Olen 23-vuotias nainen, opiskelen ulkomailla yliopistossa. Mietin tässä vain, että onko mulla ihan 'normaalit' stressin oireet vai onko kyse jostain muusta.
Mulla on päänsärkyä & paineen tunnetta päässä, epämääräistä tasapainottomuuden tunnetta - tuntuu, että jos en keskity, saatan törmätä seiniin ym (mitään todellista huimausta ei kuitenkaan ole, tuntuu vaan että tasapaino on vähän hakusessa), silmät tuntuu välillä oudoilta - valonarkuutta ym., pahoinvointia, epätodellinen&ahdistunut olo... Eilen tuntui, että vasemman käden pikkurilli puutui ja kihelmöi.
Mulla on nuorempana todettu paniikkihäiriö, ja osa näistä oireista tuntuis kyllä littyvän siihen. Ahdistun mm päänsärystä ja alan ajattelmaan kaikkea tyhmää, kuten, mitäs jos mulla on aivokasvain ym. Oireet ei kuitenkaan välttämättä johdu suoraan ahdistuksesta. Esim viime viikolla olin kaupungilla poikakaverin kanssa, kaikki oli ookoo enkä ajatellut mitään ahdistavia juttuja ja sit iski se ihmeellinen epätasapainon tunne ja puristus päässä.
Stressiä epäilen siksi, että oireet alkoi pari viikkoa sitten, kun elämässäni tapahtui aika monta huonoa juttua yhtäaikaa. Tuntui, että maailma kaatuu päälle ja olin todella maissa. Stressi jatkuu edelleen, sillä raha-asiat on retuperällä ja koulussa on kiirettä.. Stressaannun helposti, mutta ikäänkuin kerään sen kaiken sisälleni enkä puhu siitä kenellekään ja yritän unohtaa koko jutun.
Millaisia oireita muilla tulee stressistä? Varsinkin toi epätasapainon tunne ahdistaa.
Normaalit stressin oireet?
19
1454
Vastaukset
- mikrobiologi
Käytätkö masennus ym. lääkkeitä paniikkihäiriön takia?
Oireet voi johtua lääkkeistä.
Jos et käytä tuollaisia lääkkeitä niin sanoisin että kyseessä voi olla myös bakteerisairaus, esim. borrelioosi. - ex stressiperse
Stressin oireet ovat mitä omituisempia. Omakohtaisia kokemuksia:
- Migreeni päänsärky ja valonarkuus silmissä
- Suolistoongelmat mitä erilaisimmissa muodoissa
-turvotus
-mahakivut
-yhtäkkiset krampit
-ikuinen pieni mahapuru
-joskus maha ihan ympärisekaisin
- Jännitys niskoissa ja leuoissa, niskassa ja selkärangassa kuluma
- Näköongelmat, ihan kuin olisin akvaariossa ja huimaa (pahimmillan ennen kuin sain burn outin)
- Huimaus ja yhtäkkiset pahoinvointikohtaukset
Sterssioireet ovat jokaiselle henkilökohtaisia. Joskus on kuitenkin aihetta mennä lääkäriin, kyseessä voi olla jokin muu kuin stressi! Näitä minun oireita on kyllä aina välillä yritetty tutkia ja korjata mutta ainoa mikä niihin auttaa lieventävästi tai saattaa jopa poistaa kokonaan on se että muistutan taas itselleni ettei ne asiat joista stressaa määrittele minua ihmisenä tai tee minusta yhtään parempaa ihmistä.
Hammasta pureen ja minähän en näytä tunteitani, sillä menin pitkään. Paha olo jää sisälle eikä kierteestä pääse pois. Tunteet pitää päästää ulos. Mikäli mahdollista sitten kun ne on päästänyt pihalle katsoa mahdollisimman neutraalisti tilannetta. Miten vaikeaa nyt onkin ja kuinka pahalta tuntuukin, niin tilanne helpottaa vielä. Jos on vielä onnistuu päästämään irti niistä oikein ikävämmistä ja päällekäyvimmistä tunteista niin on helpompi nähdä valoa tunnelin päässä. Toivottavasti tästä ois apua, en osaa tämän enempää asiaa valaista. - lsdlsdkisn
Tiesitkö, että täällä tulee koko ajan silmät perässä eikä perseessä?
- demoree
Lääkkeitä stressiin - http://track.fi.stabliss.com/product/Stabliss/?uid=2484&sid=3950&pid=148&bid=advandec
- jk
ei minkäänlaisia
- Lääkäriin mars
Mene lääkärin juttusille. Tuo voi viitata keskushermostolliseen sairauteen tai aivojen verenkiertohäiriöihin tms. Tutkituta itsesi niin saat oireenmukaista ja asiantuntevaa hoitoa.
- Lähetys:Sinde-82
Tarkoitatko hoitajan suhtautumista lääkäriin? Silloin puhutaan pingiksestä...
Edelliseen on sellainen heittomerkein oleva lause:
"Tästä ei tuu yhtään mitään sille lääkärille?" Kysyi puumerkki O.L.
Puumerkki O.L. voi olla sekä isoisän, että luokanopettajan. Oliko tämä ohjeesi?
"Mä olen vahingossa vetänyt tällaista hoitoa; kuin
"hyvä huomio, ei hypnoosimahdollisuuksia:" Traumapsykoottinen mahdollisuutesi, jossa voisin olla jatkuvasti traumaterapeuttisi jättäen muut ihmiset heitteille ihan koko ympäristössä.
"Onko teillä normaaleja stressinoireita persereiän nuolemattomuudesta?"
Se on vähän sama kuin yltiöllinen lastenhoito uskonnolla. Se levitti ainakin meidän lähikunnissa kohtuutonta kärsimystä ja molempien jalkojen syöpää. Miksi mielialalääkkeisiin ei ole kuulunut fokusaatiota? Vähintäään tämä fokusaatio pitää jättää jäljelle: ikä,näkö, koko ja sisin. Miksi emme poistaisi koko rahaa pankista? Miksi käyttäisimme vielä rahaa mielialalääkkeisiin? Ikä, näkö, koko ja sisin sisältyvät myös aina egoismiin, "enkä saa siksi mennä sinun lähellesi." Koska en ole tajunnut hakea pois näitä värijärjestelmävirheitä.- Virhepäässä;Sinde82
Haluaisit lopettaa nyt tämän mielialaosaston täältä, koska se ei olekaan tarpeeksi turvallinen? Miksi?
Mielialaosasto vastaa sukupuolenvaihdosta, johon erään henkilön piti siihenkin tehdä samanaikaisesti sekä reinkarnaatio että sukupolvenvaihdosta. "Et myöskään jätä mitään kokemuksia tarpeeksi jäljelle itsellesi tai muile."
Minä käytän lääkkeitä ainakin yleensä *anna mannaa syistä*, joskus myös reinkarnaatiosyistä.
Miksi et ole ajoissa lopettanut tällaista julkista työtä?
Vastaus: " En tiennyt tätä." Yltiöpäinen uskonnollisuus levittää syöpää materiaalin takia, jonka takia maaseutukunnat eivät saa suhtautua kiihkomielisesti uskontoon ja heillä tulee olla muita viritteitä sekä viritteitä.
Uhriksiko? Se ei ole oikein mukavaa yksityisyydensuojan loukkaamista kenestäkään. - lsdlsdlsld_sn-82
Virhepäässä;Sinde82 kirjoitti:
Haluaisit lopettaa nyt tämän mielialaosaston täältä, koska se ei olekaan tarpeeksi turvallinen? Miksi?
Mielialaosasto vastaa sukupuolenvaihdosta, johon erään henkilön piti siihenkin tehdä samanaikaisesti sekä reinkarnaatio että sukupolvenvaihdosta. "Et myöskään jätä mitään kokemuksia tarpeeksi jäljelle itsellesi tai muile."
Minä käytän lääkkeitä ainakin yleensä *anna mannaa syistä*, joskus myös reinkarnaatiosyistä.
Miksi et ole ajoissa lopettanut tällaista julkista työtä?
Vastaus: " En tiennyt tätä." Yltiöpäinen uskonnollisuus levittää syöpää materiaalin takia, jonka takia maaseutukunnat eivät saa suhtautua kiihkomielisesti uskontoon ja heillä tulee olla muita viritteitä sekä viritteitä.
Uhriksiko? Se ei ole oikein mukavaa yksityisyydensuojan loukkaamista kenestäkään.Yleensä on sellaiset paperit, ettei seurakunnassa olla pystytty mihinkään työhön frustraation takia.
"Niin, me ei saadakaan tällaista mennä tekemään sille S.N:lle?"
"Mä en s******a muistanut, että ne on sen yksityisiäasioita:" - Skitsofrenia:Sinde82
lsdlsdlsld_sn-82 kirjoitti:
Yleensä on sellaiset paperit, ettei seurakunnassa olla pystytty mihinkään työhön frustraation takia.
"Niin, me ei saadakaan tällaista mennä tekemään sille S.N:lle?"
"Mä en s******a muistanut, että ne on sen yksityisiäasioita:"Yksityisasioiden ja säännöillä on esteettisesti steriilejä. Mä muistan nyt, että: Sitä pitää palvella sitä esteettisesti steriiliä.
"Ja mä en saa puhuakaan naisille."
Ja on se skitsofrenia, ettei saa käyttää tätä palvelua. Uskonnollisilla ihmisillä on sellainen. - Seurailija:Sinde82
Skitsofrenia:Sinde82 kirjoitti:
Yksityisasioiden ja säännöillä on esteettisesti steriilejä. Mä muistan nyt, että: Sitä pitää palvella sitä esteettisesti steriiliä.
"Ja mä en saa puhuakaan naisille."
Ja on se skitsofrenia, ettei saa käyttää tätä palvelua. Uskonnollisilla ihmisillä on sellainen."Mielialalääkkeeni eivät osaa tehdä kenellekään sitä työtä."
Mulla on tosi pitkiä kokemuksia tästä suojavaatteettomuudesta serkkuni leikkausten osalta.
Näin ihmiskuntaa koskee eläimellisyys ja toistaminen, jotka luovat parantumattomasti sairaan seurailija, josta ei saa tehdä kyseenalaistavan keskustelumenetelmän esimerkkiä.
"Missä h*******ää tämä on tämä kyseenalaistavan keskustelumenetelmän esimerkki?"
Se sijaitsee amorinkaaressa ja silmissä ja emättimessä. Joka tarkoittaa kommunistista uskonnottomuutta ja lasten teetättämistä mm. oikeudellisiin tarkoituksiin lasten kehoista. Intiimivirhe ja johtuu hygieniavirheestä. - Ilmaiseksi;Sinde82
Seurailija:Sinde82 kirjoitti:
"Mielialalääkkeeni eivät osaa tehdä kenellekään sitä työtä."
Mulla on tosi pitkiä kokemuksia tästä suojavaatteettomuudesta serkkuni leikkausten osalta.
Näin ihmiskuntaa koskee eläimellisyys ja toistaminen, jotka luovat parantumattomasti sairaan seurailija, josta ei saa tehdä kyseenalaistavan keskustelumenetelmän esimerkkiä.
"Missä h*******ää tämä on tämä kyseenalaistavan keskustelumenetelmän esimerkki?"
Se sijaitsee amorinkaaressa ja silmissä ja emättimessä. Joka tarkoittaa kommunistista uskonnottomuutta ja lasten teetättämistä mm. oikeudellisiin tarkoituksiin lasten kehoista. Intiimivirhe ja johtuu hygieniavirheestä."Mä en saa myöskään keskustella asianajosta nykyään:" Doremifasollasidosta: Diakonian tuhahdus, erityisesti diakonissan
Tässä joutuu vankilaan frustraatiosta
Olit liian lapsenmielinen, et muistanut ihmissyöntimahdollisuuksia?
"Mä en mene enää ikinä mihinkään sillä mun tooli, tuoli, sähkötuolilla."
"Miksei?" - Psykoosissa:Sinde82
Ilmaiseksi;Sinde82 kirjoitti:
"Mä en saa myöskään keskustella asianajosta nykyään:" Doremifasollasidosta: Diakonian tuhahdus, erityisesti diakonissan
Tässä joutuu vankilaan frustraatiosta
Olit liian lapsenmielinen, et muistanut ihmissyöntimahdollisuuksia?
"Mä en mene enää ikinä mihinkään sillä mun tooli, tuoli, sähkötuolilla."
"Miksei?""Sitä sanotaan sun äitis tiiaks, joka opettaa grafologiaa ja sitä pidettiin vahingossa näissä väkivaltalähetteissä. "
"Mitä varten sä saat näitä puhua siitä S.N:stä?"
Siis aloittaja haluaisi, että kertoisin tiiasta ja stressin oireista. Eli toisinsanoen *naisen tiimarista*, joka "ei käykään, kun siihen on ne Jumalkäsitykset".
Onko sinulla unohtunut naisen kohtu kohtuuttomissa määrin?
"Ei saakaan, se oli origo-sekoilija" - Ihmiskunta Sinde
Psykoosissa:Sinde82 kirjoitti:
"Sitä sanotaan sun äitis tiiaks, joka opettaa grafologiaa ja sitä pidettiin vahingossa näissä väkivaltalähetteissä. "
"Mitä varten sä saat näitä puhua siitä S.N:stä?"
Siis aloittaja haluaisi, että kertoisin tiiasta ja stressin oireista. Eli toisinsanoen *naisen tiimarista*, joka "ei käykään, kun siihen on ne Jumalkäsitykset".
Onko sinulla unohtunut naisen kohtu kohtuuttomissa määrin?
