Osaisko täällä nyt kukaan alustavasti auttaa mua? Soitan jokatapauksessa huomenna lääkäriin ja varaan ajan. Mutta tää nyt nii vaivaa mua nii miksipä täältäki kysyis.
Lopetin siis ehkäsyrenkaan käytön 30.3. Ja kuukautiset tuli normaalisti 2.4.
Seuraavat kuukautiset tuli 6.5 eli vähän vissii on nyt epäsäännöllinen tää kierto.
Mutta koko huhtikuun mulla oli outoja mahakipuja ja kerran meinasin jo päivystykseen lähtee ku sattu nii paljo. No mää oottelin nuita menkkoja sit ku aattelin et ne tulis heti säännölisinä niinku pillereiden lopettamisen jälkee. No ei tullu ja tein pari raskaustestiä ja tulos oli nega. No soitin tk:hon ja käski tulla tekee verikokeella raskaustestin. No en tullutkaa ku menkat alko heti seuraavana päivänä.
Nyt kuitenki mun alaselkää jomottaa ja eilisestä asti ollu veristä valkovuotoa. Eilen sitä oli ihan vähän mutta äsken se koko lima oli sellasta vaaleenpunasta.
Mitä tää nyt oikee vois olla? nyt on siis kiertopäivä 12. Voiko ovulaatio sit olla tällänen? oisko mulla nyt vähän lyhyempi kierto ku viime kuussa. Äh ärsyttävää ku en tiiä
Outo verinen valkovuoto
pohdinvain
0
200
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972