kertokaas tietoa abortista. esim jos alle 15v ja raskaana? voiko pitää asian salassa vanhemmilta jos on esteitä ettei voi vaan kertoa, maksaako jotain? kiitos etukäteen kaikille vastanneille
tietoa
62
341
Vastaukset
- R.P-K
Täältä tietoa asiallisesti ja nopeasti suoraan asiantuntijoilta:
http://www.vaestoliitto.fi/seksuaalisuus/seksuaaliterveysklinikka/nuorten_avoimet_ovet/
Voit kysellä vaikka neuvontapuhelimesta tai netistä
http://www.vaestoliitto.fi/
http://www.vaestoliitto.fi/nettipalvelut/nettivastaanotto/ - deli_kiz
abortista peritään joku polin päivämaksu ja minulla se oli sillonku tein abortin 14 v. niin 51,20 e ja vanhemmille ei kerrota eikä muistaakseni sossuillekkaan
- kerronpa minäkin
Kylläpäs minua nyt yritetään saada tuntemaan syyllisyyttä jostain lain sallimasta asiasta.Ennemmin tunnen syyllisyyttä siitä kun näin maalaistollona tiistaina kaupungissa ylitin katua tietä pitkin joka oli tarkoitettu pyöräilijöille ja vastaantulija siitä mulle huomautti. Vieläkin hävettää koko juttu!!! Mutta aborttia en häpeä yhtään ja olen siitä työkavereillekin puhunut sekä miehille että naisille.
- kerronpa minäkin
Ei ole yhtään kipee piikki lihassa. Jokaisella on oma mielipide ja minun mielipiteeni on abortti myönteinen.Minä en ajattele moraalisesti vaan silleen mikä on laki. Muu ei minua kiinnosta. Moraali kuuluu joihinkin muihin asioihin muttei tähän. Huom. Minun mielipiteeni!! Moraali tarkoittaa esim. sitä ettei varasta toiselta ihmiseltä mitään eikä riko aviolittoja. Jos noin tekee niin silloin on moraalia vailla.
- kerronpa minäkin
kerronpa minäkin kirjoitti:
Ei ole yhtään kipee piikki lihassa. Jokaisella on oma mielipide ja minun mielipiteeni on abortti myönteinen.Minä en ajattele moraalisesti vaan silleen mikä on laki. Muu ei minua kiinnosta. Moraali kuuluu joihinkin muihin asioihin muttei tähän. Huom. Minun mielipiteeni!! Moraali tarkoittaa esim. sitä ettei varasta toiselta ihmiseltä mitään eikä riko aviolittoja. Jos noin tekee niin silloin on moraalia vailla.
Nimimerkki " sivusta seurannut" kirjoitti todella hyvin. Jokainen luo tosiaan itse oman moraalikäsityksensä.
- siihen kuuluu
myös se ettei muita saa ihan huvikseen tappaa. Tais olla ihan uus juttu sulle.
Onneks moni muu ajattelee omilla aivoillaan (ja sydämellään) eikä orjallisesti mitä jokkut lakipykälät vaan sattuu (moraalivajauksessaan) salliin.. - jatketaan vielä
Osoita sinä nyt vaan ettei sitä syyllisyyttä voi tuntee jo ENNEN luultua tekoa!!
Ja edelleen aivan turha mutuilla tietävänsä anonyymien nettipalstojen kautta muiden koko elämä, se tekee susta vaan entistäkin maanisemman ja kaikkivoipa-harhaisemman oloisen!
Oispa se niin helppoo. Käyn sanomassa (nähtävästi sunkaltaselle 'ylitietäjä'-)psykologille että tässä maassa ei tarvi mitään lasten tappamislupia mukavuudenhalujen takia. Ja PLIM! Niin taiottiin laki (ja monen mieli) paremmaks :D Kävisköhän se näin? ;DD Sitten menen oikopäätä!! - välikommentti
jatketaan vielä kirjoitti:
Osoita sinä nyt vaan ettei sitä syyllisyyttä voi tuntee jo ENNEN luultua tekoa!!
