästään kaloja, vaan myös häkkilintuja ja eläimille tarvikkeita sekä ratsastus tarvikkeita. ite olen melkein "kanta-asiakas" kun käyn sieltä ostamassa omille hamsuille ja kanille ruokaa... ja löytyy myös lilzoo ja myös sellanen kun mombasa (jollen muista nimee väärin). että tervetuloa vaan ostoksille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      360
      3085
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1482
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe