heh.
http://www.youtube.com/watch?v=io0w5_NTDqA
Hökötys on nyt likimain kokonaan saanut uuden maalikerroksen sisäpuolelle ja nyt tarttee toivoa, ettei huomenna sataisi että saisin maalattua sen kokonaan valmiiksi. Tänään kun heitteli varsin rivakasti jossain vaiheessa, niin maalailin vain sen puolen mihin ei satanut. Ja juu...kosteusprosentit ei olleet nyt tuohon hommaan ihan kohdillaan, mutta ei nyt auttanut se kun yhtä tiettyä kohta olevaa juttua varten on valmista tultava ;).
No vaan huomennakin on päivä ja se onkin se viimeinen päivä mulla aikaa saada tuolla hökötyksellä jotain aikaiseksi ja sitte alkaa ne...ja uus ruljanssi :)).
Sateesta ja tuulesta johtuen lämpö on koko päivän pysytellyt varsin syksyisissä lukemissa, eli siinä 9 kieppeissä...kuinkas muuallapäin???
Askartelua ja vähän bongausta
11
60
Vastaukset
Hieno se kuva missä lintu menee ruokailemaan ja näkyy vauhdissa pyrstö ja siipisulat.
Jumpe kun tää päivä oli kylmä, hyi hittolainen.Ja sitä vettä on piisannut, onneksi nyt taitaa vähitellen poutaantua.- issu56
Ne on kyllä tosi nopeita, sillä mulla oli kamera valmiina, kun se lähti puunoksalta kohti lautaa, mutta hö...vain vähän peräpäätä sain kuvattua kuitenkin.
Siis joo, eilen kun hökötystä maalailin, niin toppatakki mulla oli päällä kun muutoin ei olisi tarjennut. Onneksi tänään oli vähän lämpöisempi päivä, mutta niin kauan kun meressä on vähänkin jäitä, on tuuli kylmä kun se tulee mereltäpäin.
Tosi kaunis video taas...ihana se Punarinta, noin värikkäänä en ole Punarintaa nähnytkään...
- issu56
En nyt ole ihan satavarma, mutta olettaisin linnun olevan tämä:
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/7/7489/1274365363_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg
Eli punavarpunen. issu56 kirjoitti:
En nyt ole ihan satavarma, mutta olettaisin linnun olevan tämä:
http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/7/7489/1274365363_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg
Eli punavarpunen.No juu sehän se näyttää olevankin, en vaan ole ikinä punavarpusta edes nähnyt, niin ei tullut sitte mieleenkään... ;)))
Kaunis lintu !- issu56
Sikra kirjoitti:
No juu sehän se näyttää olevankin, en vaan ole ikinä punavarpusta edes nähnyt, niin ei tullut sitte mieleenkään... ;)))
Kaunis lintu !Joitain vuosia sitte moinen laskeutui ekan kerran tähän pihaan ja silloin se oli mullekin ihan outo ilmestys. Laitoinkin silloin tänne kyselyn että mikä mahtaa olla ja sillä se selkis.
Se sinirintasatakieli, joka tuollakin videolla oli nyt vähän selvempänä, oli mulle ihan uusi tuttavuus ja luulin mulla olevan alkavan migreenikohtauksen, kun näin kanukoissa sinistä heh.
- ????????????????????
Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä
- issu56
Heh-heh...jollekin jo pelkkä nickini on kuin punainen vaate, mutta minkäs sille voi :)).
- ????????????????????
mikä tietty juttu ?
- issu56
No se on yksi tietty juttu huomenna ja sillä siisti...ei siitä sen enempää!!!
- hei haloo
mitä siul isun asiat kuuluup,utele vaa sie omas lähiösäs naapureies nukkummissii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251950Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721543Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991515Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261078Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791036En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981003