Ja edelleen aivan turha mutuilla tietävänsä anonyymien nettipalstojen kautta muiden koko elämä, se tekee susta vaan entistäkin maanisemman ja kaikkivoipa-harhaisemman oloisen!
Oispa se niin helppoo. Käyn sanomassa (nähtävästi sunkaltaselle 'ylitietäjä'-)psykologille että tässä maassa ei tarvi mitään lasten tappamislupia mukavuudenhalujen takia. Ja PLIM! Niin taiottiin laki (ja monen mieli) paremmaks :D Kävisköhän se näin? ;DD Sitten menen oikopäätä!!Sinähän se kovasti tunnut tietävät anonyymejen netti palstalaisten aborteista ja tunteista..
- kerronpa minäkin
Enpä ole ketään tappannu vaan tehny abortin eli raskauden keskytyksen. Vai on nyt lakikin jo moraalivajainen. No olkoon sitten se on sun mielipitees ja mä saan pitää oman mielipiteeni.
- eli nekin
jotka on murhannu jonkun muttei jää koskaan kiinni eikä siis joudu tuomiollekaan (ainakaan maallisessa oikeudessa), ei oo tappajia?
- kerronpa minäkin
eli nekin kirjoitti:
jotka on murhannu jonkun muttei jää koskaan kiinni eikä siis joudu tuomiollekaan (ainakaan maallisessa oikeudessa), ei oo tappajia?
Totta kai he ovat tappajia koska rikoslaissa on heille säädetty rangaistus, abortista ei ole. Rikoslain nojalla abortin tekijät eivät ole tappajia. Ja moraali tässä asiassa: se ei minua kosketa.
- logiikkasi sortui
Totta kai he ovat tappajia koska rikoslaissa on heille säädetty rangaistus, abortista ei ole. Rikoslain nojalla abortin tekijät eivät ole tappajia. Ja moraali tässä asiassa: se ei minua kosketa.
Eli nyt se tappajuus ei riipukaan enää siitä onko oikeudessa tuomittu vai ei :D kyllä siitä abortistakin joidenkin maiden lait on säätäny rangaistuksen. Laki ei määritä aborttia ei-tappamiseksi. Jotkut tappamiset (murhat) on laillisia. Et sinä yleistä moraalia pakoonkaan pääse.
- kerronpa minäkin
logiikkasi sortui kirjoitti:
Eli nyt se tappajuus ei riipukaan enää siitä onko oikeudessa tuomittu vai ei :D kyllä siitä abortistakin joidenkin maiden lait on säätäny rangaistuksen. Laki ei määritä aborttia ei-tappamiseksi. Jotkut tappamiset (murhat) on laillisia. Et sinä yleistä moraalia pakoonkaan pääse.
Niin joissakin maissa mutta minä ajattelen ainoastaan Suomen tilannetta koska täällä asun. En pääse pakoon yleistä moraalia mutta minun ei tarvi ajatella niin kuin toiset ajattelee. Minä saan pitää oman mielipiteeni sinä omasi. Abortti on sallittu jolloin minun moraali käsitykseni mukaan se ei ole murha. Tästä on turha kiistellä koska sinä olet erimieltä. Ja saatkin olla, ei se minua haittaa. Tuonpahan vaan mielipiteeni esille. Onneksi tässä maassa on sanan ja kirjoittamisen vapaus. Niin kyllä joku on ihan täydellisenkin murhan pystynyt tekemään jäämättä kiinni esim. 1950- luvulla. Sitä en kiellä.
- kerronpa minäkin
Niin joissakin maissa mutta minä ajattelen ainoastaan Suomen tilannetta koska täällä asun. En pääse pakoon yleistä moraalia mutta minun ei tarvi ajatella niin kuin toiset ajattelee. Minä saan pitää oman mielipiteeni sinä omasi. Abortti on sallittu jolloin minun moraali käsitykseni mukaan se ei ole murha. Tästä on turha kiistellä koska sinä olet erimieltä. Ja saatkin olla, ei se minua haittaa. Tuonpahan vaan mielipiteeni esille. Onneksi tässä maassa on sanan ja kirjoittamisen vapaus. Niin kyllä joku on ihan täydellisenkin murhan pystynyt tekemään jäämättä kiinni esim. 1950- luvulla. Sitä en kiellä.
....jatkoa vielä. Laillista murhaa ei ole olemassakaan.
- VALHETTA!!
....jatkoa vielä. Laillista murhaa ei ole olemassakaan.
Tavaappa nyt vaan sitä murhan 1. merkitystä sanakirjasta ja koita vängätä aborttia ulos siitä ;D jäämme siis odottelemaan niitä mullistavia todisteita joiden mukaan aborteissa ei tapeta suunnitellusti ihmisiä!!
- kerronpa minäkin
VALHETTA!! kirjoitti:
Tavaappa nyt vaan sitä murhan 1. merkitystä sanakirjasta ja koita vängätä aborttia ulos siitä ;D jäämme siis odottelemaan niitä mullistavia todisteita joiden mukaan aborteissa ei tapeta suunnitellusti ihmisiä!!
Sun mielestäs abortti on murha minun ei joten pitäkäämme kumpikin oma mielipiteemme. Kun aborttia ei rikoslaissa tuomita niin silloin se ei ole murha. Joidenkin mielestä se on moraaliselta ja eettiseltä kannalta murha ja ne ei minua kosketa ainaskaan tässä asiassa.
- kerronpa minäkin
Minä en ole vinkunut mitään poistoon en tällä enkä muillakaan palstoilla koska jokainen saa minun mielestäni esittää oman mielipiteensä.
- kun murha on
Sun mielestäs abortti on murha minun ei joten pitäkäämme kumpikin oma mielipiteemme. Kun aborttia ei rikoslaissa tuomita niin silloin se ei ole murha. Joidenkin mielestä se on moraaliselta ja eettiseltä kannalta murha ja ne ei minua kosketa ainaskaan tässä asiassa.
sanakirjassa määritelty yleiseltä 1. merkitykseltä ihmisen suunnitelluksi tappamiseksi, niin sillonhan aborttikin sisältyy siihen, oli moraaliselta/eettiseltä kannalta mitä mieltä vaan.
- TOTUUTTA KEHIIN :)
taaskaan ei mitään
Taaskaan ei mitään asiatonta ollu poistoon kitistyssä vastauksessa!! Pelkkiä epämieluisan kipeitä totuuksia! :))
Abortti on kuin
onkin syntymättömän lapsen tappamista, joko myrkyillä tukehduttaen tai
elävältä palasiksi silpoen!! Ei muutu mikskään vaikka kuinka lakaset
likaset tekos maton alle poistovinguilla tai käärit samaa paskaa
kauniimpiin papereihin noilla kaunistelevilla kiertelytermeilläs!
Oi voi :) - mitään väärää
tietoo ei oo annettu eikä lapsia suojelevien tartte lakasta mitään maton alle, toisin kun eräiden...jopa omien lasten koko ihmiselämät..!!
- kerronpa minäkin
Minun omatuntoni on aivan puhdas. Minulla on toisenlainen arvomaailma kuin teillä. Minun totuuteni on se että olen vapaan abortin kannattaja, sinä olet vastustaja joten pitkäämme kummatkin omat mielipiteemme. Minun päätäni ei käännetä, olen ollut abortin kannattaja nuoruudesta lähtien ja siitä on jo eräitä vuosikymmeniä kulunut. Kyllä täällä voisivat abortin vastustajatkin keskustella ihan sivistyneesti eivätkä haukkuisi vastakkaisen mielipiteen esittäjiä. Eihän se ole muuta kuin todistus tyhmyydestä.
- tähänkään ei saanu
vastata näköjään kun yhdellä (tappoamista suosivalla ja kaunistelevalla :D) tavalla, vaikka mitään asiatonta tässäkään ei taaskaan ollu!
Vaikka totuus on taas näemmä traumaisille hyssyttelijöille rankkaa,
äidin iästä riippumatta kohdussa elävälle lapselle abortti merkitsee
myrkyttämistä/tukehduttamista tai elävältä silpomista. Jokainen abortti
maksaa lapsen koko ihmiselämän. Usein myös tekijänsä mielenrauhan koko loppuelämäksi. Syyllisyys on raskas taakka omalla tunnolla ja tämän
luokan salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin.
Jos tämä lähtee toistamiseen, sitten joutaa koko ykspuolisesti vääristelevä ketju poistoon eikä mitään tietenkään tarvi kellekään perustella :)- turha nyyhkyttää
niin kauan kun mitään perusteluja ei tule noille vastustavienkaan, täysin sääntöjen mukaisten viestien poistokitinälle :) Että olkaa hyvä vaan, toiveenne toteutukoon, pelataan vaan niillä (lainmukaisia sanan- ja mielipiteenvapautta rikkovilla) vinkusäännöillä mitkä ootte tänne hinkunu :)) vai eikö ne kelpaakaan enää kun niitä aletaan soveltaa jo riittävästi sabotaasi-vääryyttä kärsineiden vastustajienkin taholta?
Ylläpidolle on aivan turha valittaa, se nyt on jo nähty. - kerronpa minäkin
"Syyllisyys on raskas taakka omalla tunnolla ja tämän luokan salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin."
Onko sinun mielestäsi abortissa jotain salattavaa? Minun ystäväpiirini ja työtoverini ( jopa miehet ) tietävät minulle tehdystä abortista. Ei salattavaa ei raskas taakka omalla tunnolla. Joillekin voi olla ei minulle. Tätä ei vaan saisi sanoa ettei kukaan vaan ajattelisikaan aborttia. Jokainen päättää itse ei siihen toisten mielipiteet vaikuta. Mutta onpahan tässä mukava kirjotella illan ratoksi. - juu, "uskotaan" :D
"Syyllisyys on raskas taakka omalla tunnolla ja tämän luokan salaisuuksilla on tapana tulla ilmi ennemmin tai myöhemmin."
Onko sinun mielestäsi abortissa jotain salattavaa? Minun ystäväpiirini ja työtoverini ( jopa miehet ) tietävät minulle tehdystä abortista. Ei salattavaa ei raskas taakka omalla tunnolla. Joillekin voi olla ei minulle. Tätä ei vaan saisi sanoa ettei kukaan vaan ajattelisikaan aborttia. Jokainen päättää itse ei siihen toisten mielipiteet vaikuta. Mutta onpahan tässä mukava kirjotella illan ratoksi.Kumma juttu että kovastippa sä joudut silti kiistään tekos todellisen luonteen ;DD
Et kykene olemaan rehellinen ja sanomaan suoraan että -kyllä, tapoin toisen ihmisen ja lapseni abortilla koska olen niin itsekäs ja mukavuudenhaluinen. :)
Et ole millään muotoa uskottava niin kauan kun et tähän kykene.
- kerronpa minäkin
Olenpa jossain viestissäni kirjottannu että tein ns. mukavuusabortin koska en lapsista tykkää vaikka taloudellisesti olis ollu mahdollisuus siihen. Enkä häpeä yhtään koska laki abortin sallii, mutta ketään en ole murhannu koska abortti ei ole murha. Sulla on oma mielipitees ja mulla on omani.
- jankutus..
ei auta mitään. Antaa tulla jo niitä perusteluja ettei aborttikin ois ihmisen suunnitelmallista tappamista!
Vastaa: oletko tappanut suunnitelmallisesti ihmisen vaiko et?
(Tottakai me tiedämme vastauksen mutta kerro omin sanoin.) - kerronpa minäkin
jankutus.. kirjoitti:
ei auta mitään. Antaa tulla jo niitä perusteluja ettei aborttikin ois ihmisen suunnitelmallista tappamista!
Vastaa: oletko tappanut suunnitelmallisesti ihmisen vaiko et?