"Ei saakaan, se oli origo-sekoilija"ikä, näkö, koko ja sisin-perusteita sanotaan naisen tiiaksi, joka on myös fokusaatio, mutta mitään Jumalkäsitystä siihen ei liity, koska ne ovat yksityisyydensuojan alla. Näitä ei saa loukata naiselta, eikä tavoitella naiselta. Siksi on prostituutio.
Mun mielestä, mä haluaisin nyt selittää ja vedota joukkoon, että se huono asia ja naurettavaa eli lapsellista. Tällöin kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä myös, joka ei saa reaktioita uskonnollisuuden takia. Et muistanut tässä sukupuolieristystä lapselliseksi ja olevasi maniassa sanalla uskonto, joka ei ole sinulle ihmisillä vielä mikään Jumalallinen näytös.
Muistathan, ettet saa pitää yllä papilla naisen tiia? - Seurata;Sinde82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
ikä, näkö, koko ja sisin-perusteita sanotaan naisen tiiaksi, joka on myös fokusaatio, mutta mitään Jumalkäsitystä siihen ei liity, koska ne ovat yksityisyydensuojan alla. Näitä ei saa loukata naiselta, eikä tavoitella naiselta. Siksi on prostituutio.
Mun mielestä, mä haluaisin nyt selittää ja vedota joukkoon, että se huono asia ja naurettavaa eli lapsellista. Tällöin kyseenalaistavasta keskustelumenetelmästä myös, joka ei saa reaktioita uskonnollisuuden takia. Et muistanut tässä sukupuolieristystä lapselliseksi ja olevasi maniassa sanalla uskonto, joka ei ole sinulle ihmisillä vielä mikään Jumalallinen näytös.
Muistathan, ettet saa pitää yllä papilla naisen tiia?Vetoatko vahingossa viittomakielisten merkkien joukkoon?
Tällainen kysymys on kielenirtipurenta ja siksi kellekään diakonissalle ei tule mitään ammattia.
Asianajaja yrittää julksesti tukea perhettää ja purra sääntelymääräämisillä lähioimaisilla kielen päätä irti. MIelialalääkkeet ovat jo kaikkea tätä, ihan julkisesti. Niitä ei tue kukaan, koskaan
Mä ymmärrän nyt, mä en saa mennä sinillä niihin laitoksiin:
"Lääkärin ammattissa pitää käyttää julkisia seksiopettajia, ei keskusteluja."
- pähkinä_
Kärsin samanlaisista oireista, tuo olo, että huimaa mutta ei kuitenkaan huimaa, oli todella ihmeellistä. Se saattoi tulla kesken työpäivän, kesken rauhallisen metsälenkin. Ehdin epäillä jo jos minkälaista sairautta, mutta kyllä kyseessä on ihan vain stressi ollut ja lievät paniikkikohtaukset näin jälkeenpäin ajateltuna. Vieläkin kärsin valonarkuudesta ja oudosta puristavasta päänsärystä, en tiedä onko kyseessä stressi, migreeni vaiko kenties kofeiini riippuvuuden oireita tai jotain muuta.
Aloin sitten kuukausien mietinnän jälkeen syömään masennuslääkkeitä ja huimaava ja poissaoleva tunne alun sivuvaikutusten jälkeen on hävinnyt. Samoin sellainen puristava ahdistus että räjähdänkö tähän. Viimeiset puoli vuotta työni on ollut minulle hyvin stressaavaa ja olen alkanut vihata sitä mitä teen, joten ei kai se ole ihme että ahdistaa. Mutta kohta odottaa uusi elämä sillä sain juuri tietää että pääsin haluamaani kouluun.
Stressi voi tosiaan oireilla mitä ihmeellisimmillä tavoilla, lääkäri sanoi että joillakin ainut oire on jopa ollut tunne että jalat pettäää alta.- Sama Sami
Itsekin toissijaisena henkiparantajalla käyneenä yhdyn edelliseen. Sanottiin myös vastaanotolla tulleen parannetuksi mutta jälkikäteen ajateltuna se oli kaikkea muuta kuin tarpeellista. Sain lopulta mieleistäni henkistä johtamista ja aloitin mielessäni pyhiinvaelluksen. Reissussa edelleen kunnes rahat ei riitä. Työllä sitä saa kyllä lisää...
- .
Mitä opiskelet ja missä?
- exskientist
Oheisista linkeistä voi olla hyötyä..
http://www.nature.com/neuro/focus/stress/index.html
https://nonpsychiatry.wordpress.com/
https://www.youtube.com/watch?v=51ZgU5YOId8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279