Kaipaan sinua ja tekstejäsi. Rakastan sinua ja tekstejäsi.
Toivottavasti haluat kirjoittaa minulle jatkossa.
Miehelle
11
297
Vastaukset
- Kaksisuuntaisesti
Jatkan kirjoitusta vain :)
- miksi täällä vain
Eikös ne olis kiva kirjoittaa hänelle itselleen ja jos olis muutakin kuin kirjoituksia vain :)
- huhu
Tännehän niitä mahtuu ja ovat niin todellisia
- Ap.
Minä kirjoitan sinulle niin paljon kuin tahdot. Olen aina vastannut sinulle, jos on ollut tunnisteita. En uskalla vastata jos ei ole ollut tunnisteita.
I love your writings and you behind the texts. No matter what. - M-->N
Síinä tapauksessa, että on juuri se nainen, joka niitä toivoo ja haluaa lukea. Muuta estettä nyt ei ole.
- Ap.
Minä tarkoitan erästä kirjallisesti hyvin lahjakasta miestä jonka teksteistä pidän suuresti. Olen aina vastannut jos niissä on ollut minua koskevia tunnisteita. En uskalla vastata jos viestit ovat anonyymejä, muuta kuin ehkä yleisellä tasolla.
- kysyn??
Millaisia tekstejä verbaalisesti monilahjakas kaipauksesi kohde on kirjoittanut?
Normaaleja haluan sitätätätota ja seksiä, vai peräti jotain hieman järjellisempää.
- Ap.
Nimenomaan, kyseinen henkilö on monilahjakas. Erittäin älykkäitä, mutta myös tunteellisia tekstejä. Myös runoja. Hänen tekstiensä lukeminen on ollut minulle suuri nautinto ja toivon voivani lukea niitä myös jatkossa. Niin täällä netissä kuin muutenkin.
- taas kysyn
Et viitsisi pientä näytettä laittaa ko. henkilön tekstistä.
Joku saattaisi muistaa kirjoittaneensa. - Ap.
taas kysyn kirjoitti:
Et viitsisi pientä näytettä laittaa ko. henkilön tekstistä.
Joku saattaisi muistaa kirjoittaneensa.En uskalla laittaa toisen teksteistä tänne mitään ilman hänen suostumustaan.
Mutta, hyvin lahjakas hän on. Jos olet tarkoittamani henkilö ja tunnet minut niin tiedät että olisin kiinnostunut lähtemään Pafos-seminaariin. Hän tunnistaa tästä itsensä ja minut. - lahjakas
Ap. kirjoitti:
En uskalla laittaa toisen teksteistä tänne mitään ilman hänen suostumustaan.
Mutta, hyvin lahjakas hän on. Jos olet tarkoittamani henkilö ja tunnet minut niin tiedät että olisin kiinnostunut lähtemään Pafos-seminaariin. Hän tunnistaa tästä itsensä ja minut.Hän tietää varmasti, että olet täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924