(Tottakai me tiedämme vastauksen mutta kerro omin sanoin.)En ole tappanut ihmistä vaan abortoinut alkion joka ei ole vielä ihminen. Niinkuin aiemmin kirjoitin sulla on oma mielipitees asiasta ja mulla omani.
- noniin :D
En ole tappanut ihmistä vaan abortoinut alkion joka ei ole vielä ihminen. Niinkuin aiemmin kirjoitin sulla on oma mielipitees asiasta ja mulla omani.
ja sieltähän ne kiistovalheet taas lähti lentään!! Kappas kun alkiokin on ihan mielipiteistä riippumatta IHMINEN tietyssä ikä-/kehitysvaiheessa ja abortti sen tappamista, joko myrkyillä tai silpomalla, näistä kurjista totuuksista et vaan jankutuksillas mihinkään pääse :))
- ...
Totuus tai ei, ketä kiinnostaa, onko se myrkyillä vai silpoen tappamista? Mua ei ainakaan, enkä ymmärrä sellasia, jotka jaksaa vaahdota niinkin turhasta aiheesta kuin abortti. Tiettyyn rajaan asti siedettävää, mutta liikaa on liikaa
- kerronpa minäkin
Nimenomaan turhasta aiheesta. Minusta on vaan niin kiva tänne kirjotella kun vastustajat vetää heti herneet nenäänsä ja alkaa se yletön haukkuminen ja nälviminen. On kiva lukea mitä uusia sanoja ne keksii abortti myönteisille. Nyt ei oo viime aikoina tullu mitään tosi mehukkaita!!!
- mustakin..
on kiva jakaa ikäviä totuuksia niille jotka traumoissaan levittää toinen toistaan naurettavampia valheitaan. Itsekkäille omavavoille on suorastaan nautinto tunkee suolaa haavoihin. On se jännää kattoo mitä surkuhupaisia kierouksia ne seuraavaks keksii ja mitä avutonta paskanälvintää alkaa lentää lasten suojelijoiden suuntaan.
- ...
mustakin.. kirjoitti:
on kiva jakaa ikäviä totuuksia niille jotka traumoissaan levittää toinen toistaan naurettavampia valheitaan. Itsekkäille omavavoille on suorastaan nautinto tunkee suolaa haavoihin. On se jännää kattoo mitä surkuhupaisia kierouksia ne seuraavaks keksii ja mitä avutonta paskanälvintää alkaa lentää lasten suojelijoiden suuntaan.
Mustakin on oikein mukava lukea näitä vastustajien epätoivoisia yrityksiä suoltaa totuuksiaan. Menisi ehkä paremmin perille, jos olisi asiallisempi linja. Tai no, mitä asiattomampi teksti, sitä paremmat naurut tää traumatisoitunut omanapa saa :D
- kerronpa minäkin
No niin tulihan se sieltä!!!!!!!!!!!!!!! Tätä juuri tarkotin.
- kerronpa minäkin
Siis ton edellisen viestini tarkoitin nim. "mustakin". Tää menee kyllä jo ihan huumorin puolelle. Näen sieluni silmillä abortin vastustajien hakkaavan konettaan näpit punaisina ja hyvä ettei suoni päästä katkea kun ovat niin raivoissaan "murhien suosimisesta".
- kristalliset
mutupallot kuumina hehkuen suosijasakki (harha)luulee tietävänsä mitä muut tekee :D
- traumat housuissas
kristalliset kirjoitti:
mutupallot kuumina hehkuen suosijasakki (harha)luulee tietävänsä mitä muut tekee :D
Niinhän tekin luulette tietävänne..
- ai...??
traumat housuissas kirjoitti:
Niinhän tekin luulette tietävänne..
Tuskin tarvii luulla mitään kun ne kertoo tekosistaan ihan ITSE... :D
- ????????????????????
ai...?? kirjoitti:
Kertovatko kaikki ne traumoistaankin ihan itse, joille sinä sellaisia mutuilet?
- on kurjaa
että lapsentappamisen syyllisyystraumat aiheuttaa noin vakavia mutuharhoja. Mutta abortinsuosijoiden tulisi ymmärtää että vaikka he kuinka haaveilevat maailmasta jossa viattomien uhrien massamurha on yleisesti kaikkien hyväksymää ja täten saisivat helpotuksia tuskissaan huutavalle omalle tunnolleen, ei heidän utopiansa ole mahdollinen. Syyllisyyteensä sekoavat lapsenmurha-akka parat, sääliksi käy.
- ????????????????????
on kurjaa kirjoitti:
että lapsentappamisen syyllisyystraumat aiheuttaa noin vakavia mutuharhoja. Mutta abortinsuosijoiden tulisi ymmärtää että vaikka he kuinka haaveilevat maailmasta jossa viattomien uhrien massamurha on yleisesti kaikkien hyväksymää ja täten saisivat helpotuksia tuskissaan huutavalle omalle tunnolleen, ei heidän utopiansa ole mahdollinen. Syyllisyyteensä sekoavat lapsenmurha-akka parat, sääliksi käy.
Miksi kirjoitat minulle noin kauheaa tekstiä sen sijaan, että vastaisit esittämääni kysymykseen?
- traumat housuissas
ai...?? kirjoitti:
Niin teoista muttei kuvittelemistanne traumoista voi kertoa jos niitä ei ole ;)
- vastaus ei ollu
???????????????????? kirjoitti:
Miksi kirjoitat minulle noin kauheaa tekstiä sen sijaan, että vastaisit esittämääni kysymykseen?
sulle vaan välistä jo poistettuun, lapsettomia loukkaavasti syyttelevään kauheaan tärkypaskanälvintään.
- siis sitä ei ole
Niin teoista muttei kuvittelemistanne traumoista voi kertoa jos niitä ei ole ;)
mitä ei myönnetä... juupajuu ;)
- traumat housuissas
siis sitä ei ole kirjoitti:
mitä ei myönnetä... juupajuu ;)
Ei vaan jotain ei voi myöntää mitä ei ole..
- kerronpa minäkin
on kurjaa kirjoitti:
Nim. "on kurjaa" En ole haaveillut maailmasta jossa kaikki olisivat samaa mieltä kuin minä. Kirjoittelen vaan mitä mieltä minä olen asiasta. Sinä olet abortin vastustaja minä kannattaja.
- tais mennä
taas mutuharhojen puolelle :DD
- NIIN NIIN
Ei vaan jotain ei voi myöntää mitä ei ole..
- ????????????????????
NIIN NIIN kirjoitti:
Eli TIEDÄTKÖ sinä jokaisen jota traumaiseksi kutsut, todella kärsivän traumoista? Vai LUULETKO vain tietäväsi?
- kerronpa minäkin
Kertoo koska ei ole mitään hävettävää eikä salattavaa.Vastustajista pitää arvailla onko tehny vai ei koska eivät uskalla kertoa tuomitsijoiden pelossa. Minä kerron koska minua ei tuomitsijat pelota koska laki abortin sallii.
- miksi luulet
että monetkin vastustajat ois itse tehneet jotain mitä ei hyväksy?
- kerronpa minäkin
miksi luulet kirjoitti:
että monetkin vastustajat ois itse tehneet jotain mitä ei hyväksy?
Tällä palstalla olevista kirjottajista en tosiaankaan tiedä siinä olet oikeassa. Ystävä joukossani on eräs nainen joka on kova abortin vastustaja mutta teki kuiteskin abortin. Voihan olla että teki sen taloudellisen syyn takia niin kuin minulle kertoi. Tosin päällisin puolin näytti asiat olleen hyvin.. mutta enhän minä tiedä. Jos vaikka näyttelevät paremmin toimeen tulevia kuin ovatkaan. Vai liekö mies painostannu . Onhan tämä nainen kyllä uranainen... mutta toisen asioista on vaikea mennä sanomaan. Vai näytteleekö vain vastustajaa, en tosiaan tiedä. Voin vain arvailla.
Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089